Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 22176
Actes administratius del Departament de Sanitat i Benestar Social no notificats

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent-se intentat, pels mitjans legalment establerts, la notificació personal de diferents actes administratius dictats dins la convocatòria del programa de suport econòmic per a persones amb discapacitat per a l’any 2013, i atès que no hi ha constància al referit expedient de la recepció per la persona interessada, d’acord amb el que disposa l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu comú, pel present anunci es posa en coneixement de la persona que s’indica a continuació els referits actes administratius. Així mateix en virtut del previst a l’article 61 de l’esmentada Llei 30/1992, de 26 de novembre, es comunica que disposa d’un termini de deu dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de la publicació del present anunci, per aportar el que se li requereix al Consell Insular d’Eivissa.

Expedient: 113/13 PD

Acte Administratiu: Requeriment de la següent documentació:

  • Fotocòpia acarada del llibre de família.

  • Certificat de convivència.

  • Factures originals de la despesa realitzada, emeses des de l’1 d’octubre de 2012 fins el 30 de setembre de 2013, pels conceptes d’adquisició de vehicle a motor i tractament de psicoteràpia.

  • Document TG-002, de compte bancari, expedit necessàriament a nom de la persona beneficiària de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària.(...//...).

  • Fotocòpia acarada del certificat del grau de minusvalidesa, emès per l’equip d’avaluació i orientació corresponent.

  • Fotocòpia acarada del permís de conduir corresponent.

  • Declaració jurada de que el vehicle s’utilitzarà per a ús personal i privat.

  • Dictamen emès per l’equip de valoració i orientació corresponent, acreditatiu de que la persona beneficiària supera el barem de mobilitat previst en el Real Decret 1971/1999, de 23 de desembre.

Interessat: DNI núm. 52.595.530-G

En el supòsit de no aportar l’esmentada documentació en el termini assenyalat, aquest Consell Insular entendrà que desisteix de la seva petició i es procedirà al seu arxiu, de conformitat amb el que disposa l’article 71.1º de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú.

La cap de secció de Benestar Social

Lourdes Ferrer Ripoll

Eivissa, 26 de novembre de 2013.                                                   

 

Eivissa, 27 de novembre de 2012

La Secretària Tècnica de l’Àrea de Economia, Benestar Social i Agricultura
Gema Marí Planells