Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 19107
Protecció. DP 2010/122 Notificació comunicació informe documentació.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 21 de maig de 2013 a COMUNITAT DE PROPIETARIS C/ JOAN MIRÓ, 18, i a FORTEZA VALLS JOSÉ MARÍA com a president amb CIF H57708950, i DNI. 41.150.127-E, respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2010/122 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ JOAN MIRÓ NÚM. 18, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us comunic que:

Atès l’expedient de protecció de l’edificació DP 2010/122 , relatiu a l’immoble situat al carrer  Joan Miró 18  (R.C. 079990-06), i com a continuació de la seva tramitació, us comunic l’informe tècnic de data 21.05.2013, amb registre intern doc. núm. 114.992 de 07.06.2013, que transcrit diu:

“Realitzada visita d’inspecció el dia 27 de març es comprova que s’han realitzat obres, però no s’han tocat les rajoles de l’ampit del primer pis.

Com que no s’ha presentat cap certificat final d’obres, es desconeix el perquè les rajoles del primer ampit no ha estat retirades.

  • CONCLUSIÓ.

Per tant, vist que s’han realitzat obres però que no hi ha cap certificat final d’obres el tècnic que subscriu és del parer que es requereixi el certificat final d’obra, certificant que les ja no existeix perill de despreniments.”

Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sense prejudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 8 d’octubre de 2013.

 

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.

Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011,

BOIB núm. 187 de 15/12/2011)

Elvira Salvá Armengod.