Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 22167
Edicte relatiu a l'aprovació de les bases i convocatòria pública de subvencions relatives a la implantació del sistema integral de qualitat turística per a micropimes al municipi de Capdepera
Bases reguladores per a la concessió d'ajudes econòmiques a la IMPLANTACIÓ O MANTENIMENT DEL SICTED (Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació) a micropimes del municipi de Capdepera.
La Junta de Govern Local de Capdepera, a la sessió extraordinària de dia 18 d’octubre de 2013 va adoptar l’acord relatiu a l’aprovació de les Bases reguladores per a la concessió d’ajudes econòmiques per a la implantació o manteniment del SISTEMA INTEGRAL DE QUALITAT TURÍSTICA EN DESTINACIÓ a Capdepera durant l’any 2013, que varen modificades per la Junta de Govern Local de dia 21 de novembre de 2013. Seguidament es transcriuen les bases esmentades que regeixen la convocatòria de referència.
Bases reguladores de la convocatòria pública per a la concessió d’ajudes econòmiques per implantar o mantenir el Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació per a micropimes a Capdepera.
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PÚBLICA DE SUBVENCIONS RELATIVES A LA IMPLANTACIÓ DEL SISTEMA INTEGRAL DE QUALITAT TURÍSTICA PER A MICROPIMES AL MUNICIPI DE CAPDEPERA
D’acord amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, les bases d’execució del pressupost de l’Ajuntament de Capdepera per a l’exercici 2013 i el R.D. Legislatiu 887/2006, es convoca la concessió de subvencions relatives a la implantació del SISTEMA INTEGRAL DE QUALITAT TURÍSTICA A MICROPIMES AL MUNICIPI DE CAPDEPERA DURANT L’ANY 2013.
1. OBJECTE
L’objecte d’aquestes bases és regular les subvencions econòmiques per implantar o mantenir la implantació del Sistema Integral de Qualitat Turística a MICROPIMES del municipi de Capdepera.
Què és el Sistema Integral de Qualitat Turística?
És un projecte de millora de la qualitat de les destinacions turístiques promogudes per TURESPAÑA i per la FEMP, que treballen amb empreses i serveis turístics de fins a 30 oficis diferents, amb l’objectiu de millorar l’experiència i satisfacció del i de la turista.
Els principals objectius de la convocatòria són:
- Millora la competitivitat de les empreses de Capdepera a la vegada que es millora la destinació.
- Millora de la gestió interna, especialment als processos relacionats amb la satisfacció de la clientela.
- Incrementar la qualificació de l’equip mitjançant un pla de formació a 4 cicles que consta de 16 mòduls formatius.
- Participar en el major projecte de qualitat turística desenvolupat a Espanya, juntament amb més de 5.900 empreses.
- Rebre assistència tècnica que ofereix suport per a la millora.
- Optar a un distintiu de qualitat turística.
2. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA
Per atendre les obligacions de contingut econòmic que es deriven de la concessió de subvencions objecte d’aquesta convocatòria hi ha crèdit adequat i suficient a la partida de l’any 2013: 432 479000 Ajudes SICTED.
La quantitat total màxima de les subvencions convocades és de 7.900€, amb càrrec a les esmentades aplicacions pressupostàries del pressupost de despeses.
3. PERSONES DESTINATÀRIES DE LA CONVOCATÒRIA
Poden optar a aquesta convocatòria de subvencions aquelles empreses que tenguin la consideració de MICROPIME i que durant l’any 2013 hagin sol·licitat l’adhesió al Sistema Integral de Qualitat Turística al municipi de Capdepera.
Què s’entén per MICROPIME?
S’entén per microempreses aquelles empreses que compleixin com a mínim els següents criteris.
- Nombre d’empleats/es inferior a 10.
- Volum de negoci anual o amb balanç general anual no superior a 2 milions d’euros.
4. ACCIONS SUBVENCIONABLES
Es poden acollir a aquesta convocatòria de subvencions les micropimes del terme municipal de Capdepera que s’hagin adherit al Sistema Integral de Qualitat Turística durant l’any 2013 a la destinació Capdepera amb els serveis de consultoria contractats per l’Ajuntament durant l’any 2013.
5. DESPESES SUBVENCIONABLES
Són objecte de subvenció les despeses de consultoria d'ISQ TURÍSTICA per dur a terme la implantació del SISTEMA INTEGRAL DE QUALITAT TURÍSTICA durant l’any 2013 als 4 cicles.
CICLES |
PREU CONSULTORIA |
DESCOMPTE + D’1 EMPRESA ADHERIDA |
---|---|---|
1 |
279 € |
209,25 € |
2 |
210 € |
157,50 € |
3 |
279 € |
209,25 € |
4 |
210 € |
157,50 € |
Altres descomptes: Si disposa d'ISO o l'està implantant el preu per a cada cicle és de 123 €.
NO SÓN OBJECTE DE SUBVENCIÓ:
- Les despeses de l’IVA.
- Altres despeses que han d’ésser abonades a l’ATB, com ara la inscripció i l’auditoria final.
- Altres despeses que siguin necessàries per aconseguir el distintiu com a conseqüència de mancances, irregularitats o millores necessàries als establiments.
6. TERMINI I LLOC DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS I DOCUMENTACIÓ
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'haver-se publicat la present convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Les instàncies han d'anar adreçades al batle de l’Ajuntament de Capdepera i s'han de presentar al registre general de l’Ajuntament de Capdepera fins abans de les 14h del darrer dia d’admissió.
7. PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ I TRAMITACIÓ
Sol·licituds:
- Les sol·licituds de subvenció s'han de formalitzar segons el model annex I (ANNEX I) i han d'anar acompanyades de la documentació següent:
1- Una Còpia acarada del DNI del/de la representant de l’empresa.
2- Una Còpia acarada del NIF de l’empresa sol·licitant.
3- Documentació justificativa de la mitjana de treballadors de l’empresa sol·licitant durant l’any 2012.
4- Una Còpia acarada del document acreditatiu de l’alta de l’IAE en el supòsit d’empresari individual i còpia compulsada de l’escriptura de constitució i alta d’IAE (en el supòsit de S.A., S.L. i similars o fotocòpia de la declaració censal d’alta en els casos d’obligats tributaris (036)).
5- Un Certificat d’estar al corrent de les obligacions econòmiques amb les administracions públiques (certificat de l’agència tributària) i la seguretat social (certificat de la seguretat social).
6- Una Còpia de contracte de prestació de serveis amb els serveis de consultoria contractats per l’Ajuntament de Capdepera.
7- Un Certificat bancari de les dades del compte corrent on se sol·licita que s’efectuï l’ingrés de la subvenció que, si escau, es concedeixi.
8- Una Declaració responsable davant l’autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes als apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
9- Un Document que acrediti el volum de negoci anual durant l’any 2012.
9. VALORACIÓ DE LES SOL·LICITUDS DE SUBVENCIÓ
S’estableix una baremació per puntuar les empreses que són objecte de subvenció seguint el següent criteri:
1) --- empreses d’1 a 5 treballadors 20 punts.
--- empreses de 6 a 9 treballadors 15 punts.
2) ---- empreses amb un volum de negoci anual igual o inferior a 300.000 € 30 punts.
---- empreses amb un volum de negoci superior a 300.000 € 20 punts.
PUNTUACIÓ DE 1 A 30 ______75 % del total del cost dels serveis de la consultora.
PUNTUACIÓ DE 31 A 40_____85 % del total del cost dels serveis de la consultora.
PUNTUACIÓ DE 41 A 50_____100 % del total del cost dels serveis de la consultora.
10. ESMENA DE DEFICIÈNCIES
Si la sol·licitud o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, l’Ajuntament de Capdepera requerirà la rectificació o compliment necessaris, els quals hauran de ser aportats en un termini de 10 dies hàbils, a partir del corresponent requeriment. Si en el termini esmentat la persona interessada no esmena la documentació incorrecta o no presenta la documentació requerida, l’Ajuntament de Capdepera considerarà que desisteix de la seva petició, després d’haver pres la resolució pertinent, d’acord amb l’article 71.1 de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificat per la Llei 4/1999.
11. OBLIGACIONS DE LES PERSONES BENEFICIÀRIES
Les persones perceptores de les subvencions han de complir les obligacions establertes a les disposicions normatives que li són d’aplicació:
Les de l’article 14 de la Llei 38/2003, general de subvencions; les de l’article 11 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el Text refós de la Llei de subvencions; i la normativa corresponent de l’Ajuntament de Capdepera.
Són obligacions:
1- Complir amb l’objectiu de la convocatòria de subvencions.
2- Acceptar i complir la normativa aprovada per l’Ajuntament de Capdepera.
3- Acreditar davant l’Ajuntament de Capdepera la realització de l’activitat subvencionada amb la corresponent factura – amb definició clara d’assessoria en la implantació del Sistema Integral de Qualitat Turística a Capdepera-. S’ha de presentar també el justificant bancari de pagament de la factura dins el termini des de l’1 de maig fins al 30 de novembre de 2013.
4- Una vegada realitzada l’activitat subvencionada, presentar una memòria explicativa de les millores dutes a terme dins el programa del Sistema Integral de Qualitat Turística a Capdepera o de les característiques de la implantació realitzada.
5- Comunicar a l’Ajuntament de Capdepera l’obtenció d’altres ajuts o subvencions per a la mateixa finalitat, així com qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l’acció subvencionada, a l'efecte de, si es troba de suficient importància, modificar el contingut i la quantia del programa subvencionat, així com la forma i els terminis d’execució i justificació de les corresponents despeses.
L’import de les subvencions obtingudes per diferents organismes no podrà superar el total de la despesa pels serveis de la consultoria contractada per l’Ajuntament de Capdepera.
6- Facilitar a l’Ajuntament de Capdepera tota aquella informació complementària necessària referent al programa subvencionat.
7- Sotmetre's a les actuacions posteriors de comprovació i control de l’Ajuntament de Capdepera.
8- Certificat acreditatiu de l’obtenció del distintiu o continuïtat per part de l’ATB.
12. COMISSIÓ AVALUADORA
Es constitueix una comissió avaluadora, que deliberarà i proposarà la resolució d’aquesta convocatòria pública a l’òrgan competent de l’Ajuntament de Capdepera, d’acord amb la puntuació obtinguda, conforme als criteris de l’apartat 9, la qual estarà integrada pels següents membres:
President
Titular: Carme Riera Barrantes
Suplent: Rafel Fernández Mallol
Secretari
Titular: Catalina Isabel Cursach Llinàs
Suplent: Margalida Servera Pascual
Vocals
Titulars: Marisa Rojas Hurtado
Joan Torrens Ferrer
Suplents: Carlos March Fernández
Miquel Jesús Esteva Riera
13. RÈGIM DE CONCURRÈNCIA
La concessió de subvencions regulada per la present convocatòria pública es durà a terme per concurrència competitiva, d’acord amb la puntuació obtinguda per cada una de les sol·licituds fins al límit de pressupost indicat al punt 9 i tenint en compte els principis de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
14. RESOLUCIONS I RECURSOS
El termini màxim de resolució de la present convocatòria serà de 4 mesos, comptadors a partir de la finalització del període de presentació de sol·licituds de subvenció.
Una vegada transcorregut aquest termini sense que recaigui resolució expressa, s’entendran desestimades les sol·licituds cursades.
La resolució de la present convocatòria correspon a la Junta de Govern, d’acord amb el que disposa la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i segons resolució de batlia de l’1 d’agost de 2011 (BOIB núm. 121, d'11 d’agost de 2011).
Cosa que es comunica perquè se'n prengui coneixement i tengui el efectes pertinents i a reserva dels termes que resultin de l'aprovació de l'acta de la sessió. Això significa que contra el present acord que posa fi a la via administrativa, conforme disposen l'art 109 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú i l'art. 52.2 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, de bases de règim local i altra normativa complementària, es poden interposar els recursos següents :
a) Directament, el recurs contenciós-administratiu, regulat en els arts 45 i següents de la Llei de la jurisdicció contenciosa-administrativa, de 13 de juliol de 1998, davant el tribunal competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà d'haver rebut el present acord de notificació.
b) Potestativament, el recurs de reposició, regulat en els art. 116 i següents de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, davant la Junta de Govern Local de l'Ajuntament en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà d'haver rebut el present acord de notificació.
Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà per haver transcorregut un mes des de la presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, es podrà interposar el recurs contenciós-administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.
No obstant l'anterior, si fos el cas, es pot exercitar qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent.
Les resolucions de concessió d’aquesta convocatòria es notificaran oficialment a les entitats interessades mitjançant la seva publicació al BOIB. S’exposaran també al tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Capdepera i es penjaran també a la pàgina web de l’Ajuntament de Capdepera (www.ajcapdepera.net).
15. CONDICIONS DE FINANÇAMENT, CONTROL I SEGUIMENT
El pressupost total de la present convocatòria és de 7.900 €, amb càrrec a la partida 432-479000 AJUDES SICTED.
L’Ajuntament de Capdepera podrà realitzar, mitjançant els procediments legalment pertinents, les comprovacions necessàries quant a la destinació i a l’aplicació de les subvencions concedides.
16. TERMINIS DE JUSTIFICACIÓ I COMPTE JUSTIFICATIU
La justificació de les actuacions realitzades no podrà excedir del 20 de desembre de 2013.
La justificació respon a l’import total del projecte. L’incompliment parcial d’aquesta obligació a la reducció proporcional de l’ajuda concedida i, si cal, del reintegrament corresponent.
La subvenció es farà efectiva dins els dos mesos següents a la notificació d’atorgament de l’ajuda.
Si no s’aconsegueix la implantació o continuïtat del SISTEMA INTEGRAL DE QUALITAT TURÍSTICA es revocarà l’ajuda concedida.
COMPTE JUSTIFICATIU:
1) Memòria tècnica de la implantació o millores realitzades amb el programa SISTEMA INTEGRAL DE QUALITAT TURISTICA DE L’ANY 2013 A CAPDEPERA.
2) Memòria econòmica justificativa de les despeses derivades de la consultoria turística durant la implantació del Sistema Integral de Qualitat Turística, que haurà de contenir la següent documentació:
- Declaració responsable d’ingressos i despeses.
- Factura original o còpia acarada de les tasques d’assessorament de la consultora turística.
- Document bancari justificatiu del pagament dels serveis d’assessorament per part de la consultora.
17) REVOCACIÓ, REINTEGRAMENT I DRET SUPLETORI
Les subvencions previstes a aquesta convocatòria seran de concessió voluntària, revocables i reduïbles per les causes previstes a la normativa aplicable, les quals vendran obligades al reintegrament i a les presents bases.
Amb l'acord previ dels òrgans competents de l’Ajuntament de Capdepera, es podrà obligar les persones beneficiàries a la devolució i al pagament dels corresponents interessos de demora en els supòsits d’incompliment de les obligacions previstes a aquestes bases i a la normativa aplicable, el qual vendrà obligat al reintegrament.
En tot allò no previst a la present convocatòria es tendrà en compte la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, pel qual s’aprova el Reglament que desenvolupa la Llei General de Subvencions; i la Llei 30/92, de 26 de novembre, modificada per la Llei 4/99, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; normativa de l’Ajuntament de Capdepera i Resolució de Batlia de l’1 d’agost de 2011 (BOIB núm. 121, d’11 d’agost de 2011).
ANNEX I
Sol·licitud de subvenció
CONVOCATÒRIA PÚBLICA DE SUBVENCIONS RELATIVES A LA IMPLANTACIÓ DEL SISTEMA INTEGRAL DE QUALITAT TURÍSTICA PER A MICROPIMES AL MUNICIPI DE CAPDEPERA
Núm. d’expedient _______________________________________________
Persona física/jurídica sol·licitant:
Nom i llinatges/nom o raó social NIF / CIF: |
|
Domicili: |
carrer o plaça: |
núm.: pis: localitat: |
|
codi postal: telèfon: fax: Correu electrònic: |
|
Nom i llinatges del representant de la persona jurídica: NIF: telèfon: |
SOL·LICITA:
Acollir-se a les subvencions econòmiques de L’Ajuntament de Capdepera relatives a la implantació del SISTEMA INTEGRAL DE QUALITAT TURÍSTICA PER A MICROPIMES AL MUNICIPI DE CAPDEPERA DURANT L’EXERCICI 2013, d’acord amb la convocatòria present.
1. OBJECTE DE LA SUBVEN____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
2. PRESSUPOST __________________________________________________
3. QUANTITAT QUE SE SOL·LICITA ____________________________________
Adjunt la documentació exigida a la convocatòria.
Signatura _____________________________
Data: _____________________, ____ d_________________ de 2013
“D’acord amb el que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les dades que contingui la sol·licitud per participar en el procés de concessió de la subvenció, la documentació que s’hi adjunti o la que es generi a partir d’aquesta convocatòria, s’incorporaran en un fitxer de dades personals, inscrit en l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. El fitxer serveix també per tramitar els expedients sancionadors per haver comès infraccions, segons el que preveu la normativa vigent en matèria de subvencions. Les cessions previstes de les dades són les publicacions previstes en la convocatòria, les entitats col·laboradores, i persones interessades en l’expedient, segons la Llei 30/1992, la Intervenció General de l’Administració de l’Estat i el Jutjats i tribunals de justícia.”
L’òrgan administratiu davant del qual podeu exercitar, si escau, el dret d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició a les dependències municipals situades al carrer Ciutat nº 50 de Capdepera.
AL BATLE PRESIDENT DE L’ AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
ANNEX II
DECLARACIÓ RESPONSABLE DAVANT D’AUTORITAT ADMINISTRATIVA DE NO INCÓRRER EN CAP DE LES PROHIBICIONS ESTABLERTES EN L’ARTICLE 13 DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS (BOE NÚM. 276, DE 18/11/2003)
El Sr./a ......................................................................................, titular del NIF ..........................., representant de l’entitat .............................................................. (si escau) amb el CIF .................................... i domicili, a l’efecte de notificacions a ........................................................................................................................, compareix davant la secretaria de l’Ajuntament de Capdepera a fi de
DECLARAR,
Que ................................................................................................................. no incorre en cap de les prohibicions establertes en 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per obtenir la condició beneficiària d’una subvenció.
I, perquè consti on convengui, ho firm.
Capdepera, ........................... Davant meu, la secretària de l’Ajuntament de Capdepera.
AL BATLE PRESIDENT DE L’ AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
ANNEX III
Declaració responsable relativa a les subvencions o ajudes obtingudes i/o sol·licitades d’altres institucions públiques o privades, per realitzar la mateixa activitat.
Núm. d’expedient ________
PERSONA FÍSICA/JURÍDICA SOL.LICITANT
Nom i llinatges/nom o raó social NIF / CIF: |
|
Domicili: |
carrer o plaça: |
núm.: pis: localitat: |
|
codi postal: telèfon: fax: Correu electrònic: |
|
Nom i llinatges del representant de la persona jurídica: NIF: telèfon: |
DECLARA:
Que amb relació al projecte presentat _____________________________________________________ a la Convocatòria de subvencions per la concessió d’ajuts per a la implantació o manteniment del SICTED per a micropimes a Capdepera :
a)No ha demanat/rebut altres suports econòmics per a aquesta activitat ( )
b)Ha demanat els següents suports econòmics per a aquesta activitat:
Entitat subvencionadora________________________________________
Quantia________ Rebuda ( ) Concedida i no rebuda ( )
Denegada ( ) No resolta ( )
Quantia________ Rebuda ( ) Concedida i no rebuda ( )
Denegada ( ) No resolta ( )
Adjunt la documentació exigida a la convocatòria.
Signatura _____________________________
Data: _____________________, ____ d_________________ de 2013
AL BATLE PRESIDENT DE L’ AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
ANNEX IV
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR:
CIF/NIF PERCEPTOR |
|
||
|
|
||
LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL |
|||
|
|||
ADREÇA |
|||
|
|||
LOCALITAT |
C. POSTAL |
CA |
|
|
|
|
|
TELÈFON |
FAX |
|
|
|
|
|
DADES BANCÀRIES:
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL |
|||
|
|||
CODI BANC |
CODI OFICINA |
DC |
COMPTE NÚM. |
|
|
|
|
Sota la meva responsabilitat declar que aquestes dades corresponen al c/c o a la llibreta oberta a nom meu.
Capdepera _____________________________________
CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA:
Aquestes dades coincideixen amb les ue consten en aquesta oficina:
El director / El delegat El perceptor
Signat:_________________ Signat:_________________
(segell de l’entitat bancària)
ANNEX V
DECLARACIÓ RESPONSABLE DAVANT L’AUTORITAT ADMINISTRATIVA COMPETENT DE COMPLIR AMB ELS REQUISITS DE MICROPIMES DURANT L’ANY 2012 SEGONS LES BASES DE LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS.
El Sr./a ......................................................................................, titular del NIF ..........................., representant de l’entitat .............................................................. (si escau) amb el CIF .................................... i domicili, a l’efecte de notificacions a ........................................................................................................................, compareix davant la secretaria de l’Ajuntament de Capdepera a fi de
DECLARAR,
- Que la mitjana anual de treballadors durant l’any 2012 fou :
1) D´1 a 5 treballadors ( )
2) D’6 a 9 treballadors ( )
(S’ha d’adjuntar documentació justificativa vàlida legalment)
- Que el volum de negoci anual de treballadors durant l’any 2012 fou:
1)Igual o inferior a 300.000 € ( )
2)Superior a 300.00 € i inferior a 2 milions d’€ ( )
( S’ha d’adjuntar documentació justificativa vàlida legalment)
Signatura
_____________________________ (El representant legal de l’empresa)
Data: _____________________, ____ d_________________ de 2013
AL BATLE PRESIDENT DE L’ AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
ANNEX VI
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT
_____________________________________, com a representant de l’entitat _________________________________________________, amb
CIF/NIF________________________, en relació a la SOL.LICITUD de subvenció per implantació o manteniment del Sistema Integral de Qualitat Turística en destinacions per a micropimes a Capdepera durant l’any 2013 ___________________________________________________
Declar sota la meva responsabilitat:
1.- Que l'esmentat projecte s’ha realitzat.
2.- Que la relació de despeses i d'ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s’adjunta (annexe VI bis), degudament signada pel beneficiari.
La relació de despeses ha d’indicar les següents dades de les factures o documents acreditatius: les dades fiscals del proveïdor, la identificació de la factura o document similar, el seu import, la data d’emissió i la data de pagament. La relació d’ingressos ha d’assenyalar la resta d'ajuts, subvencions o ingressos que hagin finançat el mateix projecte subvencionat, amb indicació de l'import i la procedència.
3.- Que l’import objecte de subvenció per la present convocatòria s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera - amb les subvencions i altres ingressos concurrents- el cost del projecte subvencionat.
I, perquè consti, sign aquesta declaració,
a___________________, el ______ d___________________ de ____________
AL BATLE PRESIDENT DE L’ AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
ANNEX VII
COMPTE JUSTIFICATIU EN RELACIÓ AL PROJECTE REALITZAT
El/La Sr./a _______________________________________ amb DNI _________________________ actuant en representació de l’entitat __________________________________________ en càrrec de ____________________________________, en relació amb el projecte _____________________________________________ de l’exercici 2013, DECLAR sota la meva responsabilitat:
Que el cost per dur a terme l’activitat/projecte indicat ha estat el següent:
Ingressos:
Subvencions: ______________euros
Altres ajuts:
( ) ________________________________ ______________euros
( ) ________________________________ _______________euros
TOTAL INGRESSOS _____________euros
DESPESES:
NÚM. FACTURA |
DATA |
PROVEÏDOR |
CONCEPTE |
IMPORT |
DATA PAGAMENT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL DESPESES ___________€
_______, ________ d _________________________ de 2013
Signatura del beneficiari/representant de l’entitat beneficiària
AL BATLE PRESIDENT DE L’ AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
ANNEX VIII:
MEMÒRIA PROJECTE REALITZAT
___________________________________________, com a representant de l’entitat___________________________________,amb NIF______________________, en relació a la sol.licitud de subvenció per a implantació/manteniment de SICTED per a microprimes al municipi de Capdepera.
Declar sota la meva responsabilitat als efectes de compliment amb la convocatòria de SUBVENCIONS:
PROJECTE DESENVOLUPAT
DESCRIPCIÓ PROJECTE: |
(Signatura)
__________________________
(Nom i cognoms)
......................................................................, ........ d..............................................de 20......
AL BATLE PRESIDENT DE L’ AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Capdepera, 25 de novembre de 2013
El Batle
Rafel Fernández Mallol