Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365

Núm. 20375
Fundació Turisme Palma de Mallorca 365. Anunci per a la licitació del contracte de la concessió del servei de gestió, edició i comercialització de la targeta turística oficial de Palma de Mallorca: Palma Pass. Exp.: INN 13 09

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de la CONCESSIÓ DEL SERVEI DE GESTIÓ, EDICIÓ I COMERCIALITZACIÓ DE LA TARGETA TURÍSTICA OFICIAL DE PALMA DE MALLORCA: PALMA PASS, conforme el plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques aprovats per la Comissió Executiva de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, en sessió ordinària, de dia 19 de setembre de 2013.

1. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 (FTPM365)
  • Expedient: INN 13 09

2. Objecte del contracte:

  • Descripció: Concessió de la llicència de la marca "Palma Pass" per a la gestió, l'edició i la comercialització de la targeta turística oficial de Palma de Mallorca.
  • Termini d'execució: 2 anys, prorrogable anualment, fins a un màxim de dos anys més, per acord mutu de les parts abans que finalitzi el contracte.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:

  • Tramitació: Ordinària.
  • Procediment: Obert.
  • Forma: No subjecte a regulació harmonitzada (NO SARHA).

4. Pressupost (preu de licitació mínim):

  • Cànon fix anual: 5.000 euros + IVA.
  • Cànon variable en proporció a les unitats venudes, diferenciant-ne dos tipus:
  1. Cànon variable anual quan s'utilitzin canals de venda propis de l'FTPM365 (oficines de turisme municipals, etc.): mínim del 15% sobre la xifra de vendes bruta mensual (abans de ràpels, descomptes, etc.).
  2. Cànon variable anual a la resta de canals de comercialització negociats o aportats per l'adjudicatari: mínim del 5% sobre la xifra de vendes bruta mensual (abans de ràpels, descomptes, etc.).

Aquests marges comercials es calcularan sobre la xifra de vendes bruta, que s'entén com l'import resultant de multiplicar el nombre de targetes turístiques venudes (segons tipologia) pel preu de venda al públic. En cap cas es deduiran de l'import resultant els descomptes comercials, comissions, ràpels per venda, etc., dels que gaudeixi l'adjudicatari per la bona gestió de la comercialització del producte.

5. Obtenció de documentació i informació:

  • Apartat de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 del perfil del contractant d'empreses, organismes i altres del Web de l'Ajuntament de Palma: www.palmademallorca.es

6. Presentació d'ofertes:

  • Termini: 60 dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d'aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L'especificada en els plecs que regeixen la contractació.
  • Lloc de presentació:
  1. Entitat: Fundació Turisme Palma de Mallorca 365
  2. Domicili: Carrer de la Victòria, 2, principal
  3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. 07001
  • Horari de presentació: De dilluns a divendres, de 9 a 14 h, dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.
  • Admissió de variants: No s'admeten.

7. Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Fundació Turisme Palma de Mallorca 365
  • Domicili: Carrer de la Victòria, 2, principal
  • Data i hora: Les especificades a l'apartat de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 del perfil del contractant d'empreses, organismes i altres del Web de l'Ajuntament de Palma: www.palmademallorca.es

8. Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

Palma de Mallorca, 4 de novembre de 2013

El vicepresident.

Álvaro Gijón Carrasco