Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLUBÍ
Núm. 21006
Bases ajudes per a llibres de text
Versió PDF
La Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el dia 11 de novembre de 2013, va aprovar les següents Bases:
“BASES QUE REGULEN LA CONCESSIÓ D’AJUTS PER A L’ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT AL CURS 2013-2014.
1.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L’objecte de la convocatòria és l’atorgament per part de l’Ajuntament de Llubí, d’ajuts per a l’adquisició de llibres de text i material escolar lectiu per al curs 2013-2014 a les famílies amb fills que cursen ensenyament obligatori, és a dir, Educació Primària i Educació Primària.
Les ajudes econòmiques tenen la finalitat de donar suport econòmic a la despesa que suposa l’adquisició de llibres de text a la famílies del municipi de Llubí i està destinada a la compra de llibres de caràcter obligatori per l’alumne.
Així mateix, amb aquesta convocatòria es pretén fomentar i alhora facilitar la reutilització dels llibres de text.
2.- REQUISITS
- Els sol·licitants ( l’alumne ) han d’estar empadronats al municipi de Llubí, amb una antiguitat de dos anys anteriors a la sol·licitud.
- Els alumnes han d’estar matriculats a Educació Primària i Infantil.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Llubí.
- No trobar-se sotmès a cap procediment de reintegrament de subvencions públic.
- En cas de tenir un deute amb el Col·legi Públic Duran Estrany, l’ajuda es compensarà en la part que tenen de deute.
3.- DESTINATARIS DE LES AJUDES
Podran sol·licitar les ajudes o beques el pare, la mare o tutor legal empadronat a Llubí d’aquells alumnes empadronats a Llubí matriculats a qualsevol curs d’Educació Primària i Infantil Obligatòria durant el curs escolar 2013-2014 en representació de l’alumne.
4.- DOTACIÓ PRESSUPOSTÀRIA.
Als pressuposts municipals de l’Ajuntament de Llubí per a l’any 2013, existeix partida 231/48001 per import de 5.399 euros per destinar a l’ajuda de llibres de text.
5.- FORMA I DOCUMENTACIÓ DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
Les persones interessades a sol·licitar un ajut s’han d’adreçar al registre general de l’Ajuntament de Llubí i aportar la següent documentació:
- Sol·licitud (annex 1)
- Fotocòpia del DNI, NIE o passaport del sol·licitant.
- Document bancari en què constin les dades del compte i el titular d’aquest. S’acreditarà amb una fotocòpia de la llibreta.
- Declaració jurada de no haver rebut cap altre ajut pel mateix concepte (Annex 2).
Les dades relatives a l’empadronament seran comprovades pel propi Ajuntament de Llubí i per tant, no és necessari aportar els certificats.
Les beques se sol·licitaran mitjançant el model de sol·licitud (Annex 1), dirigit al batlle de Llubí i subscrit pel tutor legal de l’alumne en representació d’aquest, al Registre d’entrada de l’Ajuntament de Llubí. La presentació de la sol·licitud implicarà l’autorització a l’Ajuntament de Llubí, perquè, en nom del sol·licitant, realitzi les gestions i comprovacions pertinents per a la tramitació de les ajudes.
6.- TERMINI DE PRESENTACIÓ
El termini de presentació de sol·licituds serà de dia 12 de novembre de 2013 a 2 de desembre de 2013 ambdós inclosos.
7.- CRITERIS DE VALORACIÓ
L’import de les ajudes es distribuiran igualitàriament entre el número d’alumnes que hagin complit amb els requisits.
8.- COMISSIÓ DE VALORACIÓ I ATORGAMENT
L’Ajuntament formarà una Comissió de Valoració format pel Secretari- Interventor de la Corporació i dos auxiliars administratius, i les seves funcions seran les següents:
Una vegada examinades totes les sol·licituds, es farà proposta resolució provisional per part de la Regidora d‘Educació, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.
Aquesta llista s’exposarà a la pàgina web i al tauler d’anuncis de l’Ajuntament.
Els sol·licitants podran presentar, en el termini de 3 dies hàbils comptats a partir del següent a l’exposició de la llista provisional, les oportunes reclamacions acompanyades de la documentació que estimin convenient, que haurà d’ésser presentada al registre d’entrada de l’Ajuntament de Llubí en horari d’atenció al públic.
9.- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
Una vegada la Comissió Avaluadora hagi analitzat la documentació aportada per esmenar i a la vista de les al·legacions presentades, es farà resolució definitiva de concessió o denegació de les ajudes, que expressarà la llista de persones beneficiàries i la quantitat de l’ajut atorgat, i també les sol·licitud excloses amb indicació de la causa d’exclusió. Aquesta resolució serà exposada a la pàgina web municipal i al tauler d’edictes.
10.- PAGAMENT DE LES BEQUES
El pagament de l’ajuda es realitzarà mitjançant transferència bancària o qualsevol forma de pagament acceptat pel TRLHL al compte indicat pel sol·licitant.
11.- COMPTABILITAT DE LES BEQUES
Les beques concedides en virtut de la present convocatòria no són compatibles amb qualsevol altre ajut que es pogués percebre per la mateixa finalitat d’altres entitats públiques. A tal efecte, els sol·licitants hauran de signar una declaració jurada (Annex 2)
12.- RÈGIM DE RECURSOS
Contra aquesta resolució es podrà interposar recurs de reposició en el termini d’un mes des de la seva publicació o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos.”
El que es fa públic per a general coneixement.
Llubí, 12 de novembre de 2013.
El Batlle,
Joan Ramis Perelló