Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT D'ARTÀ
Núm. 16960
Aprovació definitiva de la modificació de la plantilla de personal
Versió PDF
Una vegada finalitzat el termini d’exposició pública, de la modificació de la plantilla de personal, publicada al BOIB de dia 8 d’agost de 2013 i atès que no s’hi ha presentat cap reclamació, es dóna definitivament per aprobada la modificació de la plantilla de personal i la rectificació d’una errada de l’Ajuntament d’Artà aprobada inicialment per l’Ajuntament a la sessió ordinària del Ple de 30 de juliol de 2013, que, copiada literalment la seva part dispositiva, diu:
<<1. Establir que, per accedir a llocs de feina d’aquest Ajuntament, s’han d’exigir els nivells de coneixement de llengua catalana següents, ja que una de les funcions principals del seu personal és la relació, la informació i l’atenció al públic:
a) Per accedir als llocs de feina emmarcats en el grup AP del personal funcionari i en els nivells 8, 9, 10, 11, 12 i 13 del personal laboral (segons l’escala de nivells de les categories laborals que apareixen en els Perfils lingüístics de l’Ajuntament d’Artà), s’ha de demanar com a requisit el nivell A2 de coneixements de llegua catalana o equivalent.
b) Per accedir als llocs de feina emmarcats en el grup C2 del personal funcionari i en el nivell 2 del personal laboral (segons l’escala de nivells de les categories laborals que apareixen en els Perfils lingüístics de l’Ajuntament d’Artà), s’ha de demanar com a requisit el nivell B2 de coneixements de llegua catalana o equivalent.
c) Per accedir als llocs de feina emmarcats en els grups A1, A2 i C1 i el personal laboral corresponent als grups 1, 3, 4, 5, 6 i 7 del personal laboral (segons l’escala de nivells de les categories laborals que apareixen en els Perfils lingüístics de l’Ajuntament d’Artà), s’ha de demanar com a requisit el nivell C1 de coneixements de llegua catalana o equivalent, excepte en el cas dels llocs per als quals es demana específicament la llicenciatura en filologia catalana.
2. Establir que a totes les places en què el català no s’exigeixi com a requisit s’ha de valorar com a mèrit dins el sistema selectiu per accedir a la plaça i que a les places on s’exigeixi com a requisit es consideri mèrit disposar d’una titulació de català superior a l’exigida.
3. Rectificar l’error material a la plantilla de personal, i allà on diu “Denominació: administratiu/iva (Dept. Urbanisme) 1 0 C1 18” ha de dir “Denominació: administratiu/iva (Dept. Urbanisme) 1 1 C1 18”.
4. Adscriure la plaça d’administratiu/iva esmentada a administració general.
5. Exposar al públic aquests acords durant un termini de quinze dies, mitjançant la publicació d’un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament, a l’efecte de presentació de reclamacions per part de les persones interessades.>>
Contra l’aprovació definitiva de la modificació de la plantilla es podrà interposar directament recurs contenciós-administratiu, en la forma i el termini que estableix les normes d'aquesta jurisdicció, de conformitat amb el que disposa l’article 171 de la Llei R.D. Legislatiu 2/2004, 5 de març (TRLRHL).
No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Artà, 16/09/2013
El batle,
Jaume Alzamora Riera