Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 22817
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei de consergeria i control d’accessos de l’edifici Velòdrom de Palma, en relació amb les dependències de les tres direccions generals de la conselleria de Turisme i Esports per a l’any 2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 23 de desembre de 2013.

d) Número d’expedient: CONTR 2013/5703

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: serveis

b) Descripció: servei de consergeria i control d’accessos de l’edifici Velòdrom de Palma, en relació amb les dependències de les tres direccions generals de la conselleria de Turisme i Esports

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament: c/ de l’Uruguai, s/n Palma Arena – 07010 Palma.

e) Termini d’execució/lliurament: des de l’1 de gener de 2014 fins al 15 de desembre de 2014 o, en el seu defecte, des del dia següent de la signatura del contracte fins a dia 15 de desembre de 2014.

f) Admissió de pròrroga: si

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 98341120

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica, fins a 90 punts; hores addicionals de lliure disposició, fins a 10 punts.

4. Valor estimat del contracte: 132.187,24 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net 66.093,62 euros. IVA: 13.879,66 euros. Import total: 79.973,28 euros

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: d’acord amb les clàusules F.2 i F.3 dels PCAP.

c) Altres requisits específics: constitució d’assegurances en els termes de la lletra Y del PCAP.

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 27 de desembre de 2013 a les 14.00 hores.

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Oficina de Registre del servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça:  carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.

11. Altres informacions: no

 

Palma, 9 de desembre de 2013

El secretari general

Joaquín Legaza Cotayna