Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 20276
Secció de Gestió i Documentació Interna- Notificació proposta de resolució exptes 2372-13
Versió PDF
L'Il.lm. Sr. Regidor de l’Àrea de Seguretat Ciutadana, per delegació de la Batllia, mitjançant decret núm.13803 de dia 31 de juliol de 2013 va acordar la iniciació a la incoació del procediment sancionador, per l’ús indegut de la Targeta d’Aparcament per a persones amb greus problemes de mobilitat, al Sr. José M. Valero Arrabal amb DNI núm. 21471838G de conformitat amb l’article 34 del Decret 110/2010, de 15 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament per a la millora de l’accessibilitat i la supressió de barreres arquitectòniques. Com a conseqüència d’aquest expedient s’ha dictat proposta de resolució, que queda a disposició de la interessada o representant legal a la Secció de Gestió i Documentació Interna de la Policia Local, on la podran recollir de dilluns a divendres de 8 a 15 hores, en un termini de quinze dies a partir d’aquesta publicació.
Cosa que es publica al no haver-se pogut notificar al Sr José M. Valero Arrabal amb DNI núm. 21471838G i haver-se publicat l’esmentat Decret, de conformitat amb el que disposa l’article 194 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals i l’article 59 de la llei 30/92 de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Palma, 4 de novembre de 2013
La cap de Servei
Catalina Beltran Rigo