Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SENCELLES

Núm. 18709
Aprovació de Bases i Convocatòria per a la constitució d'una borsa d'aspirants a ser nomenats funcionaris interins de la Policia Local de l'Ajuntament de Sencelles

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret de Batlia de data 15 de juliol de 2013, s’han aprovat les Bases i la convocatòria per a la constitució d’una borsa d’aspirants per a ser nomenats funcionaris interins de la Policia Local de l’Ajuntament de Sencelles. Es fa públic, per tant, el text complet d’aquestes Bases.

 

BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA D’ASPIRANTS PER A SER NOMENATS FUNCIONARIS INTERINS DE LA POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT DE SENCELLES.

PRIMERA.- OBJECTE, CARACTERÍSTIQUES I NORMATIVA APLICABLE.

1. L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir una borsa d’aspirants per a ser nomenats funcionaris interins de l’escala d’administració especial, subescala de serveis especials, classe policia local, Grup C-1, de l’Ajuntament Sencelles. Amb la finalitat de cobrir, i quan puguin anar-se produint substitucions diverses (substitució per ILT, per llicència de maternitat, …), així com les destinades a pal•liar puntes de feina i de serveis puntuals.

2. S’aplicaran a aquest procediment selectiu la Llei 6/2005, de 3 de juny, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; el Decret 72/1989, de 6 de juliol, de bases i exercicis per a l’ingrés en les diverses categories de la policia local de les Illes Balears (en la part vigent); el Decret 146/2001, de 21 de desembre, pel qual s’estableixen la formació, l’ingrés, la promoció i la mobilitat dels policies locals de la comunitat autònoma de les Illes Balears (en la part vigent); el Decret 69/2004, de 9 de juliol, pel qual es modifica la normativa reguladora de les policies locals de les Illes Balears en matèria d’organització, uniformitat, formació, ingrés, promoció i mobilitat; el Decret 67/2007, de 7 de juny, per el que s’aprova el Reglament marc de mesures urgents de les policies locals de les Illes Balears; i demés disposicions legals vigents en matèria de policia local de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

SEGONA.- FORMA DE SELECCIÓ.

El procediment de selecció per a la constitució de la borsa de treball serà el de concurs de mèrits, pel sistema de torn lliure, d’acord amb als articles 20, 7.2, 20, 21, i 32.1 a) de l’esmentada Llei 6/2005, de 3 de juny i el decret 67/2007, de 7 de juny, de l’annex I sobre els criteris de mèrits pels concursos per a l’ingrés a places de Policia Local i Policia auxiliar.

TERCERA.- REQUISITS i CONDICIONS GENERALS DELS ASPIRANTS.

Per a participar en aquesta convocatòria, els aspirants hauran de complir -a la data de finalització del termini per presentar sol•licituds i durant tot el procés selectiu- els requisits següents:

a) Tenir nacionalitat espanyola.

b) Tenir divuit anys complerts i no haver complert els trenta-tres anys, que es compensaran en cas d’excés i a aquests únics efectes els serveis prestats com a policia local o com a auxiliar de policia local, o en qualsevol dels cossos i forces de seguretat públiques.

c) Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica de policia local, propi de la plaça objecte de la convocatòria, expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears amb validesa de tres anys o d’actualització en cas de caducitat del termini anterior.

d) Estar en possessió o en condicions d’obtenir-lo en la data d’acabament del termini de presentació de sol•licituds, del títol de Batxillerat, Formació Professional de segon grau o equivalent. Als efectes de poder concórrer a aquest procediment selectiu, es considerarà requisit suficient de titulació acadèmica, el haver superat les proves d’accés a la Universitat per a majors de 25 anys.

e) No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d’establiment de les normes marc a què han d’ajustar-se els reglaments de les policies locals de les Illes Balears.

f) No haver estat separat ni estar en tramitació d’expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrecs públics per resolució judicial.

g) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

h) Compromís, mitjançant declaració jurada, de portar armes i, si escau, utilitzar-les.

i) Estar en possessió el permís de conductor A, B i BTP

j) Acreditar el coneixement de la llengua catalana, mitjançant l’aportació del certificat de nivell B2 de coneixements mitjans de català, segons l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, pel qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut o un altre organisme reconegut a aquest efecte a la legislació vigent. En cas que no es pugui acreditar, s’haurà de realitzar una prova de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell B2, d'una durada d’una hora, la qual es qualificarà com a apte o no apte.

La prova s’organitza en dues àrees, que avaluen les habilitats següents:

Àrea 1. Comprensió oral i expressió escrita.

Àrea 2. Comprensió lectora i expressió oral.

La qualificació de no apte o la no compareixença de l’aspirant a la prova de català comportarà la seva exclusió del procés selectiu.

QUARTA.- SOL·LICITUDS, DOCUMENTACIÓ I PUBLICITAT.

1. Les sol•licituds es dirigiran al Batle President de la Corporació i s’ajustaran al model de l´annex 1 d´aquestes bases, en el termini de 10 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de d’aquestes bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

2. A la sol•licitud s’hauran d’acompanyar els següents documents:

- Fotocòpia del document nacional d’identitat.

- Índex i relació dels mèrits de què disposin i que vulguin que se’ls tinguin en compte en el concurs, seguint el mateix ordre d’exposició que consta en base setena de valoració de mèrits, tenint en compte que el fet de no respectar l’ordre d’exposició será motiu d’exclusió. Aquests mèrits s’hauran d’acreditar documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc… per mitja d’originals o fotocòpies acarades. Els mèrits al•legats i no justificats en la forma indicada no seran valorats i, a més, perquè es tinguin en compte determinats mèrits s’han d’assenyalar expressament i no basten mencions genèriques. No s’admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d’errades referida a mèrits.

3. La presentació de sol•licituds i la documentació requerida podrà fer-se en el Registre General de la Corporació o en la forma establerta per l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, on s’abonarà en aquest moment una taxa per dret d’examen de 50 €.

4. Els anuncis successius es publicaran en el tauler d’anuncis i la pagina web municipals (www.ajsencelles.net).

CINQUENA.- ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS.

1. Finalitzat el termini de presentació de sol•licituds, en el termini màxim de 20 dies hàbils, el titular de l’òrgan convocant dictarà resolució declarant aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, la qual es farà pública mitjançant exposició en el tauler d’anuncis de l’ajuntament i en la pàgina web (www.ajsencelles.net). Es fitxarà un termini de 3 dies hàbils per esmenar els defectes o presentar al•legacions.

2. En el cas que no es presentin al•legacions contra la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, la llista s’entendrà definitiva a partir de l’endemà de la finalització del termini de reclamacions. Les reclamacions que es presentin seran acceptades o rebutjades mitjançant resolució de Batlia en el termini màxim d’un mes, la qual es publicarà en la mateixa forma que la llista de persones admeses.

Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució, les al•legacions o reclamacions s’entendran desestimades.

SISENA.- COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ.

1. La Comissió Tècnica de Valoració serà l’òrgan encarregat de valorar els mèrits del concurs per confeccionar la borsa d’aspirants i fer la proposta oportuna a l’òrgan competent.

2. La Comissió Tècnica de Valoració quedarà constituïda en la forma que determina l’article 6 del Decret 146/2001, de 21 de desembre, abans esmentat.

Estarà compost de la forma següent:

President: Titular i suplent designat per el Batle.

Vocals:

- Dos vocals, titulars i suplents designats per la Conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals, un de la Direcció General d’Interior i l’altre de l’Escola Balear d’Administració Pública.

- Dos vocals, titulars i suplents, funcionaris de carrera de la Corporació, designats per el Batle.

Secretari: El de la corporació o funcionari en qui delegui, amb veu i sense vot.

La designació de la Comissió tècnica inclourà la dels corresponents suplents i el seu nomenament es farà públic en el tauler d’anuncis al mateix temps que la llista definitiva d’admesos. Podran anomenar-se assessors de la Comissió, els quals actuaran amb veu però sense vot. La Comissió Tècnica de Valoració tindrà la consideració d’òrgan dependent de l’autoritat de la Batlessa.

3. Tots els membres de la Comissió tècnica, hauran de tenir una titulació acadèmica d’igual o superior nivell a l’exigida a les persones aspirants per a la promoció.

4. La Comissió tècnica no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de la majoria dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals figurarà el president i el secretari o qui legalment els substitueixi.

5. Tots els membres de la Comissió Tècnica de Valoració tindran veu i vot, excepte el Secretari, que només tindrà veu. Les seves decisions hauran d’adaptar-se per majoria simple. En cas d’empat, decidirà el President. Resoldran les incidències i reclamacions que es puguin produir. La Comissió queda facultada per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst a les Bases.

6. L’actuació de la Comissió Tècnica s’ajustarà a l’establert en aquestes bases i en la legislació supletòria que sigui d’aplicació. Les resolucions de la Comissió Tècnica de Valoració vinculen l’Administració sense perjudici que aquesta, si és el cas, pugui revisar-les d’acord amb les previsions de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7. Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:

a) Valorar els mèrits al•legats i acreditats en forma per cada un dels participants, desglossats pels diferents apartats del barem que es detalla a la base setena.

b) Elaborar una llista per ordre de puntuació on hauran de figurar tots les persones aspirants que ho hagin sol•licitat i les puntuacions finals obtingudes per cadascú, així com la persona aspirant proposada d’acord amb la puntuació obtinguda.

c) Confeccionar una borsa de treball de la categoria objecte d’aquesta convocatòria, per ordre de puntuació.

8. Els membres de la Comissió Tècnica de Valoració hauran d’abstenir-se d’intervenir, comunicant-ho, en el seu cas, a l’autoritat convocant, i els aspirants podran recusar-los, quan concorrin les circumstàncies previstes en l’article 28 de la Llei de règim jurídic de las administracions públiques i del procediment administratiu comú o si s’haguessin realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.

9. Als efectes previstos al Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, aquesta Comissió tècnica queda classificat amb la categoria de segona

SETENA.- VALORACIÓ DE MÈRITS.

La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al•legats és de 54 punts, d’acord amb el que s’estableix en els apartats següents, per a cada tipus de mèrit.

El Comissió avaluarà els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants, d’acord amb el barem següent:

1. Valoració del curs bàsic de capacitació, amb actualització inferior a tres anys.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP. La valoració per la possessió del Curs bàsic de capacitació serà el resultat de multiplicar-ne la nota per un determinat coeficient, fins a un màxim de 10 punts, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per ser funcionari interí en la data de finalització del termini per presentar la sol•licitud de participació, o bé haver prestat serveis com a policia local interí, policia auxiliar interí, policia turístic o auxiliar de policia turístic durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada dins una temporada completa a l’Ajuntament, el coeficient multiplicador serà 1. Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat d’aquest ajuntament.

b) Per als aspirants que no han renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, i així ho acreditin mitjançant un certificat de la Direcció General d’Interior, el coeficient multiplicador serà 0,75.

c) Per als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,50. Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat de l’ajuntament del municipi que correspongui.

2. Valoració dels serveis prestats.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 12 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública de l’Estat espanyol: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol•licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels corresponents ajuntaments.

3. Antiguitat.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol altra categoria de funcionari de carrera: 0,2 punts per any.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol•licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels corresponents ajuntaments.

4. Estudis acadèmics oficials.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per la titulació de batxillerat o equivalent: 2,5 punts.

b) Per cada titulació de tècnic superior de formació professional, FP II o equivalent: 0,5 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.

d) Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.

e) Per cada títol de doctor: 1 punt.

Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior, a l’exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeix.

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes. No obstant això, les puntuacions dels apartats a) i b) s’han d’acumular, com també les puntuacions dels apartats d) i e).

En cap cas no es valorarà una diplomatura si aquesta forma part del primer cicle d’una llicenciatura que s’hagi exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeixi.

5. Valoració dels coneixements de llengües.

5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana.

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, fins a una puntuació màxima de 2 punts:

a) Certificat C1: 1,50 punts.

b) Certificat C2: 1,75 punts.

c) Coneixements de llenguatge administratiu (LA): 0,25 punts.

Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti.

5.2 Coneixements d’altres llengües.

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública, fins a un màxim de 4 punts, d’acord amb els criteris de puntuació que s’indiquen a continuació:

- Certificats de l’Escola Oficial d’Idiomes o homologats:

• Primer curs del nivell bàsic o equivalent: 0’50 punts

• Segon curs del nivell bàsic o equivalent: 1 punt

• Primer curs del nivell intermedi o equivalent: 1’25 punts

• Segon curs del nivell intermedi o equivalent: 1’50 punts

• Primer curs del nivell avançat o equivalent: 1’75 punts

• Segon curs del nivell avançat o equivalent: 2 punts

- Certificats de l’EBAP:

• Primer curs del nivell inicial: 0’5 punts

• Segon curs del nivell inicial: 1 punt

• Primer curs del nivell elemental: 1’15 punts

• Segon curs del nivell elemental: 1’25 punts

• Primer curs del nivell mitjà: 1’35 punts

• Segon curs del nivell mitjà: 1’5 punts

Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.

6. Valoració dels cursos de formació.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, com també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat.

En el cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s’ha d’atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es podrà sol•licitar un informe a la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.

6.1 Formació relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.

6.2 Formació no relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, amb la puntuació que s’indica a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

7. Valoració dels reconeixements honorífics.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada medalla al mèrit policial prevista per la normativa: 2 punts per cada medalla amb distintiu blau, 1 punt si el distintiu és blanc, i 0,5 punts si el distintiu és verd.

b) Per cada felicitació lliurada pel Ple o la Junta de Govern de l’Ajuntament: 0,35 punts.

c) Per cada felicitació lliurada per la batlia: 0,25 punts.

Les felicitacions dels apartats b) i c) seran, exclusivament, les atorgades a l’empara de l’article 91.4 del Decret 67/2007, de 7 de juny de 2007, de la CAIB.

S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per l’ajuntament corresponent.

8. Mèrits objectius de lliure determinació per part de cada corporació relacionats amb l’exercici de les funcions policials.

La puntuació màxima d’aquest apartat es de 6 punts, i els criteris de valoració seran els següents:

a) Formar part de la Policia Local de Sencelles a la data termini de presentació d´instàncies: 0.35 punts per mes treballat fins a un màxim de 2 punts.

b) Coneixement del terme de Sencelles: Es realitzarà una prova tipus test on s´hauran de demostrar els coneixements generals del municipi basats en la història, toponimia i geografia del municipi de Sencelles: 4 punts. La prova es convocarà abans de valoració de mèrits mitjançant el tauler d´anuncis de l´Ajuntament i la página web (www.ajsencelles.net).

VUITENA.- BORSA DE FEINA.

Un cop finalitzada la valoració dels mèrits, la Comissió Tècnica de Valoració publicarà en el tauler d’anuncis de la corporació i en la página web, la relació provisional de les persones aspirants a formar la borsa de feina d’acord amb l’ordre de puntuació total obtinguda, amb indicació de la puntuació final i del DNI. Les persones aspirants disposaran d’un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació davant la Comissió. A la revisió podran assistir acompanyats d’un assessor.

La Comissió Tècnica de Valoració tindrà un termini de set dies per resoldre les reclamacions que es presentin i, tot seguit, haurà de fer pública la llista definitiva d’aspirants a formar part de la borsa de feina.

En cas d’empat en l’ordre de prelació s’haurà d’atendre, en primer lloc, a la puntuació obtinguda en la valoració del mèrits ‘dels serveis prestats’. Si l’empat persisteix, s’estarà a la major puntuació obtinguda en la valoració del mèrit ‘del curs bàsic de capacitació’, i, en cas de persistir la igualtat, finalment es resoldrà per sorteig.

Els aspirants proposats passaran a formar part d’una borsa de feina, per ordre de puntuació total, a l’efecte de poder ser nomenats funcionaris interins en aquest Ajuntament i podran ser requerits, per estricte ordre de puntuació, per cobrir temporalment les vacants, substitucions i altres incidències que puguin sorgir en un lloc de treball d’igual categoria i similars característiques, així com per pal•liar eventuals puntes defeina del servei.

L’oferta de feina es farà per via telefònica. En primer lloc es cridarà al telèfon mòbil i, en cas de no trobar la persona, es telefonarà a un altre número que estigui assenyalat a la instància. Si no s’aconseguís localitzar la persona per telèfon, s’enviarà un missatge al correu electrònic i/o fax indicat al formulari i, si no s'obtingués resposta en un termini inferior a 24 hores des de la darrera comunicació, s’entendrà que es renuncia l'oferta de feina. A l’expedient es deixarà constància de les gestions efectuades.

Si la persona interessada no manifestés la seva conformitat amb el nomenament en el termini d’un dia hàbil (o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres) i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel Departament de Personal, que serà com a mínim de tres dies hàbils, s’entendrà que renuncia i passarà a ocupar el darrer lloc de la llista.

S’estableixen els següents criteris per al funcionament del borsí d’interins:

a) La cobertura de llocs de feina vacants, en el moment d’anar-se produint, es realitzarà per estricte ordre de puntuació, de major a menor.

b) Les contractacions que puguin anar-se produint per substitucions diverses (substitució per ILT, per llicència de maternitat, …), així com les destinades a pal•liar puntes de feina del servei, es realitzaran per estricte ordre de puntuació, de major a menor.

c) En el supòsit que es produeixi una vacant de plantilla aquesta passarà a cobrir-se per l’aspirant del borsí que tingui la major puntuació i no gaudeixi ja d’una vacant, independentment de que en aquest romangués nomenat funcionari interí per altres motius.

La borsa de feina tindrà, d’acord amb l’establert a l’article 34 de la Llei 6/2005, de 3 de juny, una vigència de tres anys a comptar des l’endemà de la data de publicació de les qualificacions definitives del procés selectiu convocat. Un cop hagi transcorregut aquest període de temps, la borsa es podrà renovar per un any més, mitjança Decret de batlia.

Les persones que formin part de la borsa i acceptin l’oferiment de feina, hauran de presentar en el Registre General de l’Ajuntament els documents següents, referits sempre a la data d’expiració del termini de presentació de sol•licituds:

a) Certificat mèdic, en model oficial, en la que consti que la persona aspirant no pateix malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

b) Còpia acarada del títol acadèmic exigit en les bases o certificat acadèmic que acrediti haver realitzat tots els estudis per a l’obtenció del títol i haver abonat les taxes de sol•licitud de la seva expedició.

c) Declaració jurada o promesa de no haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitat/da per a l’exercici de funcions públiques.

d) Declaració jurada o promesa de no estar exercint cap lloc o activitat en el sector públic o privat delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, ni de rebre pensió de jubilació, retir o orfandat, indicant, així mateix, que no realitza cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat.

e) Declaració jurada o promesa de no trobar-se sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.

f) Declaració jurada del compromís de portar armes i, si escau, utilitzar-les.

g) Certificat de no tenir antecedents penals per delictes dolosos.

h) Còpia acarada del permís de conductor A, B i BTP.

i) Fotocòpia acarada del DNI.

j) Dues fotografies de mida carnet.

NOVENA.- NOMENAMENT.

Una vegada que els interessats hagin presentat la documentació requerida de conformitat, batlia efectuarà el nomenament dels funcionaris interins que pertoquin, els quals hauran d’efectuar el jurament o la promesa corresponent. Els qui injustificadament no compareguin a la presa de possessió s’entendrà que renuncien i passaran a ocupar el darrer lloc de la llista.

DECENA.- IMPUGNACIÓ I RECURSOS.

La convocatòria, les presents bases i els actes administratius que es derivin de les actuacions de la Comissió Tècnica de Valoració, podran ser impugnades per les persones interessades en els casos i en la forma establerta per la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

ANNEX I MODEL DE SOL·LICITUD

……………………………………………......................................................................................................................., major d’edat, amb D.N.I. núm. …………………………….., i domicili a efectes de notificacions i comunicacions al ……………………………………………………............. telèfon/s.…………………................................................

EXPÒS:

1.- Que he tingut coneixement de la convocatòria del concurs per a la constitució d’una borsa de funcionaris interins de la Policia Local d’aquest Ajuntament.

2.- Que declaro estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits que s’exigeixen en la Base Tercera de la convocatòria.

DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA:

- Fotocòpia autenticada del DNI.

- Índex dels documents acreditatius dels mèrits.

- Documents acreditatius dels mèrits.

- Certificat de nivell de Llengua Catalana B2 o superior, a efectes d´estar exempte de la prova.

Per tot l’exposat,

SOL.LICIT:

Ser admès/a i poder prendre part al procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de funcionaris interins de la Policia Local de l’Ajuntament de Sencelles.

Sencelles, _____ de _____________ 2013.

(Signatura)

SR. BATLE-PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE SENCELLES

 

Sencelles, 7 d’octubre de 2013.

 

El BATLE,
JOAN CARLES VERD CIRER