Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
Núm. 17308
Notificació expedient infracció urbanística 000040/2012
Versió PDF
Davant la impossibilitat de traslladar al Sr./la Sra. GIMENEZ VILLENA ANTONIA el Decret de Batlia de data 06 de juny de 2013, pel qual s’acorda la ordre de demolició de expedient d´infracció urbanística, al carrer TERRAL, 20 03 -I, consistent en “ Llevar una paret de la cuina per aixecar-ne una altre tipus barra americana”, expedient d’IU núm. 000040/2012-INFRA, amb aquest edicte se li notifica, de conformitat amb l’article 59.4 de la Llei 30/92 LRJAP i PAC, de 26 de novembre, i 194 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, el Decret de Batlia de 06 de juny de 2013, pel qual s’ha disposat el següent:
“ El Ple de l´Ajuntament, en sessió ordinaria, celebrada el passat dia 29 de maig de 2013, va elevar a acord, per majoria, la següent proposta:
Amb relació a l'Expedient d'infracció urbanística núm. 000040/2012-INFRA, incoat al senyor GIMENEZ VILLENA ANTONIA per “Llevar una paret de la cuina per aixecar-ne una altre tipus barra americana” al C/ TERRAL, 20 03 -I.
En data 05 de març de 2013 l'instructor de l'expedient formula una proposta de demolició, rebuda pel interessat el 12 d´abril de 2013; i no es formula cap al·legació.
En conseqüència, vista la legislació aplicable recollida en els articles 66 següents de la Llei 10/90, de disciplina urbanística de la CAIB, escau proposar al Ple de l'Ajuntament que adopti l'acord següent:
1r- Requerir la senyor GIMENEZ VILLENA ANTONIA perquè en el termini d'un mes demoleixi o retiri totes les obres o instal·lacions realitzades sense la llicència municipal preceptiva al carrer TERRAL, 20 3 I , consistents en “Llevar una paret de la cuina per aixecar-ne una altre tipus barra americana”, i altres obres i/o instal·lacions realitzades sense la llicència municipal preceptiva, de manera que es restitueixi la vivenda a l'estat en què es trobava abans de cometre la infracció urbanística.
2n- Advertir als interessats, en virtut del que preceptua l'article 67.1 de la Llei 10/90, de disciplina urbanística de la CAIB, que l'incompliment d'aquesta ordre de demolició, retirada o reconstrucció determinarà l'execució subsidiària per part de l'Ajuntament. En aquest cas les despeses que s'originin seran a compte i càrrec dels interessats”.
Us ho comunic perquè en tingueu coneixement i als efectes oportuns. Us informam també que d’acord amb el que disposa la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podeu optar entre interposar un recurs de reposició potestatiu, en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que va dictar l’acte, o un recurs contenciós administratiu, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Balears, en el termini de dos mesos, comptadors des del dia següent al de la recepció d’aquesta notificació. Si optau per interposar un recurs de reposició potestatiu, no podreu interposar cap recurs contenciós administratiu fins que aquell hagi estat resolt expressament o se n’hagi produït la desestimació per silenci. Tot això sense perjudici que pugueu exercir qualsevol altre recurs que estimeu pertinent ».
Llucmajor, a 4 de setembre de 2013
EL BATLE,
Joan C. Jaume Mulet.