Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS

Núm. 18957
Resolució de 8 d'octubre de 2013 per la qual cosa s'aprova la convocatòria i les bases per a la selecció de dos auxiliars de clínica per a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears a l'illa de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució del President de la Comissió Delegada del Patronat de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears de dia 8 d’octubre de 2013 per la qual s’aprova la convocatòria i les bases per a la selecció de dos Auxiliars de Clínica  per a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (en endavant FBSTIB) per la Unitat Mòbil de Menorca

Antecedents

1.De conformitat amb els principis constitucionals rectors per l’accés a l’ocupació publica recollits a l’article 55 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, i d’acord amb lo establert al Conveni Col·lectiu de la FBSTIB al seu article 12, es convoca la selecció de dos Auxiliars de Clínica a la FBSTIB per la Unitat Mòbil de Menorca.

2. L’article 12.1.1 del Conveni Col·lectiu de la FBSTIB de 5 de Febrer de 2009, disposa que en la selecció s’ha d’atendre als principis de mèrit i capacitat, com també als criteris d’idoneïtat, competència professional i experiència, i s’han de dur a terme mitjançant els procediments que garanteixin la publicitat i la concurrència.

Per tot això, es dicta la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria d’un procés selectiu per cobrir les places de dos Auxiliars de Clínica a la FBSTIB  per desenvolupar les tasques pròpies del lloc de feina de Auxiliar de Clínica a la Unitat Mòbil  a la FBSTIB de Menorca. La modalitat de contracte que s’ofereix es el d’interinitat per cobrir dues vacants i la jornada es de 15 hores mensuals per torns.

2.Aprovar les bases específiques que han de regir aquesta convocatòria i procés selectiu, d’acord amb el següent:

a)Requisits i condicions generals que les persones interessades han de complir a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, per ser admeses en aquest procés selectiu

I. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra nacionalitat en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, per metin l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.

II. Tenir més de 18 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

III. No haver estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol Administració Pública, ni estar inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.

IV. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per l’exercici de les funcions de Auxiliar de Clínica per la Unitat Mòbil  de  la FBSTIB a Menorca.

V. Estar en possessió títol de FP I  Auxiliar de Clínica

b) Mèrits avaluables:

I. El relacionats al barem per personal sanitari no qualificat del Conveni Col·lectiu de la FBSTIB, publicat al BOIB núm. 19 de data 05.09.2009

c) Sol·licituds i documentació

I. La sol·licitud per prendre part en aquest procés selectiu es farà presentant tots el documents acreditatius juntament amb la sol·licitud i l’autobarem degudament complimentat, al departament de Recursos Humans de la FBSTIB, carrer Rosselló i Caçador, nº20 baixos de Palma de Mallorca, des de les 9 a les 14 hores, així com a la seu de la FBSTIB de Menorca, C/ Pintor Calbò, núm. 71 Baixos, de 9 a 14 hores.

II. El termini de presentació de sol·licituds és de 7 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Òrgan competent per a la selecció. La Comissió de selecció estarà integrada segons l’article 12.2 del conveni col·lectiu de la FBSTIB per tres membres; el Gerent o delegat de la FBSTIB, un membre del comitè de empresa o delegat, i el responsable de l’àrea de RRHH que actuarà com a secretari d’actes. La Comissió pot ser assistida per assessors per a la millor avaluació dels candidats.

e) La Comissió de selecció aplicarà en la valoració dels candidats els principis d’igualtat, mèrit i capacitat, en relació amb la idoneïtat, competència professional i l’experiència d’acord amb l’activitat a desenvolupar.  Una vegada s’hagi entrevistat a tots el candidats admesos, la Comissió presentarà un informe d’avaluació de tots els candidats admesos a l’òrgan competent per al nomenament del directiu professional, qui resoldrà de forma motivada.

3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

L’ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’aquesta resolució, d’acord amb el que estableix l’article 21.2 de la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic, sense que es pugui interposar cap tipus de recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial civil.

Això llevat de que es pot presentar una reclamació davant l’òrgan de contractació.

 

Palma de Mallorca, 08 d’octubre de 2013

 

President Comissió Delegada Patronat (per delegació 11/07/2012)

César Vicente Sánchez