Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 18370
R.B.751-13 inici procediment sancionador
Versió PDF
Intentada sense efecte la notificació per correu certificat amb justificant de recepció, i no havent-se pogut efectuar per ignorar-se el domicili o no haver-se trobat en el mateix a l´interessat que se relaciona, es procedeix, en compliment del que estableix l´article 59.5 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d´anuncis de l´Ajuntament de Palma, de la següent:
“Resolució de Batlia núm.751-2013
Assumpte: Iniciació de Procediment Administratiu Sancionador per presumpta infracció de l’ordenança reguladora de la neteja de les vies públiques, instal.lacions públiques i de la recollida de residus urbans municipals.Expedient: 1003-2013
Assabentada aquesta Batlia dels fets denunciats mitjançant denúncia de l’agent de la Policia Local amb c.p.A010010 de data 13 d’agost de 2013 (registre d’entrada núm.3971, de 13.08.2013), i d’acord amb les atribucions conferides per l’article 21.1, n) de la Llei estatal 7/1985, de 2 d’ abril, Reguladora de las Bases de Règim Local, s’ha adoptat la següent
RESOLUCIÓ
PRIMER.- Decretar la Incoació de Procediment Administratiu Sancionador contra Juan Palerm Planells com a persona presumptament responsable d’una infracció de l’ordenança reguladora de la neteja de les vies públiques, instal.lacions públiques i de la recollida de residus urbans municipals (Boib núm.130 de 28.08.07).
SEGON.- Els fets que presumptament són constitutïus d’infracció i que donen lloc a la present incoació són els consistents en dipositar i mantenir dipositada una bossa amb fems fora de l’horari establert per l’ Ajuntament, que és a partir de les 20 hores i com a màxim fins el moment de la recollida. La bossa fou trobada per personal de la brigada municipal el dimarts dia 13 d’agost de 2013 a les 15.30 hores a la cantonada dels carrers Coxeti amb Quarter i a dintre hi havia documentació del presumpte responsable i que consta a l’expedient.
TERCER.- La qualificació provisional dels fets, sense perjudici del resultat de la instrucció, constitueix una infracció de l’article 22.3 de l’ordenança reguladora de la neteja de les vies públiques, instal.lacions públiques i de la recollida de residus urbans municipals (Boib núm.130 de 28.08.07) i d’acord amb l’article 37 la sanció és de multa de 60€.
QUART.- Es designa com instructor i secretari del present procediment administratiu sancionador a Juan Antonio Lozano León, i Jaume Nadal Bestard recusables en els termes prevists en els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre del Règim Jurídic de l’Administració Pública i del Procediment Administratiu Comú.
CINQUÈ.- L’òrgan municipal competent per a la resolució del procediment és el Batle d’aquest Ajuntament, art. 21.1, n) de la Llei estatal 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de las Bases de Règim Local.
SISÈ.- De conformitat amb el que disposa l’art. 8.3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, l’interessat podrà formular al•legacions i proposar prova, dins el termini comú de 15 dies hàbils comptats a partir del dia següent al rebut de la present notificació. Així mateix i dins aquest termini l’interessat podrà consultar l’expedient administratiu que consta de denúncia de la Policia Local i l’acord de incoació del present procediment administratiu sancionador. Si no efectuen al•legacions dins el termini esmentat, la iniciació podrà ser considerada proposta de resolució (art.8.4 del Decret 14/1994, de 10 de febrer). El present expedient s’ha de resoldre en el termini d’un any des de la data d´incoació i s’entendrà caducat el procediment , i es procedirà a l’arxiu de les actuacions, una vegada transcorregut el venciment del termini en què es degué dictar la resolució.
Cosa que es fa pública per al seu coneixement, compliment i efectes
Alaró, 3 d’octubre de 2013
El Secretari,
Jaume Nadal Bestard