Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 18653
Disciplina. DO-2006/25. Notificació ordre de demolició a la propietària.
Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a ROSARIO AYALA PLAZA (prop), exp. núm. DO-2006/25, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a ROSARIO AYALA PLAZA, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que, per acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 23 de juliol de 2013, s'ha disposat el següent:
Atès que, de conformitat amb els articles 67.1 i 68 de la Llei 10/90 de 23 d’octubre de disciplina urbanística de la CAIB, han transcorregut el terminis concedits als titulars de les obres o terrenys, que es relacionen a continuació.
Atès l’expedient DO 2006-25 incoat a la Sra. Rosario Ayala Plaza (prop) per les obres fetes sense llicència municipal a la zn. Cadernera (SA) (parcelación) 4 RC 27817104001 consistentes en “se observa realizada una construcción en planta primera de unas dimensiones aproximadas de 10.00 m. de longitud por un ancho de 8.00 m y una altura de 2.50 m. realizada con material de obra y cubierta inclinada de teja a dos vertientes” (informe celador 10.10.2005)
CONSIDERANT:
L’informe tècnic emès el 7.10.2008 on s’indican les condicions a cumplir abans d’iniciar la retirada/ demolició i que diu:”
Les següents condicions s’hauran de considerar d’obligat compliment abans d’iniciar la demolició i restitució:
EL TERMINI D’EXECUCIÓ SERÀ: 3 MESOS
CONSIDERANT els informes emesos així com l'article 4.1.h, 4.2.e i 4.2.l del vigent Reglament de la Gerència d'Urbanisme, l'instructora que subscriu proposa al Consell de Gerència d'Urbanisme que adopti el següent acord:
1r. ORDENAR, atesos els articles 67.1 i 68 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre de disciplina urbanística de la CAIB a la Sra. Rosario Ayala Plaza, propietària, per les obres consistents en :” se observa realizada una construcción en planta primera de unas dimensiones aproximadas de 10.00 m. de longitud por un ancho de 8.00 m y una altura de 2.50 m. realizada con material de obra y cubierta inclinada de teja a dos vertientes” (informe celador 10.10.2005), que procedeixi a la RETIRADA/DEMOLICIÓ, d’acord amb els arts. 25, 26 i 65 LDU, així com a qualsevol altre tipus d'obres o instal×lacions realitzades sense la preceptiva llicència municipal, per a restituir l'immoble a l'estat en què es trobava abans de la comissió de la infracció urbanística, atès que les obres fetes no estan emparades en cap llicència d’obres.
Indicar que per dur a terme la restitució/retirada de les obres denunciades haurà de disposar de tota la documentació que es relaciona a les condicions de la restitució/retirada (informe tècnic del 7.10.2008 transcrit a la part expositiva d’aquest acord), sense que sigui preceptiva la sol·licitud d’una llicència municipal d’obres.
2n. APERCEBRE als interessats, de conformitat amb l'article 67 i següents de la Llei 10/90 de disciplina urbanística de la CAIB, que l'incompliment d'aquesta ordre de demolició, retirada o reconstrucció, podrà donar lloc a l'EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA per part d'aquest Ajuntament, per la qual cosa es sol·licitarà pressupost a l’empresa adjudicatària per a la realització d’obres per via d’execució subsidiària. Des del moment en el qual es demana la presentació de pressupost, es considerarà iniciada l’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA i totes les despeses que s’originin per a la preparació i posterior execució subsidiària de les obres descrites a l’apartat1r d’aquest acord, correran a càrrec del propietari obligat.
3r. POSAR AQUEST ACORD EN CONEIXEMENT DEL DEPARTAMENT FINANCER als efectes de recaptació dels tributs pertinents.
La valoració de les obres realitzades, efectuada pel tècnic municipal d’acord als preus del Col·legi Oficial d’arquitectes tècnics de Mallorca és de 50.409,78 € €.
4t NOTIFICAR present acord als interessats i donar compte al Negociat d’Expedients Sancionadors per a iniciar/continuar l’expedient sancionador.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d'un mes, comptat des de l'endemà de rebre la present notificació. En aquest cas, no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament, o a les dependències a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l'art. 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre la present notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 10 d’octubre de 2013
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod