Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS
Núm. 22817
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei de consergeria i control d’accessos de l’edifici Velòdrom de Palma, en relació amb les dependències de les tres direccions generals de la conselleria de Turisme i Esports per a l’any 2014
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06
5) Fax: 971 17 63 68
6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 23 de desembre de 2013.
d) Número d’expedient: CONTR 2013/5703
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: serveis
b) Descripció: servei de consergeria i control d’accessos de l’edifici Velòdrom de Palma, en relació amb les dependències de les tres direccions generals de la conselleria de Turisme i Esports
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: c/ de l’Uruguai, s/n Palma Arena – 07010 Palma.
e) Termini d’execució/lliurament: des de l’1 de gener de 2014 fins al 15 de desembre de 2014 o, en el seu defecte, des del dia següent de la signatura del contracte fins a dia 15 de desembre de 2014.
f) Admissió de pròrroga: si
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 98341120
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica, fins a 90 punts; hores addicionals de lliure disposició, fins a 10 punts.
4. Valor estimat del contracte: 132.187,24 euros
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net 66.093,62 euros. IVA: 13.879,66 euros. Import total: 79.973,28 euros
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: d’acord amb les clàusules F.2 i F.3 dels PCAP.
c) Altres requisits específics: constitució d’assegurances en els termes de la lletra Y del PCAP.
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 27 de desembre de 2013 a les 14.00 hores.
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Oficina de Registre del servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.
11. Altres informacions: no
Palma, 9 de desembre de 2013
El secretari general
Joaquín Legaza Cotayna