Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 21507
Protecció. DP 2010/123 Notificació ACGU de 16.07.2013
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 16 de juliol de 2013, a CALA 24 SL amb CIF. B-07789068, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2010/123, en relació al immoble ubicat al C/ CAN ARBOÇ, NÚM 4, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us notific que pel Consell de Gerència d’Urbanisme, en data 16/07/13 es va acordar el següent:
I. Atès que mitjançant Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 9 de setembre de 2010 es va ordenar als propietaris de l’immoble ubicat al carrer Can Arboç, núm. 4 (PC 00203903), les actuacions descrites a l’informe tècnic de data 4 de maig de 2010, transcrites a continuació, i que varen ésser reiterades mitjançant Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 6 de juliol de 2011, amb apercebiment a la propietat que, en cas d’incompliment, s’iniciarà expedient d’execució subsidiària de les obres reiterades, demanant pressupost a l’empresa concessionària de les execucions subsidiàries de l’Ajuntament, actualment Contratas Bartolomé Ramón, S.A., sent a càrrec de la propietat totes les despeses que es produeixen des d’aquest moment:
II. Atès que en data 7 de maig de 2012 l’empresa Contratas Bartolomé Ramón, S.A. va presentar pressupost per a dur a terme l’execució subsidiària de les actuacions descrites a l’expositiu anterior relativa a l’immoble situat al carrer Can Arboç, núm. 4 (PC 00203903), per un import de 2.872,27€, el qual va ésser informat favorablement pels serveis tècnics municipals, mitjançant informe tècnic de data 9 de maig de 2012, que transcrit diu:
“(...) En relació a l’expedient abans referenciat i a la vista de la sol·licitud d’informe del Servei de Protecció de l’Edificació per comprovar el pressupost per part de l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON S.A., adjudicatària de execucions subsidiàries del servei:
A.- Que les obres contemplades en el present pressupost s’ajusten a les ordres aprovades pel Consell de Gerència de 9 de setembre de 2010.
B.- El present pressupost s’informa favorablement per quant s’ajusta bàsicament al plec de condicions facultatives per realitzar per via d’execució subsidiària. En referència al preus aplicats, s’han aplicat el dels llibres de preus de la construcció edició nº 35 de data juliol 2010.
C.- Aquests pressupost encara que s’informa favorablement queda condicionat a possibles variacions de les partides del capítol 2, que s’hauran de justificar amb comprovants setmanals firmat per tècnic de material empleats i ma d’obra. Les obres es facturaran a medició real i les partides alçades s’haurà de justificar un cop executades les obres.
D.- L’import del pressupost puja la quantitat de //2.872,27.-€//.”
III. Atès que s’ha donat tràmit d’audiència a la propietat del pressupost esmentat a l’expositiu anterior, per a que, en el termini de 10 dies, poguessin al·legar el que estimessin oportú, sense que s’hagin presentat al·legacions.
Atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; article 98 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú; articles 172 i 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals; el Reglament de la Gerència d’Urbanisme, i l’altra normativa aplicable, cal formular la present proposta al Consell de Gerència d’Urbanisme per l’adopció del següent
A C O R D
1r) DISPOSAR L’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA, en relació a l’expedient DP 2010/123, de les obres ordenades i reiterades mitjançant els Acords del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 9 de setembre de 2010 i 6 de juliol de 2011, respectivament, respecte de l’immoble situat al carrer Can Arboç, núm. 4 (PC 00203903), consistents en:
2n) APROVAR el pressupost presentat per l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A. en data 7 de maig de 2012, que ascendeix a la quantitat de 2.872,27€ (DOS MIL VUIT-CENTS SETANTA-DOS EUROS I VINT-I-SET CÈNTIMS), a reserva de la definitiva liquidació degudament justificada pels serveis tècnics municipals.
3r) ENCARREGAR a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A., amb CIF A-57115701, i domicili al carrer Francesc Manuel de los Herreros, 26, 1er dta., 07005 Palma, la realització de les obres enumerades al dispositiu I d’aquest Acord, en relació amb l’immoble situat al carrer Can Arboç, núm. 4 (PC 00203903), d’acord amb al pressupost aprovat, amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32. Podent iniciar-se les obres a partir de la data que aquest Acord sigui ferm i estigui expedita l’entrada domiciliària si fos el cas.
4t) DISPOSAR que el cost de l’execució subsidiària de les obres esmentades serà de compte de la propietat de l’immoble.
5è) ORDENAR, d’acord amb el que exigeixen els articles 96 i 98 de la 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, L’EXACCIÓ PRÈVIA I CAUTELAR a la propietat obligada: Sr. CHRISTIAN APARICIO BOARDMAN, amb NIE X1027317E, i l’entitat CALA 24, SL, amb CIF B07789068, i A RESERVA DE LA LIQUIDACIÓ DEFINITIVA DEL COST AVALUAT DE LES OBRES. LA QUANTITAT, EN PRINCIPI AVALUADA PER A L’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA, es de 2.872,27€, IVA inclòs, segons pressupost presentat per l'empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON S.A., actualment empresa adjudicatària del servei d'execució d'obres per via subsidiària, representada per la Sra. Francisca Alba Ramón, amb DNI 43.061.708-G. Les despeses que s’originin pel present encàrrec seran a càrrec dels propietaris obligats a realitzar les obres.
6è) NOTIFICAR la present resolució al Sr. Christian Aparicio Boardman, amb NIE X1027317E, a l’entitat CALA 24, SL, amb CIF B07789068, i a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A, amb CIF A-57115701.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableixen l’article abans esmentat, i els 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 19 de novembre de 2013
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.