Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 19078
Protecció DP 2013/81 Notificació tràmit al·legacions.
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el tràmit d’al·legacions de l’Ajuntament de Palma de data 30 de juliol de 2013, a MIQUEL BERNAT MARTORELL VALLESPIR, amb DNI. 34.066.732-Y, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2013/81 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ ROBERT GRAVES, NÚM 16, 16-A i 18 de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us notific:
Atès que aparegueu com a persona interessada al procediment de referència, exp.DP 2013/81 i, ABANS DE DICTAR, si fos el cas, ORDRE D’EXECUCIÓ per tal de garantir les condicions de seguretat i salubritat de l’immoble situat al C/ Robert Graves 16, 16A, 18 R.C. 07895609, que teniu un termini de 10 DIES HÀBILS, comptadors des de l’endemà de la recepció d’aquest escrit, per a què pugueu consultar i ser informat de l’estat de l’expedient esmentat, i al·legar el que estimeu adient i/o aportar els documents i justificants que considereu oportuns al respecte, d’acord amb l’art. 10, tercer paràgraf, de la Llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB.
Per això s’adjunta l’informe realitzat pels SSTT municipals en relació a aquest procediment.
(Els informes tècnics es troben a disposició dels interessats al Servei de Protecció de l’Edificació de la Gerència d’Urbanisme, Av. Gabriel Alomar , nº 18 de Palma)
Us inform que dictar un ordre d’execució comporta el pagament d’una taxa del 2,61% sobre el cost aproximat de les obres, atès l’informe dels SSTT.
Us inform també que aquest document NO és l’ordre d’execució i que, en cas que es dictés, per a dur a terme les obres descrites a l’informe tècnic adjunt, es notificarà i NO SERÀ NECESSARI SOL·LICITAR LLICÈNCIA D’OBRES, sinó aportar la documentació exigida pel tècnic municipal a l’ordre.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 9 d’octubre de 2013.
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011,
BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.