Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 20284
Resolució de batlia i notificació sobre ordre d'execució exp 9-2011

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Vist l'expedient incoat per l’execució subsidiària 13/2010, per que el solar amb R.C 9245710ED0994N0001DP situada al carrer Pou de Sa Garriga 98 de Santa Margalida d’aquest terme municipal reunís les degudes condicions de seguretat, salubritat i ornat públic.

Vist l’informe de data 11/06/2010 en el qual el cost de les obres a executar es valoraren per part de l’aparelladora municipal en 9.671,76 €.

Vista la resolució de data 10/01/2011 a la qual es notificà l’execució subsidiària de les obres consistents en realitzar el tancament recolzat sobre el mur de contenció del solar abans descrit i aprovant la liquidació de 8.768,15 € corresponent a la valoració de les obres segons l’informe de data 11/06/2010.

Vist que en data 22/04/2013, es procedí a realitzar les obres per part d’empresa designada, de les obres consistents en realitzar el tancament recolzat sobre el mur de contenció .

Vist que en data 22/04/2013 l’empresa designada per l’execució de les obres descrites, presentà les factures corresponents als treballs realitzats, a les quals es valoren les obres realitzades en 10.774,29 €.

Vist l’informe de data 27/06/2013 en el qual es valoraren novament per part de l’aparelladora municipal les obres realitzades resultant un import de  10.774,29 €.

RESOLC

PRIMER.- APROVAR la liquidació complementaria a la inicial de 2.006,14 €, quantitat que resulta de la diferencia del cost real de les obres (10.774,29 €) i el cost pressupostat provisionalment de les obres a realitzar,  al titular del solar l’entitat N.E.S.L, que podrà ingressar a qualsevol dels comptes que a continuació s’especifiquen en el termini de 15 dies comptadors a partir de la notificació de la present liquidació, advertint-lo que de no realitzar-se en el termini assenyalat s’iniciaran els tràmits per la recaptació de dita quantitat en via de constrenyiment.

BANCA MARCH

 0061-0026-62-0022860185

LA CAIXA

2100-0107-14-0200001164

BMN - SA NOSTRA

0487-2103-25-2000001624

BANC. SANT. CENT. HPNO

 0049-3186-58-1910002890

BANC POPULAR – CRED. BALEAR

 0075-6819-16-0660000173

TERMINIS PER FER L’INGRÉS

 A) Les liquidacions notificades entre els dies 1 i 15 de cada mes, tots dos inclosos, sense recàrrec fins el dia 20 del mes següent.

B) Les liquidacions notificades entre els dies 16 i darrer de cada mes , tots dos inclosos, sense recàrrec fins el dia 5 del segon mes posterior.

Quan els terminis acabin en dia inhàbil, queden ampliats al dia hàbil immediat posterior. Una vegada transcorreguts els terminis d’ingrés en període voluntari, sense que s’hagi efectuat, serà procedent la via executiva. El recàrrec aplicable serà del 5 % quan es satisfaci la totalitat del deute tributari no ingressat en període voluntari abans de la notificació de la providència de constrenyiment del 10 % quan es satisfaci la totalitat del deute no ingressat en període voluntari i el propi recàrrec abans de la finalització del termini de pagament en període executiu i del 20 % en els restants supòsits

SEGON .-  NOTIFICAR la present resolució als interessats (adjuntant còpia de la factura o justificant) i també al Departament de Tresoreria als efectes de que prenguin coneixement de la nova liquidació pel seu compliment, i perquè en compliment dels articles 100 i 106 del Reglament General de Recaptació, dels articles 161 a 167 de la Llei 58/2003 de 17 de desembre, General Tributària i de l’article 5.3 c) del Real Decret 1174/1987 es dicti per part de la Tresorera Municipal provisió de constrenyiment.

 

Santa Margalida, a 03/07/2013

 

El Batle                                                                      Davant meu,

                                                                                   EL SECRETARI

Antoni Reus Darder                                                    Joan Segui Serra

 

NOTIFICACIÓ I REQUERIMENT DE PAGAMENT

Per mitjà de la present li notifico que amb data avui, el Sr. Batle - President d'aquest Ajuntament ha dictat la següent Resolució:

RESOLUCIÓ DE BATLIA SOBRE ORDRE D’EXECUCIÓ 9/2011

Vist l'expedient incoat per l’execució subsidiària 13/2010, per que el solar amb R.C 9245710ED0994N0001DP situada al carrer Pou de Sa Garriga 98 de Santa Margalida d’aquest terme municipal reunís les degudes condicions de seguretat, salubritat i ornat públic.

Vist l’informe de data 11/06/2010 en el qual el cost de les obres a executar es valoraren per part de l’aparelladora municipal en 9.671,76 €.

Vista la resolució de data 10/01/2011 a la qual es notificà l’execució subsidiària de les obres consistents en realitzar el tancament recolzat sobre el mur de contenció del solar abans descrit i aprovant la liquidació de 8.768,15 € corresponent a la valoració de les obres segons l’informe de data 11/06/2010.

Vist que en data 22/04/2013, es procedí a realitzar les obres per part d’empresa designada, de les obres consistents en realitzar el tancament recolzat sobre el mur de contenció .

Vist que en data 22/04/2013 l’empresa designada per l’execució de les obres descrites, presentà les factures corresponents als treballs realitzats, a les quals es valoren les obres realitzades en 10.774,29 €.

Vist l’informe de data 27/06/2013 en el qual es valoraren novament per part de l’aparelladora municipal les obres realitzades resultant un import de  10.774,29 €.

RESOLC

PRIMER.- APROVAR la liquidació complementaria a la inicial de 2.006,14 €, quantitat que resulta de la diferencia del cost real de les obres (10.774,29 €) i el cost pressupostat provisionalment de les obres a realitzar,  al titular del solar l’entitat N.E.S.L, que podrà ingressar a qualsevol dels comptes que a continuació s’especifiquen en el termini de 15 dies comptadors a partir de la notificació de la present liquidació, advertint-lo que de no realitzar-se en el termini assenyalat s’iniciaran els tràmits per la recaptació de dita quantitat en via de constrenyiment.

BANCA MARCH

 0061-0026-62-0022860185

LA CAIXA

2100-0107-14-0200001164

BMN - SA NOSTRA

0487-2103-25-2000001624

BANC. SANT. CENT. HPNO

 0049-3186-58-1910002890

BANC POPULAR – CRED. BALEAR

 0075-6819-16-0660000173

TERMINIS PER FER L’INGRÉS

A) Les liquidacions notificades entre els dies 1 i 15 de cada mes, tots dos inclosos, sense recàrrec fins el dia 20 del mes següent.

B) Les liquidacions notificades entre els dies 16 i darrer de cada mes , tots dos inclosos, sense recàrrec fins el dia 5 del segon mes posterior.

Quan els terminis acabin en dia inhàbil, queden ampliats al dia hàbil immediat posterior. Una vegada transcorreguts els terminis d’ingrés en període voluntari, sense que s’hagi efectuat, serà procedent la via executiva. El recàrrec aplicable serà del 5 % quan es satisfaci la totalitat del deute tributari no ingressat en període voluntari abans de la notificació de la providència de constrenyiment del 10 % quan es satisfaci la totalitat del deute no ingressat en període voluntari i el propi recàrrec abans de la finalització del termini de pagament en període executiu i del 20 % en els restants supòsits

SEGON .-  NOTIFICAR la present resolució als interessats (adjuntant còpia de la factura o justificant) i també al Departament de Tresoreria als efectes de que prenguin coneixement de la nova liquidació pel seu compliment, i perquè en compliment dels articles 100 i 106 del Reglament General de Recaptació, dels articles 161 a 167 de la Llei 58/2003 de 17 de desembre, General Tributària i de l’article 5.3 c) del Real Decret 1174/1987 es dicti per part de la Tresorera Municipal provisió de constrenyiment.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, pot interposar, alternativament, recurs de reposició potestatiu, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent a la recepció d’aquesta notificació, davant l’alcalde d’aquest Ajuntament de conformitat amb els articles 116 i 117 de Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o bé recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del contenciós-administratiu de PALMA, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent a la recepció de la present notificació, de conformitat amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciós-administrativa. Si s’optés per interposar el recurs de reposició potestatiu, no es podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s’hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això, sens perjudici de que pugui exercir qualsevol altre recurs que estimi pertinent

 

Santa Margalida,  03/07/2013

 

El Secretari Actal,

P.O

Jaume Adrover Cánaves