Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365
Núm. 18878
Concessió del servei de gestió, edició i comercialització de la tarjeta turística oficial de Palma de Mallorca: Palma Pass
Versió PDF
La Comissió Executiva de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 (en endavant FTPM365), en sessió ordinària, de 19 de setembre de 2013, aprovà la següent proposta:
1. "Aprovar el procediment de contractació per a la concessió del servei d'edició, gestió i comercialització de la targeta oficial turística de la ciutat, "Palma Pass", mitjançant un procediment obert no subjecte a regulació harmonitzada amb tramitació ordinària, conforme els plecs de clàusules administratives i de prescripcions tècniques particulars.
2. Facultar al vicepresident primer i/o al director gerent per prosseguir amb els tràmits necessaris per a l'adjudicació d'aquest procediment de contractació".
Per tot això, de conformitat amb l'establert a l'article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmet a informació pública els plecs d'aquest procediment durant un termini de 10 dies naturals, per a que es puguin presentar reclamacions.
Els interessats podran examinar els plecs i, si s'escau, documentació complementària, a les oficines de l'FTPM365, carrer de la Victòria, 2 principal, des del dia següent de la seva publicació, de dilluns a divendres, de 9 a 14h., o sol·licitar el seu enviament telemàtic a promocio@palma.es
Palma de Mallorca, 14 d'octubre de 2013
El vicepresident primer de la FTPM365
Álvaro Gijón Carrasco