Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 22458
Disciplina. DO-2009/74. Notificació tramessa pressupost d'execució subsidiària al propietari 1

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a CRESCENCIO MARTIN NAJARRO i MARIA MERCEDES PEREZ MARTINEZ, exp.núm. DO-2009/74, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a CRESCENCIO MARTIN NAJARRO, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

Elvira Salvà Armengod, cap de departamento, per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011), us notific:

Que s’ha elaborat un pressupost per portar a terme l’execució subsidiària de les obres objecte de l’ordre de demolición dictada el 02.09.2010 i que té per objecte les obres realitzades al Cap de Formentor, 7 esc. 1-5è, RC 07236101022, consistens en: “ampliación realitzada amb blocs de formigó sobre la terrassa de la vivenda (2.50 m2 de superficie i 2,20 m d’alçada, finestra de vidre, porta d’alumini i Roberta de poliéster)”.

La documentación adjunta (pressupost) es pot consultar al servei de Disciplina Urbanística.

Se us concedéix un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent al de publicación d’aquest edicte, per tal que presenteu les al·legacions que considereu pertinents, advertint-vos que totes les despeses originades per l’execució subsidiària seran a càrrec de la persona obligada per l’ordre de demolición dictada (art. 98 Llei 30/92).

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local);  OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous  (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 4 de desembre de 2013

La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod