Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE

Núm. 19141
Bases que han de regir la convocatoria per concurs per a la creació d'un borsí de peó d'obres

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre, en sessió celebrada dia 16 d’octubre de 2013 va aprovar, entre d’altres, el següent acord:

Vista la necessitat i urgència de procedir a la creació d’un borsí per personal de brigada d’obra, justificat en el fet de que és una necessitat adequar el poble i arreglar les voredes i voravies dels carrers per evitar danys als habitants del poble  degut a les dolentes condicions que es troben i desenvolupar feines de manteniment, l’ús de les facultats contemplades en la legislació vigent,

Atès l’establert a l’article 21.1.g) de la Llei 7/85, reguladora de les Bases de Règim Local, que atribueix la competència al Batle per a l’aprovació de les bases dels procediments de selecció de personal.

Vist el Decret de Batlia de data 9 d’octubre de 2013 mitjançant el que es delega l’atribució establerta a l’article 21.1.g) de la Llei 7/85 en favor de la Junta de Govern Local.

La Junta de Govern Local acorda:

1.- Aprovar les Bases que han de regir la convocatòria per concurs per a la creació d’un borsí de peó d’obres

2.- La convocatòria, juntament amb les seves bases, es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com a la pàgina web de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre (www.ajlloretdevistalegre.net).

 

Lloret de Vistalegre, 17 d’octubre de 2013.

El Batle,
Joan Jaume Ramis.

 

 

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER CONCURS PER A LA CREACIÓ D’UN BORSÍ DE PEÓ D’OBRES

Primera.- Naturalesa i característiques de la plaça

Tipus de personal: Borsí. Personal laboral temporal. 

Denominació: Peó d’obres. ( Brigada d’obra ). Peó de serveis varis, arreglar voredes i voravies i manteniment general.

Nombre de places: Borsí.

Sistema de selecció: concurs ( amb entrevista personal )

Tipus de contracte: Laboral temporal, en ca s d’utilitzar el Borsí.

La jornada i horari, sous i serveis: Manteniment carrers i camins del municipi; 35 hores setmanals; Sou d’acord amb el Pressupost municipal.

Segona.- Normes generals.

Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local; Llei Autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears; Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic; Llei autonòmica 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; R.D.L. 781/1986, de 18 d’abril, text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; D. 27/1994, d’11 de març; Reglament d’ingrés del personal al servei de la CAIB, i R.D. 364/1995, de 10 de març, Reglament general de l’ingrés del personal al servei de l’administració general de l’Estat, en allò que siguin d’aplicació.

 

Tercera.- Requisits dels aspirants.

a) Tenir la nacionalitat espanyola o ésser nacional d’un estat membre de la Unió Europea, amb les condicions establertes a la Llei 17/1993, de 23 de desembre(Fotocòpia DNI ).

b) Tenir complerts 18 anys d'edat complits i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa ( Fotocòpia DNI).

c) No patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que pugui impedir el desenvolupament de les funcions corresponents. S'haurà d'acreditar mitjançant certificat mèdic.

d) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració o ocupació pública, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per al compliment de funcions públiques.

e) Estar en possessió del permís de conducció B. Aquest mèrit s’acreditarà documentalment mitjançant fotocòpia acarada del carnet de conduir.

Abans de la presa de possessió les persones interessades han de fer constar que no realitzen cap altra activitat en cap lloc del sector públic delimitat a l’art. 1 de la Llei 53/1984, i que no perceben pensió de jubilació, retir o orfandat.

En cas de realitzar alguna activitat privada, han de declarar-la en el termini de deu dies des de la signatura del contracte, perquè la Corporació pugui adoptar l’acord de compatibilitat o incompatibilitat.

Quarta.- Sistema selectiu.

Concurs ( amb entrevista personal )

Cinquena.- Barem de mèrits del concurs ( 5 punts )

5.1.- Mèrits professionals (Puntuació màxima 2 punts )

Experiència professional.

a) Serveis prestats a empreses, persones o fundacions privades desenvolupant funcions o tasques anàlogues a les de la plaça que s’ofereix (3 punts )

La forma d’acreditar els serveis prestats al sector privat serà mitjançant un certificat d’empresa, amb indicació de la data d’alta i baixa, categoria professional, tipus de contracte i funcions desenvolupades i/o certificat de vida laboral emès per l’INSS.

Excepcionalment, pel cas d’extinció de l’empresa on es prestaren els serveis, s’aportarà la documentació original o fotocòpia degudament acarada amb l’original que justifiqui de forma fefaent les dades indicades anteriorment.

La puntuació per mèrits professionals demostrables serà de 0,2 punts per més complet. En cas de contractes a temps parcial, la puntuació es prorratejarà.

5.2.- Mèrits acadèmics (Puntuació màxima 3 punts)

a) Permís de conducció de vehicles (Puntuació màxima 1 punt):

-C1: 1 punts

Aquest mèrit s’acreditarà documentalment mitjançant fotocòpia acarada del carnet de conduir.

c)Situació (Puntuació màxima 2 punt):

- Atur: 2 punt

Aquest mèrit s’acreditarà documentalment mitjançant fotocòpia acarada del títol.

El Tribunal podrà demanar als interessats els aclariments o, en el seu cas, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l’única finalitat de comprovar la veracitat del mèrits aportats amb la sol·licitud per a participar al procés de selecció.

Sisena.- Entrevista personal (5 punt)

L'entrevista personal serà realitzada per part del tribunal qualificador amb l'assistència, si ho troben convenient, dels assessors externs que considerin oportuns. Aquests assessors tindran veu però no tindran vot.

Setena.- Instàncies.

Les persones interessades en les proves selectives, hauran d'emplenar l'imprès (Annex I) establert per l'Ajuntament de Lloret de Vistalegre, que se'ls facilitarà a les oficines de la Corporació.

Així mateix, aquest imprès es podrà obtenir a la pàgina web (www.ajlloretdevistalegre.net).

Els aspirants hauran d’acompanyar a la seva instància els justificants, originals o fotocòpies compulsades, dels mèrits per avaluar a la fase de concurs i un índex de la documentació presentada.

Els mèrits adduïts i no justificats pels aspirants en la forma indicada no seran valorats.

Les sol·licituds per participar a les proves selectives seran presentades en el Registre General d’aquest Ajuntament, en el termini de deu dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (B.O.I.B.). Si l'últim dia de l'esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent. L’anunci o relació d’admesos i exclosos, qualificacions, així com altres resolucions es publicarà únicament en el Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre.

Les persones interessades podran presentar reclamacions durant el termini de tres dies hàbils, en el registre general, a partir del dia següent de la publicació. El tribunal haurà de resoldre, expressament i motivadament, dins el termini de tres dies següents. Per aquest efecte es facilitarà la revisió dels exercicis a les persones interessades.

Vuitena.- Admissió dels aspirant i calendari estimatiu de realització de la entrevista

Un cop expirat el termini de presentació d’instàncies, l’autoritat convocant o la que aquesta hagi delegat, dictarà en el termini màxim d’un mes, resolució que declari aprovades les llistes dels aspirants admesos i dels exclosos.

La relació i la convocatòria de la entrevista es publicaran en el tauler d’edictes de l’Ajuntament.

Hi constaran el nom i llinatges dels aspirants, el seu número de document nacional d’identitat i la causa de no admissió, i s’hi establirà el lloc, la data i de la entrevista.

Si algun aspirant no figurava a la llista d’admesos ni a la d’exclosos, haurà d’exhibir davant del tribunal una còpia de la sol·licitud segellada per l’oficina receptora, perquè aquest l’admeti provisionalment per a la realització de la entrevista.

Novena.- Tribunal qualificador

El tribunal qualificador el convocarà el Sr. Batle.

El tribunal podrà sol·licitar l’assistència dels assessors externs que considerin oportuns. Aquests assessors tindran veu però no tindran vot.

Desena.- Inici i desenvolupament del procés selectiu.

Els aspirants seran convocats per a la entrevista en crida única i seran exclosos de la entrevista els qui no hi compareguin, trets dels casos degudament justificats i lliurament apreciats pel tribunal.

En qualsevol moment el tribunal podrà requerir als opositors que acreditin la seva personalitat.

Onzena.- Llista d’aprovats i presentació de documents.

El tribunal elevarà les esmentades relacions  a l’autoritat competent perquè es formuli la corresponent proposta de Borsí. En cas d’empat, es tindrà en compte la valoració de mèrits. Si hagués empat a la valoració de mèrits, es tindrà en compte l’entrevista personal. En cas d’empat, es farà un sorteig per decidir l’ordre.

Dotzena.- Incidències.

El tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu, en tot allò que no preveuen aquestes bases.

Tretzena.- Impugnació.

Aquestes Bases, la convocatòria i quants actes administratius es derivin de la mateixa i de l’actuació del Tribunal, podran ser impugnats pels interessats en la forma i terminis que determina la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

 

Lloret de Vistalegre, 16 d’octubre de 2013.

El Batle,
Joan Jaume Ramis

 

 

 

ANNEX I

D./Dª.......................................................................................................................................... amb D.N.I. núm. ......................................, veí/veïna d............................................................. i amb domicili al C/ ..........................................................................................., núm, ............ C.P. ................. Tel. ................................................ e-mail:.....................................................

Que donades les bases específiques que han de regir a la convocatòria de les proves selectives per la CREACIÓ D’UN BORSÍ DE BRIGADA D’OBRA PER L’AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE


EXPOSA,                 

Que l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre ha publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm.  ....................................................... i en el tauler d’anuncis, les bases específiques per la creació d’un borsi de brigada d’obra d’aquest Consistori.

Que, en primer lloc, aporto, els documents següents que acrediten els requisits exigits al punt 3r. de les bases:

Copia acarada de la següent documentació,

..............................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................

...............................................................

Per això, DEMAN,

  • Que se m’admeti en el procés de selecció per formar part com a aspirant.

 

Lloret de Vistalegre, ........... d  ........................................... de 2013

Signat:

 

Lloret de Vistalegre, 17 d’octubre de 2013.

El Batle,
Juan Jaume Ramis