Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE FAMÍLIA I SERVEIS SOCIALS

Núm. 17562
Correcció d’errades de la Notificació de resolucions de reconeixement del dret a una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 85, de 15 de juny de 2013, es va publicar l’anunci amb núm. de registre 11063 de “Notificació de resolucions de reconeixement del dret a una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa” de la Conselleria de Família i Serveis Socials.

Del llistat que s’indica a l’Annex hi ha un cas al qual no corresponia publicar una notificació de resolució de reconeixement del dret. Ja que, allò que s’havia de publicar en aquest cas era una notificació de requeriment en tràmit inicial.

Atès que s’ha advertit una errada amb referència a la interessada Dora Elsa Reig Lindon, amb expedient 07/0000104-J/13 i data de resolució  26/03/2013, a que fa referència l’Annex, de conformitat amb l’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú i l’article 56.2 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, se’n publiquen les correccions següents:

On diu:

« Notificació de resolucions de reconeixement del dret a una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa ».

Ha de dir:

« Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa ».

 

On diu:

« — Que s’ha dictat una resolució per la qual es reconeix el dret a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa que varen sol·licitar ».

Ha de dir:

« — Que, en relació amb la sol·licitud sobre una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa que varen presentar, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social,  han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments ».

 

On diu:

« Contra aquesta resolució, podeu  interposar una reclamació prèvia a la via de la jurisdicció laboral davant aquesta direcció general, en el termini dels trenta dies següents a la data de publicació d’aquesta notificació, de conformitat amb el que disposa l’article 71 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social (BOE d’11 d’octubre) ».

Ha de dir:

« A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.

Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es dictarà una resolució per la qual es considerarà que desisteixen de la seva sol·licitud, de conformitat amb l’article 71 de l’esmentada Llei 30/1992 ».

 

L’Annex s’ha de corregir de la forma següent:

Annex

Expedient

Interessat/ada

Data Requeriment

07/0000104-J/13

REIG LINDON,DORA ELSA

26/03/2013

 

Palma, a 24 de setembre de 2013

 

El director general de Serveis Socials

Rafael Romero Ferrer

Per delegació de competències (BOIB 70/2013)