Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 22174
Disciplina.DO-2007/534 Notificació acord ordenar demolició
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a Ana Zafra Sánchez, exp.núm. DO-2007/534, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Ana Zafra Sánchez, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que, per acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 3 de setembre de 2013, s'ha disposat el següent:
PROPOSTA DE RESOLUCIÓ: Que formula la instructora de l'expedient de demolició, que se segueix contra la Sra. Ama Zafra Sánchez (propietària), de conformitat amb el que disposa l'article 66.2 de la Llei 10/90 de disciplina urbanística de la CAIB.
RESULTANT: Que es va formular proposta de resolució quant a la retirada/demolició d’obres/instal·lacions fetes a la ZN Son Reus (parcel.lació) R.R. 02200053, consistents en: “ampliación vivienda en planta baja de unos 70 m2 con ladrillo H-16 y cubierta plana (forjado) y ampliación en planta piso de unos 30 m2 con cubierta inclinada de teja”.
Atès l'esmentat article i els d’aplicació general, la instructora que subscriu, emet el present informe i eleva al Consell de Gerència la següent proposta:
1r. ORDENAR, atesos els articles 67.1 i 68 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre, de disciplina urbanística de la CAIB, a la Sra. Ana Zafra Sánchez expte. DO 2007-534, que procedeixi a la RETIRADA/DEMOLICIÓ de les obres fetes a la ZN Son Reus (parcel.lació) R.R. 02200053, consistents en: “ampliación vivienda en planta baja de unos 70 m2 con ladrillo H-16 y cubierta plana (forjado) y ampliación en planta piso de unos 30 m2 con cubierta inclinada de teja”, així com a qualsevol altre tipus d'obres o instal·lacions realitzades sense la preceptiva llicència municipal, per a restituir l'habitatge en l'estat en què es trobava abans de la comissió de la infracció urbanística. Atès que les esmentades obres no estan emparades en cap llicència d'obres i atès l'informe dels serveis tècnics d’1 de desembre de 2008 que indica que les obres són il·legalitzables. Abans d’iniciar la demolició s’hauran de complir les condicions de demolició que s’indiquen a l’informe tècnic d’1 de desembre de 2008 i que diu: Les següents condicions s’hauran de considerar d’obligat compliment abans d’iniciar la demolició:
1.-Redactar projecte tècnic.
2.-Anomenar Tècnics directors d’obra.
3.-Redactar estudi de seguretat i salut.
4.-Anomenar Coordinador de Seguretat.
5.-En compliment del preceptuat en la “Resolució d’inici del servei públic obligatori insularitzat per a la gestió dels residus de construcció, demolició, voluminosos i pneumàtics fora d’ús de l’illa de Mallorca” publicat en el BOIB de 15-11-2005, haurà de complir-se el previst a l’article 9 del “Pla Director Sectorial per a la gestió dels residus de construcció - demolició, voluminosos i pneumàtics fora d’ús de l’illa de Mallorca” (BOIB 23-11-2002), obtinguent la següent documentació:
6.-Haureu de realitzar nomenament de l’empresa constructora de l'Associació de Constructors de les Balears, o bé un compromís, signat per vós i el constructor, i una còpia de l'IAE o del document de qualificació empresarial.
EL TERMINI DE L’EXECUCIÓ SERÀ: 3 MESOS
2n. APERCEBRE als interessats, de conformitat amb l'article 67 i següents de la Llei 10/90 de disciplina urbanística de la CAIB, que l'incompliment d'aquesta ordre de demolició, retirada o reconstrucció, podrà donar lloc a l'EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA per part d'aquest Ajuntament, per la qual cosa es sol·licitarà pressupost a l’empresa adjudicatària per a la realització d’obres per via d’execució subsidiària. Des del moment en el qual es demana la presentació de pressupost, es considerarà iniciada l’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA i totes les despeses que s’originin per a la preparació i posterior execució subsidiària de les obres descrites a l’apartat1r d’aquest acord, correran a càrrec del propietari obligat.
3r. POSAR AQUEST ACORD EN CONEIXEMENT DEL DEPARTAMENT FINANCER als efectes de recaptació dels tributs pertinents.
La valoració de les obres realitzades, efectuada pel tècnic municipal d’acord als preus del Col·legi Oficial d’arquitectes tècnics de Mallorca és de 104.568,25 €.
4t. NOTIFICAR el present acord als interessats i al Negociat d’Expedients Sancionadors per a iniciar/continuar l’expedient sancionador.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d'un mes, comptat des de l'endemà de la publicació del present edicte. En aquest cas, no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament, o a les dependències a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l'art. 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació del present edicte, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 25 de novembre de 20013
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod