Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE CAPDEPERA

Núm. 22320
Ordenança fiscal reguladora del preu públic de l’emissió de publicitat a través de capdepera ràdio 107.5 fm.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En sessió plenària de data 16/10/13 es va aprovar inicialment la modificació de l´ordenança fiscal reguladora del  PREU PÚBLIC DE L’EMISSIÓ DE PUBLICITAT A TRAVÉS DE CAPDEPERA RÀDIO 107.5 FM. ,  que te per objecte la modificació dels següents articles i/o annexes.

Fonament i naturalesa

ARTICLE 1

De conformitat amb l’article 127, en relació amb l’article 41, ambdós del RD 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajuntament estableix el preu públic per a l’emissió de publicitat a Capdepera Ràdio de la 107.5 FM.

Fet imposable

ARTICLE 2

El fet imposable del preu públic el constitueix l’emissió de publicitat per part d’empreses privades o altres entitats, siguin públiques o privades.

 Subjecte passiu

ARTICLE 3

Seran subjectes passius del preu públic les persones físiques o jurídiques que sol·licitin les activitats constitutives del fet imposable.

Responsables

ARTICLE 4

Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 41 i 42 de la Llei general tributària.

Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, els interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats o entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que assenyala l’article 43 de la Llei general tributària.

ARTICLE 5

5.1. Els preus públics dels aprofitaments i utilitzacions de l’emissió de publicitat a Capdepera Ràdio de la 107.5 FM són els següents:

3 falques/diàries, 1 dia

10,27

3 falques/diàries, 1 setmana

35,95

3 falques/diàries, 1 mes

102,71

Enregistrament: (gratuït en falques per 1 mes).

15,41

publicitat a la web

205,41

Especificacions de les tarifes

1.Les falques es refereixen a un temps entre 15-20s.

2. S’emetran durant la programació local.

3. No es comptabilitzaran les repeticions.

5.2 Els diversos programes de ràdio podran gestionar i emetre publicitat sempre i quan aquesta reverteixi en els oients i amb l'autorització municipal prèvia. Cada programa de més d’1 hora d’emissió haurà d’emetre obligatòriament un espai de 5 falques publicitàries que Capdepera Ràdio li facilitarà al llarg del seu programa.

5.3 En la publicitat a la web de Capdepera Ràdio es podran arribar a acords de reprocitat de publicació de bàners amb altres associacions del municipi que disposin de web. Aquests acords hauran de ser aprovats per la junta de govern.

Exempcions i bonificacions

 ARTICLE 6

Seran d’aplicació l’exempció publicitària a les associacions del municipi per una falca durant 1 mes a l’any i se’ls aplicarà una bonificació del 50 % en les altres.

Així mateix, la Junta de Govern podrà concedir exempcions i bonificacions quan hi hagi raons socials, benèfiques, culturals o d’interès públic que així ho aconsellin.

Acreditació

  ARTICLE 7

El preu públic s’acredita i neix l’obligació de contribuir en el moment en què l’òrgan gestor notifiqui l’acceptació de la utilització dels espais públics pel subjecte passiu.

Liquidació i ingrés      

 ARTICLE 8

La liquidació provisional del preu públic es realitzarà en el moment en què l’òrgan gestor accepti la utilització sol·licitada pel subjecte passiu, i el pagament de la quota s’haurà de fer efectiu abans de l’inici de l’emissió de les falques. La liquidació la podrà fer l’empresa concessionària del servei.

Els ingressos publicitaris revertiran directament en el funcionament de la ràdio (infraestructura, programes, col·laboradors,....).

De conformitat al que disposa l´art. 17 del RDL 2/2004 pel qual s´aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, fou sotmès a la preceptiva informació publica, a partir de la data de publicació de  l’edicte publicat en el BOIB 146 de data 24/10/13, no es presentaren al・legacions per la qual cosa l’acord esdevingué definitiu.

 

Capdepera 21 d’octubre de 2013

El Batle

Rafel Fernández Mallol