Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'AGRICULTURA, MEDI AMBIENT I TERRITORI
Núm. 20922
Notificació del laude número 3/2013
Versió PDF
Atès que no ha estat possible notificar a la reclamada el laude de l’expedient número 3/2013, es notifica mitjançant edicte a la persona que es detalla en l’annex, tot això d’acord amb allò que determina l’article 59.5 de la Llei 30/92 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Transcorreguts vint dies des de la notificació d’aquest laude a les parts, podrà instar-se l’execució forçosa davant el Jutjat de Primera Instància de Palma de Mallorca, conforme estableixen els articles 44 i 45 de la Llei 60/2003, de 23 de desembre, de Arbitratge i 548 de la Llei 1/2000, de 7 de gener, de Enjudiciament Civil.
Contra aquest Laude es pot exercir l’acció d’anul·lació davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini dels dos mesos següents a la recepció de la notificació, d’acord amb els articles 40 a 43 de la Llei d’Arbitratge.
Amb independència de lo anterior, en el termini dels deu dies següents a la recepció de la notificació del laude podrà sol·licitar-se a aquesta Junta Arbitral la seva correcció, aclariment, complement o rectificació, d’acord amb l’article 39 de la citada Llei de Arbitratge.
Les persones interessades poden comparèixer a la Junta Arbitral de Transports, situada en el carrer Eusebi Estada, 28 1er, de Palma de Mallorca, en el termini que s’estableix, per conèixer el contingut íntegre de l’acte esmentat i perquè quedi constància d’aquest coneixement, d’acord amb l’article 61 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
ANNEX
Reclamada: INTERLOGISTICA 2010, S.L
Palma, 11 de novembre de 2013
La secretaria de la Junta Arbitral del Transporte de Mallorca
Francisca Reus Beltrán