Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE BINISSALEM
Núm. 18283
Notificació requeriment documentació pagament fraccionat exp. D.V. 54/2012
Versió PDF
Intentades les notificacions de les resolucions que es relacionen a sota i, no havent-se pogut practicar, es procedeix a la notificació mitjançant edicte. Tot això de conformitat amb l’article 59.4 i 61 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. I transcrit diu:
“ (dades personals ocultes) (dades personals ocultes) (dades personals ocultes) (dades personals ocultes) (dades personals ocultes) (dades personals ocultes) (dades personals ocultes)
43129428N
(dades personals ocultes) (dades personals ocultes)
Exp. D.V. 54/2012 (PF 02/2013)
En contestació a la sol.licitud de fraccionament de pagament de l’expedient (P.F. 02/2013) del deute pendent de l’exp. D.V. 54/2012, de data 27 de febrer de 2013, i vist l’informe de la Interventora- Acctal. d’aquest Ajuntament, de data 08 de maig de 2013 que diu:
“... Atès que segons l’Article 44 del Reglament de Recaptació l ’Administració, a sol·licitud de l’obligat, pot ajornar o fraccionar el pagament dels deutes, essent ajornables o fraccionables tots els deutes tributaris i altres de naturalesa pública la titularitat dels quals correspongui a la hisenda pública, llevat de les excepcions que preveuen les lleis.
Vist que l’Article 46 del RGR assenyala que la sol·licitud d’ajornament o fraccionament ha de contenir necessàriament –entre altres- les dades següents:
a) Vist que el seu deute fraccionament del qual se sol·licita, és inferior a 6.000 € i la data de finalització del termini de pagament inferior a 2 anys, en període voluntari.
b) Vist que les causes que motiven la sol·licitud d’ajornament o fraccionament:
c) Vist que la garantia que s’ofereix és un /una
Vist que a la sol.licitud presentada no s’hi conté:
Se li comunica que haurà d’aportar la documentació en un termini de 10 dies, comptats a partir de l’endemà de la notificació del requeriment, fent-li l’advertència de que si no atén el requeriment en el termini assenyalat, es tindrà per no presentada la sol·licitud i s’arxivarà sense més tràmit.
Binissalem, 08 de maig de 2013.
La Secretària, signat i segellat.”
Binissalem, 26 de setembre de 2013.
EL BATLE,
Jeroni Salom Munar.