Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 18167
ITE 2012-994 requeriment documentació
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient ITE 2012/994 referent a la Inspecció Tècnica d’Edificis, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Benitez Miranda Hector Alcides, de conformitat amb els arts. 59-4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us tramet, annex, informe administratiu en relació a la vostra sol·licitud amb data d’entrada al Registre General 12.06.2012 i núm. de document 2012/000126529 perquè repareu les deficiències observades aportant la documentació indicada per tal de tenir complet l’expedient i poder tramitar-lo, atès l’art 71 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre de règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú.
S’haurà d’aportar la documentació i/o esmenar les deficiències detallades a l’informe annex en el termini màxim de quinze dies, advertint-li que, en cas contrari, se’l tendra per desistit en aquest procediment arxivant les actuacions prèvia resolució i com a conseqüència l’informe ITE és tendra com no presentat.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística per la llengua castellana pel que fa a les futures notificacions que es facin dins aquest procediment.
Qualsevol documentació o escrit s’ha de presentar a qualsevol de les oficines d’Atenció a la Ciutadania: OAC Cort a la plaça de Santa Eulàlia, 9, 07001, tfn 971225971; OAC Sant Ferran a l’avinguda Sant Ferran 42, 07013, edifici Policia Local, tfn 971225511; OAC Avingudes a l’avinguda Gabriel Alomar, 18, 07006, edifici Avingudes, tfn 971225900; OAC Pere Garau al carrer Pere Llobera 9, 07007, tfn 971225900; OAC S’escorxador al carrer Emperadriu Eugènia, 6, 07010, 971201362; OAC Son Ferriol a l’avinguda del Cid 8, 07198, 971426209; OAC Sant Agusti al carrer de Margaluz 30, 07015, 971708733; OAC S'Arenal a l’avinguda Amèrica, 11, 07600, 971225891; mitjançant instància dirigida a l’Ajuntament de Palma, on s’hi ha de fer constar el número d’expedient. Horari d’atenció al públic de totes les OAC: tot l’any: 8.30 h a 14.00 h de dilluns a divendres. Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 h a 17 h de dilluns a dijous únicament a l’OAC Avingudes. Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a Pl. Santa Eulàlia (només registre).
Documentació a presentar (les assenyalades amb “X”):
Per tal de tenir complet l’expedient als efectes de poder iniciar la seva tramitació d’acord amb l’ordenança municipal sobre inspecció tècnica d’edificis (BOIB núm. 185-EXT, de 31-12-2008), cal que es completi la documentació aportada en el termini de quinze dies hàbils.
Palma, 19 / setembre / 2013
La cap del Departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis,
per delegació (Decret de Batlia núm 10434 de 08/06/2012 publicat al BOIB 85 de 14/06/12)
Elvira Salvá Armengod