Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 17421
Protecció DPV 2013/138 Notificació Sol·licitud taxa
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar l’ofici de l’Ajuntament de Palma de data 15 d’abril de 2013, a ALEJANDRO COLOM PÉREZ., amb DNI. 43.240.195-B, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DPV 2013/138 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ CONGRE NÚM 6, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Le notifico que:
En contestación a su escrito presentado en fecha 15.04.2013, Reg. nº 30960 y Doc. nº 74702 en relación al inmueble situado en C. Congre, 6, se le informa que las unidades municipales que pueden actuar de forma inmediata en caso de urgencia son los bomberos y la policía local, por lo que es a ellas a quien deben dirigirse en caso de urgencia inmediata.
Por el contrario, si lo que solicitan es una inspección por parte de los servicios técnicos municipales, es necesario el abono previo de la tasa sobre servicios urbanísticos por inspección de edificios e informes, tasa que asciende a la cantidad de 105,69 euros, de acuerdo con la ordenanza fiscal para el año 2013.
El abono de esta tasa se debe hacer a través de instancia en el registro general de este Ayuntamiento.
En cualquier caso, la administración sólo puede actuar en caso de peligro y falta de seguridad en las edificaciones.
En consecuencia, se le concede un plazo de 10 días hábiles para la liquidación de la tasa prevista en la ordenanza fiscal, con advertencia de que si no lo hiciera en el plazo indicado, se le tendrá por desistido de su petición de conformidad con el art.71 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de régimen jurídico de las administraciones públicas y procedimiento administrativo común.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 18 d’agost de 2013.
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011,
BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.