Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MAÓ
Núm. 17737
Convocatòria subvencions a entitats per participació social
Versió PDF
Per Decret d’Alcaldia de 23 d’agost de 2013, es va acordar:
Primer: Aprovar les bases que regeixen la concessió de subvencions, destinades a entitats sense ànim de lucre, en règim de concurrència competitiva, per a projectes d’activitats que afavoreixin la dinamització i participació a l’àmbit de la participació ciutadana.
Segon: Aprovar simultàniament la convocatòria corresponent a l’any 2013, que es regirà per les bases a què s’ha fet referència en el punt anterior.
Tercer: Les subvencions concedides seran ateses amb càrrec a la partida pressupostària i amb l’import màxim que s’indica a continuació, sense perjudici que l’import pugui ser ampliat d’acord amb les disponibilitats pressupostàries.
Partida: SG1 9120 4800111
Quantia màxima: 17.500,00 €
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS, DESTINADES A ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE, EN RÈGIM DE CONCURRÈNCIA COMPETITIVA, PER A PROJECTES D’ACTIVITATS QUE AFAVOREIXIN LA DINAMITZACIÓ I PARTICIPACIÓ SOCIAL A L’ÀMBIT DE LA PARTICIPACIÓ CIUTADANA
BASES REGULADORES
La present convocatòria, basada en els principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació, transparència, eficàcia i eficiència, té per objecte la concessió de les ajudes a Entitats sense ànim de lucre, per a la realització i programació d’activitats a l’any 2013, mitjançant la presentació d’un projecte que afavoreixi la dinamització i participació social a l’àmbit de la participació ciutadana, en règim de concurrència competitiva i en execució del que disposa l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó, publicada en el BOIB núm. 101, del 20 de juliol de 2013.
En tot allò no previst en la present convocatòria serà d’aplicació el que disposa l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i el Reglament que la desenvolupa.
1. PRESSUPOST
La present convocatòria tindrà una consignació pressupostària màxima de 17.500,00 euros, que podrà ser atesa amb aplicació a la partida pressupostària SG1 9120 4800111 del Pressupost Municipal del 2013.
2. OBJECTE, CONDICIONS, FINALITAT DE LA SUBVENCIÓ I OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS
1. L’objecte i la finalitat de la present convocatòria és subvencionar entitats sense ànim de lucre, de caràcter veïnal, per a la realització i programació d’activitats incloses en un projecte que s’executi al llarg de l’any 2013, que intensifiqui la participació social en el Municipi, i concretament, al barri o urbanització a la qual desenvolupen la seva activitat principal.
2. Les activitats programades hauran de complir els següents requisits:
1. Que siguin de caràcter social i que promoguin la participació ciutadana.
2. Que tinguin caràcter obert i es realitzin en el terme municipal.
3. Que no estiguin incloses en altres programes que financi l’Ajuntament de Maó.
4. Que es realitzin durant l’any 2013.
3. Seran obligacions dels beneficiaris:
a) Complir l’objectiu, executar el projecte, realitzar l’activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de les subvencions.
b) Justificar davant l’òrgan atorgant el compliment dels requisits i condicions, així com la realització de les activitats del projecte i el compliment de la finalitat que determinin la concessió o gaudi de la subvenció.
c) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, a efectuar per l’òrgan concedent, així com qualssevol altres de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents, aportant tota la informació que els sigui requerida en l’exercici de les actuacions anteriors que no figurin als arxius municipals.
d) Comunicar a l’òrgan concedent l’obtenció d’altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades. Aquesta comunicació s’haurà d’efectuar tan prest com es conegui i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l’aplicació donada als fons percebuts.
e) Acreditar, amb anterioritat a dictar-se la proposta de resolució de concessió, que es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, llevat que n’hagi autoritzat l’Ajuntament de Maó la comprovació. La comprovació de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Maó s’efectuarà d’ofici.
f) Dur un règim de comptabilitat que permeti en tot moment conèixer la realitat econòmica de l’entitat.
g) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre que puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
h) Donar l’adequada publicitat a activitats que siguin objecte de subvenció finançades per l’Ajuntament de Maó.
i) Procedir al reintegrament dels fons percebuts en els supòsits contemplats en aquesta convocatòria, així com en la resta dels contemplats a l’Ordenança general de subvencions.
3. REQUISITS PER SOL·LICITAR LA SUBVENCIÓ I FORMA D’ACREDITAR-LOS
Podran sol·licitar la subvenció les entitats sense ànim de lucre que, reunint els requisits generals i no estant incurses en cap de les causes de prohibició establertes a l’article 10 de l’Ordenança general de subvencions, compleixin, a més, els requisits següents:
1. Estar legalment constituïdes en la data de presentació de la sol·licitud i inscrites en el Registre que per la seva naturalesa jurídica les correspongui.
2. Tenir el domicili social i fiscal a Maó.
3. Estar al corrent en el compliment de les seves obligacions fiscals i davant la Seguretat Social.
4. No trobar-se incurses en cap de les causes de prohibició establertes a l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó.
La forma de justificar el compliment de reunir els citats requisits i de no estar incurses en cap de les causes de prohibició s’efectuarà mitjançant la presentació de la documentació requerida a la base 7 d’aquesta convocatòria.
No serà necessari justificar documentalment aquells extrems que ja figurin en els arxius municipals.
Cada entitat únicament es podrà presentar a una convocatòria de subvencions de l’Ajuntament de Maó durant l’any natural, encara que l’objecte o projecte sigui un altre.
4. ÒRGANS COMPETENTS PER A LA INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ DE LES SUBVENCIONS
L’òrgan competent per a la instrucció del procediment de subvencions serà l’Alcaldia, que realitzarà d’ofici quantes actuacions estimi necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de formular la proposta de resolució.
La proposta de resolució serà formulada per l’òrgan instructor a la vista de l’expedient i de l’informe proposta de la Comissió de Valoració i traslladada a l’òrgan competent per resoldre.
La resolució del procediment per a la concessió de subvencions correspondrà a la Junta de Govern Local i, en cas d’estar suspesa, s’aprovarà per Decret d’Alcaldia de l’alcaldessa o de l’alcalde/essa accidental.
La Comissió de Valoració estarà integrada pels següents membres:
President: l’alcaldessa o persona en qui delegui.
1a vocal: la Sra. Beneta Orfila o persona en qui delegui.
2n vocal: el Sr. Juan Manuel Delgado o persona en qui delegui.
3a vocal: la Sra. María del Mar Mañas o persona en qui delegui.
Farà les funcions de secretària la primera vocal o persona en qui delegui.
La presidenta de la Comissió de Valoració podrà convidar qualsevol altre membre de la Corporació a assistir a les sessions de la Comissió, amb veu i sense vot.
5. TERMINI I LLOC DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS
1. La sol·licitud s’haurà d’ajustar al model normalitzat que figura a l’annex I i s’acompanyarà de la documentació complementària que figura a la base setena d’aquesta convocatòria.
2. El termini de presentació de sol·licituds serà d’un mes, comptat a partir del dia següent al de la publicació de la present convocatòria en el BOIB. El termini de presentació de sol·licituds serà improrrogable.
3. Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts a la convocatòria, es requerirà la persona interessada perquè l’esmeni en el termini màxim i improrrogable de deu dies, i se li indicarà que, si no ho fes, se la tindrà per desistida de la seva sol·licitud, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos a l’article 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
4. Les sol·licituds podran presentar-se en qualssevol dels següents registres:
a) Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), plaça Constitució, 1; de 8.30 a 14.00 hores, de dilluns a divendres.
b) Serveis Socials Comunitaris, Cós de Gràcia, 28; de 8.30 a 14.00 hores, de dilluns a divendres.
c) Per qualssevol dels mitjans regulats a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
6. TERMINI DE RESOLUCIÓ I DE NOTIFICACIÓ
El termini màxim per resoldre i notificar la resolució serà de sis mesos. El termini es computarà a partir de la publicació de la present convocatòria en el BOIB.
Transcorregut el citat termini sense que hagi recaigut resolució expressa, la persona interessada podrà entendre desestimada la seva sol·licitud, d’acord amb allò previst a l’article 17 de l’Ordenança general de subvencions.
7. DOCUMENTS I INFORMACIONS QUE ACOMPANYARAN LA SOL·LICITUD
1. Relació de documents originals, o còpia que tengui caràcter d’autèntica, conforme a la legislació vigent, que han d’acompanyar la sol·licitud:
a) La sol·licitud complimentada, segons el model que figura a l’annex I d’aquestes bases. S’hauran de complimentar necessàriament tots els apartats relatius a les declaracions de:
· Absència de deutes. Si escau, autorització expressa per a l’obtenció directa, per part de l’Ajuntament, de les dades de l’Agència Tributària i de la Seguretat Social.
· Absència de les causes de prohibició enumerades a l’article 10 de l’Ordenança general de subvencions.
· Altres subvencions sol·licitades per a la mateixa finalitat.
· Reunir els requisits exigits a la convocatòria.
· Inscripció en el Registre que, per la seva naturalesa, li correspongui.
· Documentació que figuri en poder de l’Ajuntament.
b) NIF del representant legal i CIF de l’entitat.
c) Fotocòpia compulsada dels estatuts.
2. El sol·licitant es podrà acollir a l’establert al paràgraf F) de l’article 35 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació a no presentar documents que ja figurin en poder de l’Ajuntament, sempre que es faci constar la data, l’òrgan o dependència en què van ser presentats o, si és el cas, emesos, sense que, en cap cas, hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment.
Respecte als estatuts de l’entitat aportats anteriorment, també es requereix que no s’hagin modificat.
3. En els supòsits d’impossibilitat material d’obtenir el document per part d’aquest Ajuntament, i amb anterioritat a la formulació de la proposta de resolució, es podrà requerir l’entitat perquè el presenti, o en defecte d’això, acrediti per altres mitjans els requisits a què es refereix el document.
8. CRITERIS OBJECTIUS DE VALORACIÓ DE LES SOL·LICITUDS
En la valoració del projecte presentat i en la determinació de la quantia de l’ajuda, la Comissió de Valoració tindrà en compte els aspectes, que a continuació s’enumeren, als quals s’assignarà, sobre un total de 100, la puntuació que s’indica:
1. Interès, qualitat, originalitat, multidisciplinarietat i dimensió –nombre de participants, infraestructura necessària, etc.- de les activitats del projecte per al qual es sol·licita ajuda i persones o col·lectius que es beneficiaran de les activitats subvencionades (fins a 30 punts).
2. Viabilitat econòmica del projecte (fins a 20 punts)
3. Incidència de les activitats propostes en el projecte en la dinamització social (fins a 25 punts)
4. Consolidació, qualificació i importància social de l’entitat (fins a 25 punts): temps de funcionament, continuïtat, experiència i contingut de les diferents activitats que figuren a l’annex II.
Els projectes que no arribin a una puntuació de, com a mínim, 35 punts no tindran dret a subvenció.
La subvenció a atorgar es calcularà dividint la consignació pressupostària màxima, establerta a la base 1 de la present convocatòria, pel nombre total de punts obtinguts pels sol·licitants amb dret a subvenció conforme al paràgraf anterior; l’import resultant serà la subvenció assignada a cada punt, de forma que cada sol·licitant rebrà l’import corresponent a aquesta quantitat, multiplicada pel nombre de punts obtinguts.
9. MITJÀ DE NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ
La resolució de concessió, que posarà fi a la via administrativa, serà notificada als sol·licitants de conformitat amb el que prescriuen els articles 58 i 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
La resolució de concessió serà publicada en el BOIB, amb expressió de la convocatòria , el programa i el crèdit pressupostari al qual s’imputi, el beneficiari, la quantitat concedida i la finalitat de la subvenció.
Açò últim no serà necessari quan els imports de les subvencions concedides, individualment considerades, siguin de quantia inferior a 3.000 euros. En aquest supòsit, la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears se substituirà per la publicació en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i de l’extracte a la pàgina web.
10. DESPESES SUBVENCIONABLES
Seran despeses subvencionables aquelles despeses que responen a la naturalesa de l’activitat subvencionada. El cost de les despeses subvencionables no podrà ser, en cap cas, superior al valor de mercat.
11. SUBCONTRACTACIÓ
Les activitats objecte de subvenció no podran ser subcontractades, en els termes de l’article 30 de l’Ordenança general de subvencions.
12. FINANÇAMENT DE LES ACTIVITATS SUBVENCIONADES
En aquells supòsits en què el dèficit real o les despeses reals siguin inferiors a les pressupostades en efectuar la sol·licitud i segons les quals es va determinar inicialment la quantia de la subvenció, es tindrà en compte aquesta circumstància, a fi de reduir proporcionalment la quantia a abonar finalment.
13. COMPATIBILITAT DE L’ACTIVITAT SUBVENCIONADA
La subvenció d’aquesta convocatòria serà compatible amb la percepció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol Administració, entitat o persona.
L’import de la subvenció obtinguda per l’entitat no podrà ser, en cap cas, de tal quantia que superi el cost de l’activitat subvencionada.
14. PAGAMENT DE LES SUBVENCIONS
1. Amb la finalitat de facilitar a les entitats adjudicatàries la realització de les activitats proposades, i en el cas que es tracti d’una entitat que ha obtingut subvenció municipal els dos anys anteriors, de conformitat amb l’article 33 de l’Ordenança general de subvencions, es realitzarà un pagament anticipat de la subvenció atorgada, com a finançament necessari per poder dur a terme les actuacions inherents a la subvenció.
2. Els pagaments es realitzaran d’acord amb els següents termes i quanties:
· Primer pagament: 50% de l’import; amb posterioritat a l’acord de concessió de la subvenció.
· Segon pagament: 50% restant; una vegada presentat el compte justificatiu, segons l’establert a la base 15 d’aquesta convocatòria.
No es podrà realitzar el pagament de la subvenció mentre la persona beneficiària no es trobi al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, o sigui deutora per resolució de procedència de reintegrament. En aquest cas, l’Ajuntament podrà, d’ofici, procedir a saldar prèviament els deutes pendents de cobrament de les persones beneficiàries de les subvencions, mitjançant compensació d’aquestes subvencions, o de part d’aquestes, amb les quantitats degudes.
15. JUSTIFICACIÓ I TERMINI
La justificació del compliment de les condicions imposades i de la consecució dels objectius previstos en l’acte de concessió de la subvenció revestirà la forma de rendició de compte justificatiu de la despesa realitzada.
Les persones beneficiàries vindran obligades a justificar totes les despeses produïdes per la realització de les activitats subvencionades i presentades en el projecte (no únicament fins a arribar a la quantia de la subvenció) .
El compte justificatiu es presentarà segons el model que figura a l’annex III d’aquesta convocatòria, acompanyat de les factures i els documents de valor probatori equivalent, amb validesa en el tràfic jurídic o amb eficàcia administrativa, que permetin acreditar el compliment de l’objecte de la subvenció.
El compte justificatiu estarà format pels documents que a continuació s’indiquen:
a) Memòria d’actuació justificativa de la realització de les activitats del projecte objecte de subvenció.
b) Relació classificada de les despeses i inversions de les activitats objecte del projecte, amb identificació del creditor i del document, import, data d’emissió i, si és el cas, data del pagament.
c) Detall d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat les activitats objecte del projecte, indicant import i procedència,
d) Si és el cas, carta de pagament del reintegrament en el supòsit de romanent no aplicat, així com dels interessos derivats del romanent.
Mitjançant la tècnica del mostratge, se sol·licitaran els justificants de les despeses que s’estimin oportuns i que permetin la comprovació de l’adequada aplicació de la subvenció.
El termini de justificació de la subvenció atorgada i, per tant, de la presentació de la documentació justificativa serà de 3 mesos, a partir de la realització del projecte subvencionat.
16. REINTEGRAMENT DE LES SUBVENCIONS
Les subvencions de caràcter públic no poden suposar, en cap cas, lucre; per açò, l’obtenció concorrent d’altres subvencions per a activitats o fins concrets podrà determinar la reducció de la subvenció municipal o el reintegrament del seu import.
Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció, i, en tot cas, l’obtenció concorrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions, persones o ens públics o privats no notificades amb anterioritat, podrà donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
L’import de les subvencions no podrà ser, en cap cas, de tal quantia que aïlladament o conjuntament amb subvencions o altres ingressos del mateix Ajuntament, d’altres administracions públiques, d’altres ens públics o privats o de particulars, nacionals o internacionals, superi el cost de l’activitat a desenvolupar per la persona beneficiària.
L’Ajuntament procedirà al reintegrament de les quantitats que corresponguin de conformitat amb l’establert a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l’exigència de l’interès legal des del moment del pagament de la subvenció fins a la data del reintegrament, en els següents supòsits:
a) Incompliment de la finalitat per a la qual la subvenció va ser concedida.
b) Obtenció de la subvenció sense reunir les condicions requerides, per causes imputables a la persona beneficiària.
c) Incompliment de l’obligació de justificar el destí dels fons percebuts.
d) Concurrència de subvencions, llevat de compatibilitat d’aquestes.
e) Superació del límit del cost de l’activitat subvencionada obtingut per la persona beneficiària a través de subvencions compatibles, i per la quantia de l’excés sobre el mencionat límit.
f) Modificació o incompliment de les condicions tingudes en compte per a la concessió.
g) Obstrucció o negativa en l’obligació de sotmetre’s a les actuacions de comprovació indicades a la present base.
La resolució del reintegrament de la subvenció serà adoptada per l’òrgan atorgant, prèvia instrucció d’expedient d’acord amb la legislació general aplicable.
Les quantitats a reintegrar tindran la consideració d’ingressos de dret públic, i serà d’aplicació per al seu cobrament allò que disposa la normativa vigent de recaptació.
17. MODIFICACIÓ DEL PROJECTE
Com a conseqüència de circumstàncies no previstes, es podran introduir modificacions en el projecte presentat, fet que haurà de ser aprovat per l’òrgan competent, prèvia valoració pel servei municipal que correspongui.
18. PUBLICITAT DEL CARÀCTER PÚBLIC DEL FINANÇAMENT DE L’ACTIVITAT
La persona beneficiària de la subvenció està obligada a donar l’adequada publicitat del fet que els programes, activitats, inversions o actuacions objecte de la subvenció són finançades per l’Ajuntament de Maó.
19. RÈGIM DE RECURSOS
Contra la present convocatòria, les bases i les resolucions administratives que s’adoptin en la seva execució es podran interposar potestativament els següents recursos:
· Recurs de reposició, davant el mateix òrgan municipal autor de l’acte administratiu, en el termini d’un mes, a partir del dia següent al de la notificació o, si és el cas, al de la publicació de l’acte recorregut.
· Recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, a partir del dia següent al de la notificació o, si és el cas, al de la publicació de l’acte recorregut.
Maó, 25 de setembre de 2013
L’alcaldessa
Águeda Reynés Calvache
ANNEX I
ANEXO I
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE, DESTINADES A ACTIVITATS DE PARTICIPACIÓ SOCIAL A L’ÀMBIT VEÏNAL. ANY 2013
CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES PARA ENTIDADES SIN ÁNIMO DE LUCRO, DESTINADAS A ACTIVIDADES DE PARTICIPACIÓN SOCIAL EN EL ÁMBITO VECINAL. AÑO 2013
| 1. DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT/DATOS DE LA ENTIDAD SOLICITANTE |
| Nom o raó social: Nombre o razón social |
| CIF: |
| Domicili/Domicilio: |
| Telèfon/Teléfono: Mòbil/Móvil: Fax: |
| Població/Población: CP: |
| Correu electrònic/Correo electrónico: |
| 2. DADES DEL REPRESENTANT/DATOS DEL REPRESENTANTE |
| Nom i llinatges: Nombre y apellidos |
| DNI: |
| Relació amb l’entitat sol·licitant: Relación con la entidad solicitante |
| Domicili/Domicilio: |
| Telèfon/Teléfono: Mòbil/Móvil: Fax: |
| Població/Población: CP: |
| Correu electrònic/Correo electrónico: |
| 3. DOMICILI A EFECTES DE NOTIFICACIÓ/DOMICILIO A EFECTOS DE NOTIFICACIÓN: |
| Domicili/Domicilio: |
| Població/Población: CP: |
| 4. DADES DEL REGISTRE DE L’ENTITAT/DATOS DEL REGISTRO DE LA ENTIDAD |
| Nom del Registre/Nombre del Registro: |
| Data d’inscripció/Fecha de inscripción: |
| Número d’inscripció/Número de inscripción: |
| 5. SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ/SOLICITUD DE SUBVENCIÓN |
L’entitat presenta una sol·licitud de subvenció de ................................... euros per realitzar les activitats del projecte que adjunta a l’annex II, durant l’any 2013, d’acord amb les bases aprovades i publicades al BOIB núm. ..................., del .............. de 2013, de la convocatòria de subvencions per a entitats sense ànim de lucre, destinades a activitats de participació social a l’àmbit veïnal.
La entidad presenta una solicitud de subvención de ................................... euros para realizar las actividades del proyecto que adjunta en el anexo II, durante el año 2013, conforme a las bases aprobadas y publicadas en el BOIB núm. ……………...., de …........... de 2013, de la convocatoria de subvenciones para entidades sin ánimo de lucro, destinadas a actividades de participación social, en el ámbito vecinal.
| 6. DOCUMENTACIÓ QUE S’ACOMPANYA/DOCUMENTACIÓN QUE SE ACOMPAÑA (marcau amb una x / marque con una x) |
| ( ) Fotocòpia DNI/CIF: representant, sol·licitant i del CIF de l’entitat. ( ) Fotocopia DNI/CIF: Representante, solicitante y del CIF de la entidad. ( ) Fotocòpia compulsada dels Estatuts de l’entitat. ( ) Fotocopia compulsada de los Estatutos de la entidad. ( ) Certificació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l’Administració tributària (Estatal, Autonòmica i local). ( ) Certificado acreditativo de estar al corriente de sus obligaciones con la Seguridad Social y con la Administración tributaria (Estatal, Autonómica y local). ( ) Altra documentació que l’Entitat aporta (indiqueu-la): ( ) Otra documentación que la Entidad aporta (indicarla): ( ) Relació d’Organismes/Entitats a les quals ha sol·licitat subvenció per al mateix Projecte, indicant la quantitat sol·licitada i la quantitat concedida. ( ) Relación de Organismos/Entidades a las que ha solicitado subvención para el mismo Proyecto, indicando la cantidad solicitada y la cantidad concedida. |
| 7. DECLARACIÓ RESPONSABLE/DECLARACIÓN RESPONSABLE (marcau amb una x / marque con una x) |
| ( ) Que compleix tots els requisits exigits a la present convocatòria. ( ) Que cumple la totalidad de los requisitos exigidos por la presente convocatoria. ( ) Que l’entitat a la qual represent es troba al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l’Administració tributària, i que no té deutes amb l’Ajuntament de Maó. ( ) Que la entidad a la que represento se encuentra al corriente de sus obligaciones con la Seguridad Social y con la Administración tributaria, y que no es deudora del Ayuntamiento de Maó. ( ) Que la persona que representa legalment l’entitat no està incursa en els supòsits d’incapacitat o incompatibilitat establerts a l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, ni en cap de les causes de prohibició establertes a l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó. ( ) Que quien ostenta la representación legal de la entidad no está incursa en los supuestos de incapacidad o incompatibilidad establecidos en el art. 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, ni en ninguna de las causas de prohibición establecidas en la Ordenanza General de Subvenciones del Ayuntamiento de Maó. ( ) Que no hi ha hagut modificacions dels Estatuts que figuren a l’Ajuntament, ni en la representació legal. ( ) Que no ha habido modificaciones de los Estatutos que obran en el Ayuntamiento, ni en la representación legal. ( ) Que no aporta documentació que ja figura en poder de l’Ajuntament, en relació amb l’expedient núm. ................................. , de data...................... . ( ) Que no aporta documentación que ya figura en poder del Ayuntamiento, en relación con el expediente núm. ............................ , de fecha ........................ . ( ) Que no ha sol·licitat cap subvenció o ajuda, per al mateix fi, a altres administracions públiques, ni entitats públiques o privades. ( ) Que no ha solicitado ninguna otra subvención o ayuda, para el mismo fin, a otras administraciones públicas, ni entidades públicas o privadas. ( ) Que l’entitat està inscrita en el Registre que, per la seva naturalesa jurídica, li correspon. ( ) Que la entidad está inscrita en el Registro que, por su naturaleza jurídica, le corresponde. |
| 8. AUTORITZACIÓ/AUTORIZACIÓN (en cas de no aportar els certificats / en caso de no aportar los certificados) |
| ( ) Autoritz l’Ajuntament de Maó perquè pugui consultar les bases de dades de la Tresoreria de la Seguretat Social. ( ) Autorizo al Ayuntamiento de Maó para que pueda consultar las bases de datos de la Tesorería de la Seguridad Social. ( ) Autoritz l’Ajuntament de Maó perquè pugui sol·licitar o consultar les bases de dades de l’Agència Estatal d’Administració Tributària. ( ) Autorizo al Ayuntamiento de Maó para que pueda solicitar o consultar las bases de datos de la Agencia Estatal de Administración Tributaria. ( ) Autoritz l’Ajuntament de Maó perquè pugui sol·licitar o consultar les bases de l’Administració Autonòmica i les de l’Ajuntament de Maó. ( ) Autorizo al Ayuntamiento de Maó para que pueda solicitar o consultar las bases de la Administración Autonómica y las del propio Ayuntamiento de Maó. |
| FIRMA (representant de l’entitat/representante de la entidad)
Maó, de 2013 |
(D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa que la desenvolupa, us informam que les dades de caràcter personal facilitades en el present imprès s’utilitzaran exclusivament per a la gestió d’aquesta convocatòria i seran incorporades als fitxers que conformen la base de dades de l’Ajuntament de Maó, davant el qual podreu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-vos als registres municipals).
(De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y su normativa de desarrollo, le informamos que los datos de carácter personal facilitados en el presente impreso se utilizarán exclusivamente para la gestión de esta convocatoria y serán incorporados a los ficheros que conforman la base de datos del Ayuntamiento de Maó, ante el que podrá ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, dirigiéndose a los registros municipales).
ANNEX II
ANEXO II
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE, DESTINADES A ACTIVITATS DE PARTICIPACIÓ SOCIAL A L’ÀMBIT VEÏNAL. ANY 2013
CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES PARA ENTIDADES SIN ÁNIMO DE LUCRO, DESTINADAS A ACTIVIDADES DE PARTICIPACIÓN SOCIAL EN EL ÁMBITO VECINAL. AÑO 2013
DADES DEL PROJECTE DE LA SOL·LICITUD
DATOS DEL PROYECTO DE LA SOLICITUD
| 1. FITXA DE L’ACTIVITAT PROGRAMADA (una fitxa per activitat) FICHA DE LA ACTIVIDAD PROGRAMADA (una ficha para cada actividad) |
| Entitat organitzadora: Entidad organizadora |
| Nom de l’activitat: Nombre de la actividad |
| Data de realització: Fecha de realización |
| Lloc/Lugar: |
| Col·lectiu al qual s’adreça: Colectivo al que se dirige |
| Nombre de participants/Número de participantes: |
| Objecte de l’activitat: Objeto de la actividad |
| 2. DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT / DESCRIPCIÓN DE LA ACTIVIDAD |
| Contingut / Contenido:
|
| Infraestructura:
|
| 3. PLA DE FINANÇAMENT: DESPESES I INGRESSOS: PLAN DE FINANCIACIÓN: GASTOS E INGRESOS |
|
| Relació de despeses/Relación de gastos |
Import/Importe |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Total |
|
| Relació d’ingressos/Relación de ingresos |
Import/Importe |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Total |
|
| 4. DÈFICIT PREVIST/DÉFICIT PREVISTO |
| Ingressos – despeses / Ingresos – gastos: € |
| (En els ingressos no es comptarà la subvenció sol·licitada en aquesta convocatòria) (En los ingresos no se contará la subvención solicitada en esta convocatoria) |
| FIRMA (representant de l’entitat/representante de la entidad)
Maó, de 2013 |
(D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa que la desenvolupa, us informam que les dades de caràcter personal facilitades en el present imprès s’utilitzaran exclusivament per a la gestió d’aquesta convocatòria i seran incorporades als fitxers que conformen la base de dades de l’Ajuntament de Maó, davant el qual podreu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-vos als registres municipals).
(De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y su normativa de desarrollo, le informamos que los datos de carácter personal facilitados en el presente impreso se utilizarán exclusivamente para la gestión de esta convocatoria y serán incorporados a los ficheros que conforman la base de datos del Ayuntamiento de Maó, ante el que podrá ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, dirigiéndose a los registros municipales).
ANNEX III
ANEXO III
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE, DESTINADES A ACTIVITATS DE PARTICIPACIÓ SOCIAL A L’ÀMBIT VEÏNAL. ANY 2013
CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES PARA ENTIDADES SIN ÁNIMO DE LUCRO, DESTINADAS A ACTIVIDADES DE PARTICIPACIÓN SOCIAL EN EL ÁMBITO VECINAL. AÑO 2013
COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT (base 15 de la convocatòria) - MEMÒRIA DEL PROJECTE
CUENTA JUSTIFICATIVA SIMPLIFICADA (base 15 de la convocatoria) - MEMORIA DEL PROYECTO
| 1. Entitat beneficiària/Entidad beneficiaria:
|
| 2. Denominació de les activitats/Denominación de las actividades:
|
| 3. Breu descripció de les activitats/Breve descripción de las actividades:
|
| 4. Resum de les activitats i calendari/Resumen de las actividades y calendario:
|
| 5. Relació classificada de les despeses i inversions de l’entitat: indicau proveïdor, NIF, concepte, núm. de factura, data d’emissió, import (s’adjunta model annex III-A) Relación clasificada de los gastos e inversiones de la entidad: indique proveedor, NIF, concepto, núm. de factura, fecha de emisión, importe (se adjunta modelo anexo III-A)
|
| 6. Resum econòmic/Resumen económico: - Procedència dels ingressos que han finançat l’activitat Procedencia de los ingresos que han financiado la actividad
- Import/Importe
|
| FIRMA (representant de l’entitat/representante de la entidad)
Maó, de 2013 |
(D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa que la desenvolupa, us informam que les dades de caràcter personal facilitades en el present imprès s’utilitzaran exclusivament per a la gestió d’aquesta convocatòria i seran incorporades als fitxers que conformen la base de dades de l’Ajuntament de Maó, davant el qual podreu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-vos als registres municipals).
(De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y su normativa de desarrollo, le informamos que los datos de carácter personal facilitados en el presente impreso se utilizarán exclusivamente para la gestión de esta convocatoria y serán incorporados a los ficheros que conforman la base de datos del Ayuntamiento de Maó, ante el que podrá ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, dirigiéndose a los registros municipales).
ANNEX III-A
ANEXO III-A
RELACIÓ DE DESPESES DEL PROJECTE
RELACIÓN DE GASTOS DEL PROYECTO
ANY/AÑO:
ENTITAT/ENTIDAD:
| NÚM. DE FACTURA |
CREDITOR ACREEDOR |
NIF |
CONCEPTE CONCEPTO |
IMPORT IMPORTE |
DATA D’EMISSIÓ FECHA EMISIÓN |
ACTIVITAT DEL PROGRAMA ACTIVIDAD DEL PROGRAMA |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
|