Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA
Núm. 18116
Resolució de la consellera d’Hisenda i Funció Pública, de 5 de setembre de 2013, de modificació de la Resolució de 14 de març de 2013, d’aprovació de l’acord sobre jornada i horari de determinats llocs de treball de la Direcció insular de Carreteres
Versió PDF
La consellera executiva d’Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, en data 5 de setembre de 2013, ha dictat la següent resolució:
≪Atès el text corresponent a la modificació de la Resolució de la consellera executiva d’Hisenda i Funció Pública, de 14 de març de 2013, d’aprovació de l’acord sobre jornada i horari de determinats llocs de treball adscrits a la Direcció Insular de Carreteres del Departament d’Urbanisme i Territori del Consell de Mallorca, publicada en el BOIB núm. 47, de 6 d’abril de 2013.
Atès que l’anterior text ha estat sotmès al procés de negociació amb les representacions presents a la Mesa general de negociació conjunta del personal funcionari i del personal laboral del Consell de Mallorca, que ha finalitzat sense acord amb la part social, motiu pel qual correspon als òrgans de govern de l’Administració establir les condicions de treball, conforme preveu l’article 38.7 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
Atès que s’ha complit el tràmit d’audiència de la Junta de Personal, previst a l’article 40.1.d) de l’esmentada Llei 7/2007.
Atès l’informe emès pel Servei Tècnic de Recursos Humans.
Atès que, d’acord amb el que preveu l’article 6.h).17 del Decret de 15 de juliol de 2011, d’organització del Consell de Mallorca, correspon a la consellera executiva d’Hisenda i Funció Pública l’adopció de la corresponent resolució per a la seva aprovació.
Per això, en ús de les atribucions conferides, dict la següent resolució:
Primer.- Aprovar la modificació de la Resolució de la consellera executiva d’Hisenda i Funció Pública, de 14 de març de 2013, d’aprovació de l’acord sobre jornada i horari de determinats llocs de treball adscrits a la Direcció Insular de Carreteres del Departament d’Urbanisme i Territori del Consell de Mallorca, publicada en el BOIB núm. 47, de 6 d’abril de 2013, que es transcriu a continuació:
Al segon paràgraf de l’apartat primer, allà on diu:
“Per als llocs de treball de la Direcció Insular de Carreteres que tenen jornada 1, jornada 6 i jornada 19 amb plena dedicació fins a 1.759 hores (1.650 hores + 109 hores), en còmput anual, i que formen part del Servei d'Emergències; tenint en compte les particularitats d'aquest servei i l'històric del total d'incidències anuals resoltes, s'estableix un fix de 218 hores, en còmput anual, corresponents al tram de jornada de 1.541 hores a 1.759 hores, per als coordinadors d'emergències i de 109 hores, en còmput anual, corresponent al tram de jornada de 1.650 a 1.759 hores, per a la resta del personal dels equips d'emergències, que s'imputaran a la resolució de totes les incidències que gestiona el Servei d'Emergències, independentment de les hores efectivament realitzades en un any natural, en la resolució de les incidències corresponents a l'esmentat servei. Per tant, la percepció del concepte d'ampliació de jornada estarà estrictament vinculada a la inclusió del personal afectat a l'organigrama del Servei d'Emergències, que serà de 6 coordinadors, 9 capatassos i 48 membres d'equip.”
Ha de dir:
“Per als llocs de treball de la Direcció Insular de Carreteres que tenen jornada 1, jornada 6 i jornada 19 amb plena dedicació fins a 1.759 hores (1.650 hores + 109 hores), en còmput anual, i que formen part del Servei d'Emergències; tenint en compte les particularitats d'aquest servei i l'històric del total d'incidències anuals resoltes, s'estableix un fix de 109 hores, en còmput anual, corresponent al tram de jornada de 1.650 a 1.759 hores, per als caps d’equips i els operaris dels equips d'emergències i un fix de 218 hores, en còmput anual, per a la plena dedicació fins a les 1.868 hores (1.650 + 218 hores) corresponent al tram de jornada de 1.650 hores a 1.868 hores per als coordinadors d’emergències, que s'imputaran a la resolució de totes les incidències que gestiona el Servei d'Emergències, independentment de les hores efectivament realitzades en un any natural, en la resolució de les incidències corresponents a l'esmentat servei. Per tant, la percepció del concepte d'ampliació de jornada estarà estrictament vinculada a la inclusió del personal afectat a l'organigrama del Servei d'Emergències, que serà de 6 coordinadors, 9 caps d’equips i 50 operaris.”
Al paràgraf cinquè de l’apartat primer, allà on diu:
“Per tant, a efectes de còmput anual de la jornada 1 i 19, per als coordinadors d'emergències i per a encarregats de les zones 1, 2 i 3 del Servei d'Explotació i Conservació, 1.541 hores seran fetes a raó de 7 hores diàries de jornada habitual.”
Ha de dir:
“Per tant, a efectes de còmput anual de la jornada 1 i 19, per als encarregats de les zones 1, 2 i 3 del Servei d'Explotació i Conservació, 1.541 hores seran fetes a raó de 7 hores diàries de jornada habitual.”
Segon.- La present resolució es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears.≫
Palma, 24 de setembre de 2013
EL SECRETARI TÈCNIC D’HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA
(Per delegació de la consellera executiva de data 16/09/2013)
Maties Veñy Orell