Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
Núm. 20513
Convotatòria de subvencions per a l'organització de Foguerons de Sant Antoni/Sant Sebastià del Municipi de Calvià per a l'nay 2014
Versió PDF
L’Ajuntament de Calvià, mitjançant l’Àrea de Serveis Generals i Participació Ciutadana, en compliment dels principis de publicitat, concurrència i objectivitat en la concessió de subvencions, convoca a les entitats i associacions sense afany de lucre per a que sol·licitin les ajudes econòmiques, d’acord a les següents:
BASES
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATORIA
L’objecte d’aquesta convocatòria és l’organització i execució de foguerons de Sant Antoni/ Sant Sebastià dels diferents nuclis de població del municipi de Calvià.
Aquesta convocatòria es regirà per l’establert a les Bases d’Execució del Pressupost General d’aquesta Corporació, i en allò no previst a aquesta, s’aplicarà supletòriament la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
SEGONA.- DESTINATARIS DE LA CONVOCATORIA
Aquesta convocatòria està adreçada a:
- Les persones físiques o jurídiques, publiques o privades, i a entitats o col·lectius, domiciliades al terme municipal, relacionades amb l’objecte de la convocatòria.
No podran obtenir la condició de beneficiaris de les subvencions, les persones o entitats que es trobin en qualsevol de les situacions que s’indiquen en l’article 13 Llei 38/2003. En particular cal destacar el fet de no trobar-se al corrent de pagament dels deutes amb l’Ajuntament i del pagament de les obligacions derivades del reintegrament de subvencions.
TERCERA.- PROCEDIMENT PER A LA CONCESSIÓ DE LES SUBVENCIONS
1.-CRITERIS OBJECTIUS DE VALORACIÓ:
1.1.-Per valorar els projectes presentats es tindran en compta els següents criteris:
a) L’interès general de l’activitat en l’àmbit municipal
b) La impossibilitat de realitzar l’activitat si no és beneficiada amb la subvenció.
c) L’àmbit de difusió
d) La concurrència i no d’altres subvencions concedides per altres Administracions.
1.2.-Només serà objecte de subvenció un projecte per sol·licitant.
1.3.-La quantia de la subvenció no podrà ser igual o superior, aïlladament o en concurrència amb altres ajudes o subvencions de qualsevol procedència, al cost de l’activitat subvencionable. En el supòsit de que la proposta de subvenció corresponent a algun dels projectes presentats superi la quantia expressada a la seva sol·licitud, es concedirà la subvenció amb el límit de l’esmentada sol·licitud i la quantia romanent es repartirà entre la resta de projectes en proporció a la seva puntuació.
2.- PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ I TRAMITACIÓ:
2.1.-Sol.licituds (Annex I):
Les sol·licituds de les actuacions a subvencionar s’acompanyaran de la documentació següent:
a) NIF de l’entitat o associació.*
b) DNI del representat, en el seu cas.*
c) Declaració responsable expedida pels òrgans representatius de l’entitat, en la qual es farà constar el número de socis.*
d) Declaració del representant legal de l’entitat de no estar inhabilitat per contractar amb les administracions públiques o per obtenir-ne una subvenció i d’estar facultat per actuar en nom de l’entitat (Annex II)*
e) Certificació expedida per la Secretaria General d’aquesta corporació en la qual s’acrediti la seva inscripció en el Registre Municipal d’Associacions d’interès veïnal. *
f) Comissió de festes (incloure la relació de persones que l’integren i fer referència si estan en qualitat de representant d’alguna entitat o associació).*
g) Activitats a realitzar:
h) Memòria del projecte dut a terme per l’entitat l’any anterior.
i) Declaració responsable de les subvencions rebudes d’institucions públiques o privades per a l’esmentat programa (Annex III).
j) Projecte concret pel qual es pretén la subvenció i pressupost detallat de la despesa i ingressos (Annex IV).
k) Certificació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
l) Acreditació d’estar al corrent de pagament de totes les obligacions fiscals amb l’Ajuntament (Annex V).
m) Certificat bancari de llibreta o compte corrent de l’entitat, en la qual s’haurà de fer, si pertoca, el pagament de la subvenció (Annex VI).*
* No serà necessària la presentació d'aquella documentació que ja hagi estat presentada a l'Ajuntament, sempre que estigui actualitzada i no hagi patit cap modificació.
En el supòsit que la documentació no estigui actualitzada el/la beneficiari/a serà requerit/a per tal d'aportar-la i aquesta serà una condició prèvia per efectuar el pagament de la subvenció.
2.2.-Presentació:
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils, a comptar des del dia següent a la publicació de la present convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauló d’anuncis de la Corporació i en la pàgina web de l’Ajuntament de Calvià..
Les sol·licituds, juntament amb la documentació que les acompanyi, es presentaran en el Registre General de la Corporació o en qualsevol de les formes previstes en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú.
3.- OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS:
Els perceptors de les subvencions estan obligats a:
a) Acceptar la subvenció. En el cas que això no sigui possible hauran de renunciar-hi expressament i motivadament, en el termini de quinze dies comptats a partir del dia següent a la notificació de la concessió de la subvenció.
b) Realitzar l’activitat o projecte pel qual es concedeixi la subvenció, ajustant-se als termes prevists.
c) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació i a facilitar la informació que es requereixi.
d) Donar compte de les modificacions que puguin sorgir en la realització del projecte, justificant-les adequadament.
e) Comunicar l’obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, procedents d’altres administracions, entitats públiques o privades nacionals o internacionals.
f) Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i de la resta de documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable al beneficiari en cada cas, i també tots els estats comptables i registres específics que s’exigeixin en les bases reguladores de la subvenció, amb la finalitat de garantir l’adequat exercici de les facultats de comprovació i control.
g) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
h) Tota subvenció haurà de fer constar en la documentació i publicitat impresa que l’activitat o projecte es realitza “amb el suport de l’Ajuntament de Calvià”
i) Els beneficiaris hauran de formalitzar una assegurança de responsabilitat civil, remetent a l’Àrea de Participació Ciutadana una còpia de la pòlissa adjunta al projecte.
j) Els beneficiaris de les subvencions percebudes hauran d'abonar a la Societat General d'Autors i Editors (SGAE) a càrrec d'aquestes ajudes, els drets de reproducció, distribució i, en general, els que corresponguin a la propietat intel.lectual prevists en la legislació vigent.
4.- COMISSIÓ DE VALORACIÓ:
Es constitueix una Comissió de valoració que deliberarà i proposarà la resolució d’aquesta convocatòria pública d’acord amb la puntuació obtinguda, conforme als criteris de la base 3, la qual estarà integrada pels següents membres:
-President: la tinent de batle de Participació Ciutadana o persona en qui delegui.
-El/la cap de servei de Serveis Generals o persona en qui delegui.
-Un funcionari o funcionaria de carrera dessignat per la Tinent de Batle de Participació Ciutadana.
La Comissió elaborarà un informe o proposta de resolució en el que constaran les valoracions efectuades, conforme a les presents bases.
La Comissió de Valoració elevarà a la Junta de Govern Local la proposta d’atorgament de les subvencions per a la seva aprovació definitiva, previ dictamen de la comissió informativa corresponent.
QUARTA.- RESOLUCIÓ
La Junta de Govern Local, a la vista de la proposta de la Comissió de Valoració, assignarà objectivament i de forma individual les ajudes per a la qual cosa ha de ponderar en tot cas:
-Interès general de l’activitat.
-La població resident en el nucli de població.
-La tradició social, cultural i/o religiosa de les festes a celebrar
-Justificació de les activitats que sense la subvenció serien de difícil execució.
CINQUENA.- CONDICIONS DE FINANÇAMENT, ABONAMENT DE LES SUBVENCIONS I JUSTIFICACIÓ.
L’Ajuntament de Calvià podrà realitzar, mitjançant els procediments legals pertinents, les comprovacions necessàries respecte al destí i l'aplicació de les subvencions concedides.
Les subvencions concedides d’acord amb les prescripcions d’aquestes Bases, hauran de justificar-se adequadament un cop finalitzada l’activitat, servei o projecte, origen de la subvenció atorgada. La instància d’aquesta justificació es presentarà en el registre general d’aquest Ajuntament, instància acompanyada de la documentació exigida en la convocatòria de la subvenció de què es tracti i que, com a mínim, haurà de ser:
a) Memòria detallada de l’activitat realitzada.
b) Factures expedides de conformitat amb la legislació fiscal vigent i ajustades al pressupost presentat en formular la sol·licitud.
c) Totes les despeses derivades de les degustacions en agraïment per la col·laboració dels veïns dins l'organització dels actes subvencionats han de ser degudament autoritzades pel regidor de zona.
La no justificació de l’activitat iniciarà expedient de devolució de la subvenció.
Serà requisit indispensable, per a l’abonament de la quantitat subvencionada, que l’entitat o associació hagi justificat, si és el cas, les subvencions rebudes amb anterioritat.
La justificació de les actuacions realitzades no podrà excedir de dia 30 d'abril de 2014.
SISENA .- REFORMULACIÓ
La Junta de Govern Local, un cop concedides les subvencions als beneficiaris i, en aplicació del principi de proporcionalitat, podrà modificar la seva assignació mitjançant resolució motivada, davant la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents:
a) Per incompliment de les obligacions i determinacions contingudes en aquestes bases.
b) Prèvia justificació de la causa que origina la impossibilitat d’executar l’activitat o projecte que motivà la subvenció, es podrà autoritzar el canvi de la destinació de les ajudes concedides.
c) Es podrà reduir la subvenció fins arribar al 50% de les despeses produïdes, si aquestes són inferiors al doble de la subvenció concedida.
En el cas de donar-se la circumstància a) es podrà procedir fins i tot a la seva revocació.
ANNEX I
SOL.LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A L’ORGANITZACIÓ DE FOGUERONS DE SANT ANTONI/SANT SEBASTIÀ DEL MUNICIPI DE CALVIÀ PER A L’ANY 2014
Entitat/Associació/Empresari individual __________________________________
amb NIF/CIF: _______________ representada per: ________________________
càrrec: ___________________ i adreça/domicili social _____________________
districte postal: _______ telèfon: ____________________ fax: _______________
EXPOSA
Que assabentat/da de la Convocatòria Pública de l’Ajuntament de Calvià de Subvencions per a l’organització de foguerons de Sant Antoni i Sant Sebastià any 2014, i d’acord amb el que preveuen les seves bases,
SOL.LICITA
Una subvenció econòmica per la quantitat de _______________________ .-euros
per a l’activitat/projecte següent : _______________________________
(Signatura)
_____________________, ________ d ________________________ de 2013
SR. BATLE-PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX II
ACREDITACIÓ DE REPRESENTAT DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
El/La Sr./a _______________________ amb DNI ____________________
en càrrec de ____________________ DECLARA
Que a la reunió de dia _____ d _____________________ de ___________
de ___________________ (indicar l’òrgan que va prendre l’acord) es va acordar el nomenament de ______________________________________ amb DNI ______________________ com a ________________________ de l’esmentada entitat i, per tant, autoritzat per realitzar sol·licituds i tramitació de subvencions, i que no estar inhabilitat per a contractar amb les administracions públiques.
(Signatura)
_______________________, ______ d _____________________ de 2013
ANNEX III
DECLARACIÓ DE COFINANÇAMENT DEL PROJECTE
El/La Sr./a ___________________________ amb DNI ______________________
actuant en representació de l’Entitat __________________________ en càrrec de ____________________ DECLARA:
a) L’entitat no ha demanat/rebut altres suports econòmics per a aquesta activitat ( )
b) L’entitat ha demanat els següents suports econòmics per aquesta activitat ( ):
Entitat subvencionadora__________________________
Quantia________________ Rebuda ( ) No rebuda ( ) Denegada ( )
Entitat subvencionadora__________________________
Quantia________________ Rebuda ( ) No rebuda ( ) Denegada ( )
Entitat subvencionadora__________________________
Quantia________________ Rebuda ( ) No rebuda ( ) Denegada ( )
(Signatura)
_______________________, ________ d ________________________ de 2013
ANNEX IV
PRESSUPOST ORIENTATIU D’INGRESSOS I DESPESES
INGRESSOS PREVISTS
Concepte: _______________________________ Quantia: _________________
Concepte: _______________________________ Quantia: _________________
TOTAL:________________
DESPESES PREVISTES
Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________
Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________
Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________
TOTAL:________________
(Signatura)
_________________________, ________ d _______________________ de 2013
ANNEX V
DECLARACIÓ D’OBLIGACIONS ECONÒMIQUES AMB L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
El/La Sr./a ____________________________ amb DNI ____________________
actuant en representació de l’Entitat __________________________ en càrrec de ____________________ DECLARA
Que l’esmentada entitat està al corrent de pagament de totes les obligacions fiscals amb aquesta Corporació.
(Signatura)
_____________________, ________ d ________________________ de 2013
ANNEX VI
SOL.LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR:
CIF/NIF DEL PERCEPTOR.................................................
LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL.....................................................
ADREÇA................................................................................................
LOCALITAT.........................................................................
CODI POSTAL............................... PROVÍNCIA..................................
TELÈFON......................................... FAX.............................................
DADES BANCÀRIES:
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL......................................................
CODI BANC............................ CODI OFICINA.....................................
DC................COMPTA NÚM.................................................................
Sota la meva responsabilitat declar que aquestes dades corresponen al c/c o a la llibreta oberta a nom meu.
_____________________, ________ d ________________________ de 2013
CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA:
Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina:
El director / El delegat El perceptor