Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 16801
Disciplina: DS-2000/304 Notificació proposta de sanció
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a Pedro Gelabert Sastre, exp.núm. DS-2000/304 atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Pedro Gelabert Sastre, de conformitat amb els arts. 59-4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
PROPOSTA DE RESOLUCIÓ: Que formula la Sra. Victoria Fernández Irigaray, instructora de l'expedient sancionador que es segueix contra Pedro Gelabert Sastre (DNI 42977660K), com a promotor (i propietari en el momento en què es realitzaven les obres), de conformitat amb el que disposen els articles 13, 14 i 15 del decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament del procediment a seguir per l'Administració de la Comunitat Autònoma en l'exercici de la potestat sancionadora, així com els articles 35 a 39 i 72 de la Llei 10/1990, de disciplina urbanística de la CAIB.
Atès l’acord del Consell de la Gerència d’Urbanisme de 30.10.2012 pel qual s’inicia procediment sancionador per infracción greu, en el expediente DS-2000/304 a Pedro Gelabert Sastre (DNI 42977660K), com promotor, per la realització d’obres sense la preceptiva llicència municipal al carrer Joan Estelrich Artigues, 18 1r 2a, RC 02117608004.
Atès els articles de general apliació, així com els inclosos en el Títol III, capítol I, II i III del decret 14/1994 de 10 de febrer, la instructora que subscriu formula la següent proposta de resolución:
1r.- Desestimar les al·legacions presentades el 27.11.2012 pel Sr. Pedro Gelabert Sastre, contra l’acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de 30.10.2012 pel qual s’inicia procediment sancionador per la realització d’obres sense la preceptiva llicència municipal al carrer Joan Estelrich Artigues, 18 1r, esq. RC 02117608004, consistents en: “Obertura de buit en forjat sostre planta pis 1r de 3 m2 aprox. (...) Realització d'arrebossats en parets interiors i exteriors de 25 m2 en planta pis 2n. Realització paviments en l'interior de l'habitatge i a la terrassa de la planta pis 2a de 40 m2 aprox. Enrajolat en parets de cuina de 10 m2 aprox. En planta pis 2n. Instal·lació elèctrica. Col·locació de fusteria en tres finestres de 1,50 x 0,80 aprox. i porta de 2,00 x 2,00 m. Aproximadament. Col·locació escala de cargol de ferro al primer pis per accedir al segon del mateix habitatge”.
AL CONSIDERAR QUE:
El Sr. Gelabert indica que està efectuant un projecte de legalització.
Atès que a data de avui no s’ha presentat cap projecte de legalització, cal desestimar les al·legacions realitzades i continuar amb la tramitación del present precediment.
2n. PROPOSAR a Pedro Gelabert Sastre (DNI 42977660K), en qualitat de promotor (i propietari en el momento que es van executar les obres), una sanció de quatre mil sis euros amb noranta-dos cèntims (4006,92 €, 75% sobre el valor de la obra realitzada, articles 45 f) de la Llei 10/90 de disciplina urbanística de la CAIB, per la realització d’obres sense la llicència municipal descrites anteriorment.
Us tramet adjunta, proposta de resolució perquè de conformitat amb l’art. 14 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment a seguir per l’Administració de la Comunitat Autònoma en l’exercici de la potestat sancionadora, presenteu quantes al·legacions, documents o altres elements que estimeu oportuns en un termini de quinze dies hàbils, comptats a partir de la publicació del present escrit, també per què consulteu l’expedient amb l’assistència, en el seu cas, dels assessors que trobeu convenients, i a més, pugueu sol·licitar còpia dels documents que consten a l’expedient en la forma legal o reglamentàriament establerta.
Un cop finalitzat l’esmentat termini, es declarà enllestida la fase d’instrucció, i es cursarà tot el realitzat a l’òrgan competent per a resoldre el procediment de manera immediata, de conformitat amb el que estableix l’art. 15 de l’esmentat decret.
Per Servei de Registre de documents, Caixa, així com Informació General i Fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Cort Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Sant Ferran Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S’Escorxador, c. Emperadriu Eugènia, 6 (S’Escorxador); OAC S’Arenal, Av Amèrica, 11 (S’Arenal); OAC Avingudes , Av. Gabriel Alomar, 18 (Edifici Avingudes); OAC Son Ferriol, Av. Cid, 8 (Son Ferriol); OAC Sant Agustí, c. Margaluz, 30 (Sant Agustí). OAC Pere Garau, c. Pere Llobera, 9. Horari d’atenció al Públic: Tot l'any de 8.30 a 14 h de dilluns a divendres. Horari ampliat d'octubre a maig: de dilluns a dijous de 8.30 a 17 h, a l'OAC Avingudes, Av. Gabriel Alomar, 18. Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l'OAC Cort, Plaça Sta. Eulàlia,9 (només Registre).
Palma, 10 de setembre de 2013
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
(p.d. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod