Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 20019
Disciplina. DO-2011/244. Notificació de requeriment de llicència al propietari

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a HEINZ DIETER QUEISSER (prop), exp.núm. DO-2011/244, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a HEINS DIETER QUIESSER, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

Us notific que, per decret del president del Consell de Gerència d’Urbanisme núm. 16164, de 24/09/2013, s'ha disposat el següent:

Atès l’expedient incoat a EJECUTIVA BALEAR S.A. (propietari) per les obres efectuades sense la preceptiva llicència municipal al c/ Verge del Miracle, 3 per “la construcció d’una nova dependència a la coberta de l’edifici” així com qualsevol altra tipus d’obra que hagi fet a l’emplaçament citat sense la preceptiva llicència municipal.

Atès les al·legacions presentades per la Sra. Eugenia Panadés Blanes, en nom i representació d’EJECUTIVA BALEAR S.A.

Atès l’informe emès per la TAG interina el dia 23 d’agost de 2013, que diu:

 

1r.-ESTIMAR les al.legacions presentades el 22.05.2013  per la Sra. Eugènia Panadès Blanes, en nom i representació de EJECUTIVA BALEAR S.A., contra el decret del president del CGU núm. 4638 de 15.03.2013 de requerir de llicència en el termini de 2 mesos, en relació a les obres efectuades al carrer Verge del Miracle, 3 “ la construcció d’una nova dependència a la coberta de l’edifici”així com qualsevol altra tipus d’obra que hagi fet a l’emplaçament citat sense la preceptiva llicència municipal. (informe zelador municipal 13.03.2011).RC 08704605029”,

EN CONSIDERAR  QUE:

  1. La recurrent al.lega que EJECUTIVA BALEAR S.A. fou promotor de l’inmoble al que fa referència el Decret, i que en data 29 de juny del 2010 va deixar de ser propietari de la vivenda de l’àtic, vivenda que té l’us exclussiu de la coberta del edifici a la que fa referència el Decret.
  2. La recurrent presenta fotocòpia d’una escriptura de compra venda que data de 29 de juny de 2010 de l’inmoble on s’han realitzat les obres denunciades, on consta que el nou propietari de la vivenda és el Sr.Heinz-Dieter Queisser.

2r.- EXCLOURE a EJECUTIVA BALEAR S.A. de l’expedient nº DO-2011-244.

3r.- REQUERIR al Sr. HEINZ-DIETER QUEISSER, com a propietari, segons l’article 30 de la llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB, perquè en un termini de DOS MESOS a partir de l’endemà de la notificació d’aquesta resolució sol·liciti  llicència municipal per a les obres fetes sense llicència efectuades al carrer Verge del Miracle, 3 “ la construcció d’una nova dependència a la coberta de l’edifici , en compliment del que exigeixen els articles 2, 26 i 65 de la llei 10/90 de la llei de Disciplina Urbanística de la CAIB i 255 de les Normes urbanístiques vigents, així com preveu l’article 4.2.1 del Reglament de Gerència d’Urbanisme.

Atesos els articles  84, 87, 89, 96, 98, 116 i 117 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; els arts. 2, 26 i 61 a 70 de la Llei 10/90, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; els arts. 25.d i 124 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, de bases del règim local; l’art. 146 i següents del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat pel Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre; atesos el Decrets de Batllia núm. 8435 i 8436, de data 13 de maig de 2013, (ambdós publicats al BOIB núm. 70 de 18.5.2013) d’Organització dels serveis administratius i de Nomenament de titulars de les àrees de govern; els articles 4.1.h, 4.2.e), 4.2.l), i 4.2.m) i art. 18 novena del Reglament de la Gerència d’Urbanisme  de l’Ajuntament de Palma, la TAG que subscriu considera que el president del Consell de la Gerència i tinent de batlle d’Urbanisme i Habitatge, pot dictar el següent:

 

 

                                                                                                           D E C R E T

1r.-  ESTIMAR les al.legacions presentades el 22.05.2013  per la Sra. Eugènia Panadès Blanes, en nom i representació de EJECUTIVA BALEAR S.A., contra el decret del president del CGU núm. 4638 de 15.03.2013 de requerir de llicència en el termini de 2 mesos, en relació a les obres efectuades al carrer Verge del Miracle, 3 “ la construcció d’una nova dependència a la coberta de l’edifici”així com qualsevol altra tipus d’obra que hagi fet a l’emplaçament citat sense la preceptiva llicència municipal. (informe zelador municipal 13.03.2011).RC 08704605029”,

2n.- EXCLOURE a EJECUTIVA BALEAR S.A. de l’expedient nº DO-2011-244.

3r.- REQUERIR al Sr. HEINZ-DIETER QUEISSER, amb NIE Y-0523428-P com a propietari, segons l’article 30 de la llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB, perquè en un termini de DOS MESOS a partir de l’endemà de la notificació d’aquesta resolució sol·liciti  llicència municipal per a les obres fetes sense llicència efectuades al carrer Verge del Miracle, 3 “ la construcció d’una nova dependència a la coberta de l’edifici , en compliment del que exigeixen els articles 2, 26 i 65 de la llei 10/90 de la llei de Disciplina Urbanística de la CAIB i 255 de les Normes urbanístiques vigents, així com preveu l’article 4.2.1 del Reglament de Gerència d’Urbanisme.

Si una vegada transcorregut el termini de 2 mesos la persona interessada no ha sol·licitat la llicència municipal d’obres, el Consell de Gerència d’Urbanisme, després de la proposta formulada per l’instructor de l’expedient, acordarà la demolició o restitució a l’estat físic i jurídic anterior de les obres fetes a càrrec de la persona interessada i impedirà els usos a què podria donar dret. Es procedirà de la mateixa manera si la llicència es denegada.  Per poder tramitar la llicència serà necessari formalitzar a favor de l’Ajuntament de Palma una fiança o aval bancari equivalent al 20% del pressupost del projecte tècnic per tal de garantir el pagament de les quantitats que resultin com a conseqüència de la sanció que fos procedent imposar o de les mesures de restabliment de la realitat física alterada, tal com estableix l’article 65.1 de la llei 10/1990 de Disciplina Urbanística de la CAIB.

La sol·licitud de la llicència, amb l’aportació de l’esmentat aval, donarà lloc a la suspensió automàtica del procediment de demolició o reconstrucció en virtut del que es disposa a l’article 42 de la llei 30/92 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administriu Comú pel temps que duri la resolució de l’atorgament/denegació de la llicència.

4t.- DESIGNAR com a instructor i com a secretari de l’expedient que s’instrueix per la infracció urbanística comesa, al cap del servei i al cap del negociat, respectivament.

5è.- ADVERTIR els promotors, els propietaris, els constructors i els directors tècnics de les obres esmentades que, segons disposa l’article 72 de la llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB, independentment de la resolució de demolició o reconstrucció, les infraccions urbanístiques comeses contra el que disposa aquesta Llei, donaran lloc a la IMPOSICIÓ DE SANCIONS PECUNIÀRIES. Les multes que puguin correspondre s’adoptaran a proposta de l’instructor per l’òrgan actuant, prèvies les formalitats previstes a la Llei de procediment administratiu i com a continuació a l’expedient de demolició o reconstrucció instruït.

6è.- NOTIFICAR la present resolució als interessats.

Contra  el punts 1 i 2 d’aquesta resolució, que exhaureixen la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que les ha dictat, d'acord amb l'art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d'un mes, comptat des de l'endemà de rebre la present notificació. En aquest cas, no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament, o a les dependències a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Quant al punt 3, de requeriment de llicència d’obres,  us ho comunic com a acte de tràmit, per al vostre coneixement i als efectes oportuns.

Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l'art. 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre la present notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local);  OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous  (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 29 d’octubre de 2013

La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod