Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 20276
Secció de Gestió i Documentació Interna- Notificació proposta de resolució exptes 2372-13

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'Il.lm. Sr. Regidor de l’Àrea de Seguretat Ciutadana,  per delegació de la Batllia, mitjançant decret núm.13803 de dia 31 de juliol de 2013 va acordar la iniciació a la incoació del procediment sancionador, per l’ús indegut de la Targeta d’Aparcament per a persones amb greus problemes de mobilitat, al Sr. José M. Valero Arrabal amb DNI núm. 21471838G de conformitat amb l’article 34 del Decret 110/2010, de 15 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament per a la millora de l’accessibilitat i la supressió de barreres arquitectòniques. Com a conseqüència d’aquest expedient s’ha dictat proposta de resolució, que queda a disposició de la interessada o representant legal a la Secció de Gestió i Documentació Interna de la Policia Local, on la podran recollir de dilluns a divendres de 8 a 15 hores, en un termini de quinze dies a partir d’aquesta publicació.

Cosa que es publica al no haver-se pogut notificar al Sr José M. Valero Arrabal amb DNI núm. 21471838G i haver-se publicat l’esmentat Decret, de conformitat amb el que disposa l’article 194 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals i l’article 59 de la llei 30/92 de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

Palma, 4  de novembre de  2013

La cap de Servei

Catalina Beltran Rigo