Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 17874
Llicències d'obres: notificació de informe tècnic de deficiències CN 2013/309

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Exp: CN 2013/309

Arran de l’expedient incoat en aquest Negociat de sol·licitud de llicència d’obra a nom de Telefónica Móviles España,S.A. al carrer Maquinaria,4 ,exp. nº CN 2013/309 i tota vegada que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, amb aquest edicte es notifica a Telefónica Móviles España,S.A. representada per Antonio Jose Medina García, com a promotor, de conformitat amb els arts.59-4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

D’acord a l’article 26.1 del Pla Director Sectorial de Telecomunicacions de les Illes Balears (Decret 22/2006, de 10 de març, BOIB núm. 39 de 18.03.2006), no es pot concedir la llicència d’obra major sol·licitada fins que l’estació base de telefonia mòbil no disposi del corresponent permís municipal d’instal·lació de l’activitat (expedient d’activitats número CO 2013-0097).

Observacions: S’adjunta a l’expedient certificat de solidés i estabilitat del edifici existent per part del tècnic, per a la col·locació de les antenes i equips necessaris per a la instal·lació d’aquesta estació. S’ha presentat estudi bàsic de seguretat i salut i avaluació de residus generats a l’obra.

Us advertim que heu d’esmenar les deficiències assenyalades en el termini de 15 dies hàbils, comptadors des de l’endemà d’aquesta publicació, de conformitat amb el que disposa l’art.76 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Si no aportau la documentació requerida en el termini indicat, es produirà la paralització del procediment, transcorreguts tres mesos sense que hagueu realitzat les actuacions necessàries per reprendre la tramitació, es dictarà resolució de caducitat del procediment i arxiu de les actuacions, d’acord amb el que disposa l’art. de la Llei 30/92 esmentada.

Per al Servei de Registre de documents,Caixa, així com Informació General i Fiscal, podeu adreçar-vos a les següents Oficines: OAC Cort pl. Santa Eulàlia,9; OAC Sant Ferran av.Sant Ferran,42 (Edif.Policia Local); OAC S’Escorxador, c.Emperadriu Eugènia,6 (S’Escorxador); OAC S’Arenal, av.Amèrica,11 (S’Arenal); OAC Avingudes, av.Gabriel Alomar,18 (Edifici Avingudes);OAC Son Ferriol, av.Cid,8 (Son Ferriol); OAC Sant Agustí, c.Margaluz,30 (Sant Agustí); OAC Pere Garau,c.Pere Llobera,9.Horari d’atenció al Públic: Tot l’any de 8.30 a 14 h de dilluns a divendres. Horari ampliat d’octubre a maig: de dilluns a dijous de 8.30 a 17h, a l’OAC Avingudes, av.Gabriel Alomar,18.Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort, pl. Sta.Eulàlia,9 (només Registre).

 

Palma, 23 de setembre de 2013

El cap de Servei d’Obres i Qualitat de l’Edificació
p.d. Decret de Batlia núm.22906 d’1 de desembre de 2011
(BOIB 187 de 15 de desembre de 2011)
Gabriel Buades Feliu