Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE FELANITX

Núm. 21719
Adjudicació del contracte de gestió del servei de recollida, neteja i transport de residus sòlids urbans del terme municipal de Felanitx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D’acord amb el disposat a l’art. 154.2 del TRLCSP, es publica el següent,

1. Entitat adjudicadora:

a) Organisme: Ajuntament de Felanitx.

b) Dependència que tramita l’expedient: Negociat de Contractació.

c) Nombre de l’expedient: 2013/018

d) Adreça d’internet del perfil del contractant: www.ajfelanitx.net

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: gestió de servei públic

b) Descripció: gestió del servei de recollida, neteja i transport de residus sòlids urbans del terme municipal de Felanitx.

c) CPV: 905111003; 905112004; 9005113005; 905120009

d) Mitjà de publicació de l’anunci de licitació: BOIB

e) Data de publicació de l’anunci de licitació: 25 de juliol de 2013

3. Tramitació i procediment:

a)Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

4.Valor estimat del contracte: 6.940.748,90 €, IVA exclòs

5. Pressupost màxim de licitació:

  • Preu màxim de licitació anual (preu a tant alçat) 557.650,31 €. Total fix anual màxim: 613.415,34 €.
  • Preu màxim de licitació per tona de residus (preu unitari): 11,38 €/tona. Total màxim per tona: 12,52 €/tona.
  • Preu màxim de licitació per caixa/ contenidor de voluminosos (preu unitari): 155,92 €/caixa o contenidor. Total màxim per caixa/contenidor: 171,51 €/caixa o contenidor.

6. Formalització del contracte:

a) Data d’adjudicació: 16 d’octubre de 2013

b) Data de formalització del contracte: 12 de novembre de 2013

c) Contractista: FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS, SA.

d) Import d’adjudicació.

  • Preu fix anual: 491.587,21 €. Total fix anual: 540.745,93 €.
  • Preu unitari per tona de residus: 11,38 €. Total per tona: 12,52 €.
  • Preu unitari per caixa/contenidor de voluminosos: 0 €. Total per caixa/contenidor: 0 €.

e) Avantatges de l’oferta adjudicatària. Millores consistents en:

  • Tancament de les 16 àrees d’aportació amb una estructura metàl·lica forrada amb fusta a tres dels quatre costats del perímetre de l’àrea o només de fusta.
  • Instal·lació de papereres de nova adquisició, amb tractament anticorrosiu.
  • Instal·lació de quatre instal·lacions de contenidors soterrats, amb doble capacitat a diferents punts del terme.
  • Lliurament d’una compactadora de paper i d’una caixa oberta pel vidre.
  • Campanya d’imatge.
  • Educació ambiental: programa d’accions educatives i formatives dirigides als alumnes d’escoles, mestresses de casa, adults, col·lectius veïnals, comerciants... amb conferències de 45/50 minuts amb guies escrites sobre neteja.
  • Substitució del vehicle PM-5508-DS de 13 anys, per un altre més modern.
  • Combinació del servei de buidat de papereres, neteja de les àrees d’aportació i punts d’ubicació.
  • Compromís de contractació preferent de personal del terme.
  • Flexibilització i combinació dels serveis de buidat de papereres i repàs.
  • Equip portàtil extractor de soterrats.
  • Establir un centre de cridades.
  • Instal·lacions i tallers a Mallorca.
  • Disponibilitat continua i immediata per a situacions d’emergència.
  • Implantació i aplicació normes ISO 9001, 14011 i 18001.
  • Organització d’un acte de presentació.
  • Assessoria necessària per projectes mediambientals.
  • Col·laboració en l’elaboració de documentació per obtenir fons europeus.
  • Col·laboració en l’elaboració d’un pla de gestió de residus municipals.
  • Digitalització de plànols i ubicacions.
  • Flota de vehicles de reserva.

 

Felanitx, 14 de novembre de 2013

El batle
Gabriel Tauler Riera