Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 17417
Protecció. DP 2012/10 Notificació Provisió
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar la provisión de l’Ajuntament de Palma de data 7 d’agost de 2013, a FERNANDEZ LOPEZ JOSE i 1, amb DNI. 43.123.928-D, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient, DP 2012/110, en relació al immoble ubicat al C/ PARE GUILLEM VIVES NÚM. 3, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us comunic que pel Tinent de Batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge, p.d. Decret de batlia 14106 de 06/08/2013 la tinent de batle de Funció Pública i Govern Interior, en data 7 d’agost de 2013, es va dictar la següent provisió:
Atès que en data 7.08.2013 va tenir entrada al Servei de Protecció de l’Edificació i ITE escrit dels serveis jurídics municipals adjuntant resolució-decret del Jutjat Contenciós Administratiu número 1 de Palma de Mallorca de dia 9.07.2013, comunicant que per part de la Sra. Valentina Petrova Miteva s’ha interposat recurs contenciós administratiu, que es segueix amb el número de referència Procediment Abreujat núm.159/2013 contra acord del consell de gerència d’urbanisme de 26.02.2013, que ordena als propietaris de l’immoble ubicat al c. Pare Guillem Vives,3 obres de connexió al clavegueram públic d’acord amb tots els requisits sanitaris i legals addients al cas i realització, si cal, d’una nova xarxa d’evacuació i escomesa eliminant els albellons en mal estat (exp. DP-2012110)
Atès el que disposen els articles 48 i 49 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa-administrativa, aquesta Batlia
DISPOSA:
1.- TRAMETRE, EN EL TERMINI IMPRORROGABLE DE 20 DIES, l'expedient administratiu corresponent al Jutjat Contenciós Administratiu número 2 de Palma.
2.- Notificar a tots els que figuren com a interessats a l'expedient administratiu la interposició del recurs contenciós administratiu per part de la Sra. Valentina Petrova Miteva, contra la resolució ja mencionada, i se'ls cita perquè puguin comparèixer al recurs que es segueix amb el número de referència Procediment abreujat núm. 159/2013 en el TERMINI DE 9 DIES; així mateix se'ls informa que, si se personen davant el Jutjat Contenciós Administratiu número 1 de Palma, amb posterioritat al termini indicat de 9 dies, se'ls considerarà com a part per als tràmits no preclusos. Cas de no personar-se oportunament, continuarà el procediment, sense que se'ls pugui practicar en estrades o qualsevol altra forma, notificacions de cap tipus, d'acord amb el que disposa l'article 50 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 23 de setembre de 2013
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011,
BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.