Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 19690
Disciplina DO-2013/20 prop2 Notificació decret requerir i excloure

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a Verdier, Oliver Henri i Bourdin Elisabeth Marie Chistine Anne, exp.núm. DO-2013/20, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a  Bourdin Elisabeth Marie Chistine Anne,, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

Us notific que, per Decret del president del Consell de Gerència d’Urbanisme núm. 15521, de 11/09/2013, s'ha disposat el següent:

Vist l’informe emès per la TAG del servei el 6 d’agost de 2013 que indica :

Atès l’expedient incoat a l’empresa INVERPISO 2000 S.L. com a propietària, per les obres realitzades sense la preceptiva llicència municipal al carrer Orell , 2, 4t. Esquerra, R.C. 09601727009, consistents en :”obres de remodelació i alicatats de banys i cuina. Superfície estimada d’enrajolat bany i cuina +- 7 m2, alicatats banys i cuina +- 35 m2. No es localitza llicència municipal per dites obres”

Ateses les consultes i comprovacions fetes als arxius municipals disponibles en aqueix Ajuntament, mitjançant els quals s’ha comprovat que actualment l’immoble on s’han realitzat les obres objecte d’aquest expedient,  no es propietat de l’empresa esmentada, sinó que des del 30.7.2012 perteneix amb un 50 % de propietat al Sr. Verdier, Olivier Henri, i a la Sra. Bourdin Elisabeth Marie Chistine Anne.

Atès que les obres foren realitzades segons informe del zelador municipal, el desembre de 2012, que segons informe de l’UTIB del 19.6.2013 “la licencia CS 2007/2695, no puede amparar las obras denunicadas en el 2013, por los motivos siguientes: 1º las obras denunciadas son de reciente ejecución y no estaban terminadas. 2º el plazo de ejecución de una licencia de obra menor se estima en seis meses.”. Així dons, es conclou que les obres objecte d’aquest expedient no estan amparades en llicència municipal. 

Atès l’artic 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de régim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, que estableix que les administracions públiques podran rectificar d’ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents als seus actes, cal excloure de la tramitació d’aquest expedient a l’empresa INVERPISO 2000 S.L. i

REQUERIR als  propietaris de l’immoble situat al municipal al carrer Orell , 2, 4t. Esquerra, R.C. 09601727009, SR. Verdier, Olivier Henri, i a la Sra. Bourdin Elisabeth Marie Chistine Anne, que en un termini de 2  mesos sol.licitin l’oportuna llicència municipal o restableixin la infracció urbanística comesa.”

Atesos els informes emesos per la Unitat Tècnica d’Informació Bàsica, pels quals es denuncien obres efectuades pels propietaris i/o promotors que es relacionen a la part dispositiva d'aquest acord i dels quals es desprèn que no s'ha obtingut la preceptiva llicència municipal, exigida pels articles 2 i 65 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre, de disciplina urbanística de la CAIB, i pel PGOU vigent.                       

Atesos els articles 105.2, 130,  de la Llei 30/92 de 26 de novembre LRAJ-PAC , 121 i següents de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, modificada per la Llei 57/03, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local i l'art. 4.1.h, 4.2.e i 4.2.l del Reglament de la Gerència d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palma,  la TAG que subscriu, d'acord amb els articles 172 i 175 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, i atesos el decret de batlia núm. 8436, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, de data 13 de maig de 2013, i el decret de

batlia núm. 8435, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, de data 13 de maig de 2013 (ambdós publicats al BOIB núm. 70 del 18.5.2013), i altra normativa aplicable,  considera que el president del Consell de la Gerència, tinent batle d’Urbanisme i Habitatge pot dictar el següent:

D E C R E T

1r.- EXCLOURE de la tramitació d’aquest expedient DO 2013-20 a l’empresa INVERPISO S.L. com a propietària, d’acord amb l’informe transcrit a la part expositiva d’aquest acord.

2n.- REQUERIR al SR. Verdier, Olivier Henri, i a la Sra. Bourdin Elisabeth Marie Chistine Anne com  a propietaris,  per la realització d’obres sense la preceptiva llicència municipal carrer Orell , 2, 4t. Esquerra, R.C. 09601727009,perquè en un termini de DOS MESOS a partir de l'endemà de la publicación del present edicte SOL×LICITI  LLICÈNCIA municipal per a les obres fetes sense llicència, en compliment del que exigeixen els articles 2, 26 i 65 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre, de disciplina urbanística de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i 255 de les Normes urbanístiques vigents, així com el que preveu l'article 4.2.l del Reglament de la Gerència d'Urbanisme.

Obres efectuades al carrer Orell , 2, 4t. Esquerra, R.C. 09601727009, consistents en :”obres de remodelació i alicatats de banys i cuina. Superfície estimada d’enrajolat bany i cuina +- 7 m2, alicatats banys i cuina +- 35 m2. No es localitza llicència municipal per dites obres”; així com qualsevol altre tipus d'obra que hagi fet a l'emplaçament citat sense la preceptiva llicència municipal, advertint-lo que si no sol×licita la llicència municipal s'ordenarà la demolició de les obres citades. 

Si una vegada transcorregut el termini de dos mesos la persona interessada no ha sol×licitat la llicència municipal d'obres, el Consell de Gerència d'Urbanisme, després de la proposta formulada per l'instructor de l'expedient, acordarà la demolició o restitució a l'estat físic i jurídic anterior de les obres fetes a càrrec de la persona interessada i impedirà definitivament els usos a què podria donar dret. Es procedirà de la mateixa manera si la llicència és denegada perquè l'atorgament és contrari a les prescripcions del Pla o de les Normes urbanístiques.

La sol·licitud de la llicència,  donarà lloc a la suspensió automàtica del procediment de demolició o reconstrucció en virtut del que es disposa a l’article 42 de la Llei 30/92 del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú pel temps que duri la resolució de l’atorgament/denegació de la llicència.

3r. DESIGNAR com a instructor i com a secretari de l'expedient que s'instrueix per la infracció urbanística comesa al cap de servei i al cap de negociat, respectivament. 

4t. ADVERTIR els promotors, els propietaris, els constructors i els directors tècnics de les obres esmentades que, segon disposa l'article 72 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre, de disciplina urbanística de la CAIB," independentment de la resolució de demolició o de reconstrucció, les infraccions urbanístiques comeses contra el que disposa aquesta Llei donaran lloc a la IMPOSICIÓ DE SANCIONS PECUNIÀRIES. Les multes que puguin correspondre s'adoptaran a proposta de l'instructor per l'òrgan actuant, prèvies les formalitats previstes a la Llei de procediment administratiu i com a continuació a l'expedient de demolició o reconstrucció instruït"; així com que es podrà donar compte als tribunals de justícia, atès l’article 319 i següents del vigent Codi Penal.

5è. NOTIFICAR  la present resolució als interessats. 

La qual cosa us comunic com a acte de tràmit, per al vostre coneixement i als efectes oportuns.

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local);  OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous  (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 23 d’octubre de 2013

 

La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis

P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)

Elvira Salvà Armengod