Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 18239
Gestió del servei públic de recollida de residus urbans i neteja viària al T.M. d’Andratx.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 De conformitat amb l’acord de la Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 20 de setembre de 2013, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte de GESTIÓ DEL SERVEI PÚBLIC DE RECOLLIDA DE RESIDUS SÒLIDS URBANS I NETEJA VIÀRIA AL T.M. D’ANDRATX.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació

a) Organisme. Junta de Govern Local

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient. GESTIÓ DE SERVEIS  02/2013

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Gestió de Serveis

b) Descripció.- Gestió del servei públic de recollida de residus sòlids urbans i neteja viària al T.M.

c) Lloc d’execució/lliurament.-  Andratx

1) Domicili.- T.M. Andratx

2)  codi postal.- 07150

d) Termini de duració del contracte.- El contracto objecte de la present licitació tendrà una duració de 9 anys, podent-se prorrogar de forma expressa per dos períodes d’un any cada un, contats des de la data de formalització del contracte.                 

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: Pluralitat de Criteris d’adjudicació.-

El criteris d’adjudicació venen determinants a la clàusula 9 del plec de clàusules administratives.    

 

4. Preu del contracte.-

Se estableix com a tipus de licitació d’aquest contracte de concessió la quantitat de 1.598.854,87€ més 159.885,49€ en concepte d’IVA, preu anual del contracte.

5. Garanties exigides.-

Definitiva:  5% del import d’adjudicació IVA exclòs.

6. Requisits específics del contractista:     

Els determinats a la clàusula 10 del plec de clàusules administratives particulars

8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 30è dia naturals constatats  a partir del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears. Dit anunci tendra publicitat al Perfil del Contractant. Si el dia del venciment del termini concedís en dissabte o dia inhàbil, quedarà prorrogat al següent dia hàbil.

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 10 del Plec de Clàusules administratives

c) Modalitat de presentació.- Per la Llei 30/1992, de 26 de novembre o per l’article 80.4 del RGLCAP

d) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores de dilluns a divendres.

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta:  2 mesos

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.-  Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

10. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari 

11. Altres Informacions.  Una vegada publicat l’anunci al BOIB, se publicarà al perfil del Contractant de l’Ajuntament d’Andratx www.andratx.cat  el dia i hora de la  reunió informativa dirigida als licitadors interessats

 

Andratx,25 de setembre de 2013

El batle,

Llorenç Suau Simó