Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 22609
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un Tècnic de Laboratori de Diagnòstic Clínic i Data Manager

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un Tècnic de Laboratori de Diagnòstic Clínic i Data Manager (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 4 de desembre de 2013

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas

 


 

ANNEX 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’un Tècnic de Laboratori de Diagnòstic Clínic i Data Manager de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’una persona per al desenvolupament correcte del programa/projecte d’investigació “ECSD11/015 PROYECTO SINGLE”

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la contractació d’un Tècnic de Laboratori de Diagnòstic Clínic i Data Manager, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Llicenciatura en Ciències de la salut.
  • Nacionalitat espanyola o de la UE

Mèrits i valoració

Es valorarà l’experiència e l’àmbit d’investigació associada al projecte

  • Experiència com a data mànager. 0,1 punt per mes treballat amb un màxim de 2 punts.
  • Estàncies en centres d’investigació biomèdiques. 0,1 punt per mes treballat amb un màxim de 2 punts.
  • Experiència laboral: investigació en centres d’investigació, experiència en assajos clínics i com a data mànager. 0,1 punt per mes treballat amb un màxim de 2 punts.
  • Formació continuada. 0,01 punt per curs acreditat i que tengui relació directa amb el lloc de feina ofertat, amb un màxim de 2 punts.
  • Coneixements d’ofimàtica i en explotació de dades. 0,01 punt per curs acreditat, amb un màxim d’1 punt.

Acreditació dels mèrits

  • Vida laboral emesa per la TGSS.
  • Presentació d’originals o còpies acarades dels títols exigits.
  • Presentació de certificats d’empreses on s’ha treballat.
  • Presentació d’originals de títols formatius relacionats amb el lloc de feina.
  • Referències originals i per escrit d’altres llocs de feina.
  • Currículum científic.

Funcions

  • Actuarà com a data mànager en assajos clínics de la secció de malalties infeccioses de l’hospital universitari de son espases.
  • Recollida, conservació i enviament de mostres clíniques.
  • Manteniment i explotació de base de dades
  • Cronograma i seguiment dels assajos clínics amb la memòria anual de l’activitat.
  • Manteniment de la memòria científica de la secció.

Projecte:    ECSD11/015 SINGLE

Condicions

  • Contracte de 12 mesos per obra i servei a temps parcial.
  • Remuneració bruta total: 12.603,78 euros.

Presentació de sol·licituds

S’ha d’enviar un currículum i documentació acreditativa del compliment dels requisits  a info@caubet-cimera.es (ref. ECSD11/015 PROYECTO SINGLE) o, per escrit, al domicili de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, edifici S).

Passat el termini de valoració i entrevistes, els resultats es penjaran a la web de la FISIB.

 

Criteris de valoració

En cas de concorre més d’un interessat, es seleccionarà el que acrediti:

  • Major experiència en el conjunt dels requeriments del lloc de feina.
  • El valor de l’entrevista de feina no podrà superar en cap cas el 10% del total de la puntuació

(Nota: hi ha una reserva del 2% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors)

Termini de recepció de sol·licituds: 5 dies naturals des de la data de publicació de la convocatòria.

 


El Directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas