Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 19745
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació del contracte de serveis postals de l'Ajuntament de Palma (3 lots). Exp. 2013-015-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de  SERVEIS POSTALS DE L'AJUNTAMENT DE PALMA (3 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 18.09.2013.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2013-015-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  Serveis postals de l'Ajuntament de Palma (3 lots)
  • Divisió dels lots:
  • Lot 1: Repartiment complementari del servei municipal de notificadors.
  • Lot  2: Prestació del servei de repartiment de notificacions d’expedients sancionadors de multes.
  • Lot 3: prestació dels serveis postals generats per l’Ajuntament amb destinació universal
  • Termini d’execució: 4 anys, prorrogable per 24 mesos (en periodes màxims de 12 mesos cada un)

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 3.066.420,14 € més 413.579,86 € d’IVA. Total  3.480.000,00 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte i per als 3 lots.

Divisió dels lots:

  • Lot 1:  132.231,40 € més 27.768,60 € d’IVA. Total  160.000,00 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte.
  • Lot 2:  1.090.909,09 € més 229.090,91 € d’IVA. Total  1.320.000,00 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte.
  • Lot 3:  1.843.279,65 € més 156.720,35 € d’IVA. Total  2.000.000,00 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte.

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

6è.- Classificació contractista:  per al lot 1: Grup R , subgrup 09 , categoria a). Per al lot 2: Grup R, subgrup 09 , categoria c). Per al lot 3: Grup R , subgrup 09 , categoria c)

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el dia 9 de desembre de 2013.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del dia 16 de desembre de 2013.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

10è.- Data d’enviament de l’anunci al BOUE: 18 d’octubre de 2013

 

Palma, a 23 d’octubre de 2013

 

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 22906 d’11 de desembre de 2011

publicat al BOIB núm. 187, de 15 de desembre de 2011

Juan Carlos Sastre Sastre