Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSORCI PER A LA PROTECCIÓ DE LA LEGALITAT URBANÍSTICA EN SÒL RÚSTIC DE L'ILLA DE MENORCA
Núm. 19885
Notificació de la resolució de l'expedient per al restabliment de la legalitat urbanística 06/08/06 del Consorci per a la protecció de la legalitat urbanística en sòl rústic de l'illa de Menorca
Versió PDF
De conformitat amb l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i no havent-se pogut practicar la notificació pels mitjans legalment establerts, es posa en coneixement dels interessats, que s’ha acordat mitjançant decret de presidència número 130/2013 de dia 23.09.2013 la resolució de l’expedient 06/08/06 del Consorci per a la protecció de la legalitat urbanística en sòl rústic de l’illa de Menorca, dirigit al restabliment de la legalitat urbanística presumptament vulnerada, tot arxivant-se el mateix per raó d’haver-se acreditat mitjançant la llicència de primera ocupació atorgada per part de l’Ajuntament de Sant Lluís (acord de la Junta de Govern Local de dia 08.03.2012 (llicència núm. 421), l’adequació de les que motivaren la seva obertura, a la legalitat urbanística vigent, amb els efectes i conseqüències derivades de l’article 5.1 de la Llei 10/1990, de 23 d’octubre de disciplina urbanística de les Illes Balears.
Expedient número: 06/08/06
Interessat: Manuel Arjona Casado
Darrer domicili: Camí de Binibecó, parcel·la 42 (07710-Sant Lluís)
Interessat: Mohamed Bouzarda
Darrer domicili: Cr. Sant Antoni núm. 12 (07730-Alaior)
El que us comunic per al vostre coneixement i efectes oportuns. Us he de significar que contra l’al·ludida resolució podreu interposar el recurs contenciós administratiu assenyalat en l’article 46 de la Llei 29/98, de la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos a partir del dia següent al de la present notificació, llevat que presenteu el recurs previ potestatiu de reposició de l’article 116 de la Llei 30/92, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/99, en el termini d’un mes a comptar del dia següent de l’entrega de la present notificació; podreu, no obstant, utilitzar altres recursos si ho considerau procedent.
Maó, 22 d’octubre de 2013
El president
Cristobal Huguet Sintes