Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 17517
Resolució del director general del Servei de Salut de 6 de setembre de 2013 per la qual s’aprova la llista d’aspirants que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria FEA de nefrologia corresponent al sector sanitari de Ponent, convocat mitjançant resolució de 29 de setembre de 2011

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets i fonaments de dret

1. Mitjançant la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 29 de setembre de 2011 es va convocar un concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria FEA de nefrologia corresponents al sector sanitari de Ponent (Hospital Son Dureta)

2. Un cop finalitzades les proves selectives, el Tribunal qualificador ha elevat al conseller de Salut la llista d’aspirants que ha superat el procés selectiu referida a cada un dels torns.

Per tot això i d’acord amb la base 11 de la convocatòria, dict la següent

 

Resolució

1. Aprovar la llista d’aspirants (Annex I) que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria FEA de nefrologia corresponent al sector sanitari de Ponent, convocat mitjançant la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 29 de setembre de 2011.

2. En el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la data en què es publiqui aquesta resolució en el BOIB, les persones aspirants seleccionades i les que figurin en la llista complementària han de presentar els documents següents:

a. Fotocòpia del document nacional d’identitat o —en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola— del document oficial que acrediti la identitat, l’edat i la nacionalitat. Els familiars que, d’acord amb la base 2.1.a, tenguin dret a participar en el procés selectiu han de presentar una fotocòpia compulsada d’algun document que acrediti el vincle de parentiu o, si escau, del fet de ser dependents d’aquests familiars.

b. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit en aquesta convocatòria o certificat acadèmic que acrediti haver duit a terme tots els estudis per obtenir el títol. En el cas de les titulacions obtingudes a l’estranger, cal acreditar que estan homologades pel Ministeri d’Educació.

c. Declaració jurada o promesa de la persona aspirant de no haver estat separada —mitjançant un expedient disciplinari— del servei de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, i de no estar inhabilitada amb caràcter ferm per exercir funcions públiques ni per a la professió corresponent.

3. Els aspirants que hagin participat per la reserva per a persones amb discapacitat, han de presentar també el certificat que acrediti el reconeixement de la condició legal de discapacitat en un nivell igual o superior al 33 %.

4. Els aspirants que hagin participat pel torn de promoció interna, han de presentar també els documents següents:

a) Fotocòpia compulsada del nomenament per ocupar una plaça fixa com a personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears en una categoria diferent de la convocada del mateix grup de classificació o d’un inferior.

b) Certificat original o còpia compulsada dels serveis prestats expedit per la gerència o per la direcció de gestió de la institució corresponent. La gerència de la destinació actual de la persona aspirant pot certificar prestacions de serveis anteriors a la incorporació a aquesta darrera sempre que constin en el seu expedient personal o que els acrediti de manera fefaent. En el supòsit que no rebi a temps el certificat sol·licitat, la persona aspirant ha d’adjuntar una fotocòpia compulsada d’aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell de registre d’entrada, sense perjudici que posteriorment —una vegada emès el certificat requerit— l’hagi d’aportar per unir-lo a l’expedient.

5. Cal presentar tota la documentació en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o bé a qualsevol dels llocs o segons les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administració públiques i del procediment administratiu comú.

6. Si no es presenta la documentació en el termini establert —excepte en els casos de força major, que han de ser constatats degudament i, si escau, apreciats per l’Administració mitjançant una resolució motivada— o si en examinar la documentació es dedueix que la persona aspirant no compleix algun dels requisits, no pot ser nomenada com a personal estatutari, per la qual cosa s’han d’anul·lar les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

. Abans d’efectuar els nomenaments, el Servei de Prevenció de Riscs Laborals del Servei de Salut ha d’emetre un certificat que acrediti que la persona aspirant té capacitat funcional per acomplir les tasques del lloc de treball. A l’efecte, les persones aspirants aprovades i les que figurin en la llista complementària seran citades per mitjà d’un anunci que es publicarà en el tauler d’anuncis de la seu del Tribunal i en els webs <http:// opoibsalut.caib.es>, <http://opoibsalut.illesbalears.cat> i <www.ibsalut. es> amb una antelació mínima de tres dies a la data de la revisió. El resultat d’aquest informe serà remès pel Servei de Prevenció a l’òrgan convocant, de tal manera que no és necessari que les persones aspirants l’hi presentin.

8. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació, d’acord amb els articles 107.1, 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació, d’acord amb els articles 10, 25 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

 

Palma, 6 de setembre de 2013

 

El director general

Miguel Tomás Gelabert

Per delegació del conseller de Salut, Familia  i Benestar Social (BOIB núm. 48/2008)

 

ANNEX I

Posic.

DNI

LLINATGES I NOM

Total

Torn

1

22981167

GOMEZ MARQUES, GONZALO

85,735

L

2

12372104

LOSADA GONZALEZ, GRACIA PATRICIA

82,831

L

3

43045361

MUNAR VILA, MARIA ANTONIA

80,604

L

4

50898100

URIOL RIVERA, MIGUEL GIOVANNI

79,307

L

5

20781513

MARTINEZ MATEU, JOSEFA GLORIA

78,798

L

6

44330040

TUGORES VAZQUEZ, ANA CRISTINA

68,696

L