Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'AGRICULTURA, MEDI AMBIENT I TERRITORI

Núm. 15099
Informació pública de inici de tràmit de competència sobre la concessió d’aigües procedents de la DESSALADORA d’Alcúdia per reg. TM Alcúdia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Peticionari: AUCANADA S.A.

Exp. ref.:   424-4

Destinació de l’aprofitament: per reg camp de golf

Volumen  màxim anual:  189.800 m3/any .

Cabdal   màxim instantani :  17,36 l/seg.

Corrent d’on s’han de derivar les aigües: aigües dessaladora d’Alcúdia

Terme municipal on radica la dessaladora:   Alcúdia

D’acord amb el que es disposa a l’article 105.1 del Reglament de Domini Públic Hidràulic, de dia 11 d’abril de 1986, s’obri un termini d’un mes, a comptar des de l’endemà d’haver-se publicat aquest anunci al BOIB, per la qual cosa,  durant aquest termini, el peticionari haurà de presentar a les oficines d’aquesta Direcció general de recursos hídrics, situades al C/ Gremi Corredor, 10 2n d’aquesta ciutat, la petició concreta juntament amb els documents tècnics corresponents, degudament precintats. S’admetran també en aquestes oficines, i durant el mateix termini assenyalat, d’altres peticions que tinguin el mateix objecte que aquesta o que hi siguin incompatibles.

Es denegarà la tramitació posterior de tota petició presentada que suposi una utilització de cabdal superior al doble del que figuri a la petició inicial, sense perjudici que el peticionari que pretengui sol·licitar un cabdal superior al límit fixat pugui acollir-se a la tramitació assenyalada a l’apartat 3 de l’article 105 esmentat. 

El desprecintat dels documents tècnics presentats a que es refereix l’article 107 del Reglament esmentat abans, es verificarà a les 13 hores del sisè dia següent al de la finalització del termini d’un mes fixat per presentar peticions, acte al qual podran assistir tots els peticionaris interessats, del resultat del qual s’estendrà acte, d’acord amb el que prescriu l’article esmentat, que serà signada pels presents. 

    

Palma,  25 de juliol de 2013

El director general de Recursos Hídrics
Salvador Padrosa Payeras