Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE SELVA

Núm. 16687
Acord de Ple de data 12 de març de 2013 pel qual s'aprova la modificació de la relació de llocs de treball corresponent al personal funcionari i laboral de l'Ajuntament de Selva per adaptar-la al que estableix la Llei 9/2012

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 21 de juliol de 2012 es va publicar en el BOIB núm. 106 la Llei 9/2012, de 19 de juliol, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en què s’afegeix la disposició addicional dotzena, que estableix:

El coneixement de la llengua catalana no serà, de manera general, un requisit per accedir a la condició d’empleat públic de les administracions públiques de l’àmbit territorial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears ni per ocupar-hi llocs de treball.

Per ocupar els llocs de treball en què, ateses les característiques especials de les seves funcions, es motivi que és imprescindible exigir el coneixement d’un determinat nivell de català, la qual cosa es farà mitjançant la relació de llocs de treball...”

La Disposició Final quarta, dos de la Llei 9/2012 estableix que: “En el termini d'un any, les administracions de l'àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears i els ens del sector públic instrumental que en depenguin han d'adaptar les seves relacions de llocs de treball al que estableix aquesta llei”.

Per tot això, el Ple de l'Ajuntament de Selva en data 12 de març de 2013 adoptà, entre d'altres l'Acord següent:

PRIMER.- Modificar la relació de llocs de treball de personal funcionari i laboral de l'Ajuntament de Selva en el següent sentit:

a) Incloure en la descripció identificativa de la totalitat de les places de personal funcionari com una de les funcions principals la informació i l’atenció al públic.

b) Establir que en els llocs de treball corresponents a habilitació de caràcter estatal (Secretari/a General, Interventor/a General), Tècnics superiors (Cap dels Serveis Jurídic i Administratiu, Bibliotecari, arquitecte) s’exigirà com a requisit per accedir a les places el nivell C1 de coneixements de llengua catalana o equivalent.

c) Establir que en els llocs de treball corresponents a cossos, escales, subescales o categories professionals per ingressar en els quals es requereixi un nivell de titulació acadèmica corresponent al grup B, C1 i C2, s’exigirà com a requisit per accedir a les places el nivell B2 de coneixements de llengua catalana o equivalent.

SEGON.- Establir que les places de personal laboral de l’Ajuntament de Selva incloses en Administració General, Recaptació (exceptuant les places amb la categoria de netejador/a i oficials/operaris de manteniment), que tenen com una de les funcions principals la informació i l’atenció al públic, se’ls exigirà els següents nivells de coneixement de la llengua catalana;

a) Establir que en els llocs de treball corresponents a categories professionals per ingressar en els quals es requereixi un nivell de titulació acadèmica corresponent als grups A1, A2, B i C1 i C2, s’exigirà com a requisit per accedir a les places el nivell B2 de coneixements de llengua catalana o equivalent.

b) Establir que en els llocs de treball corresponents a categories professionals corresponents al grup AP s’exigirà com a requisit el nivell A2 de coneixements de llengua catalana o equivalent.

TERCER.- Establir que les places de personal laboral de les escoletes municipals, que ocupen llocs de la funció pública docent, s’exigirà el coneixement de la llengua catalana a les següents:

- Director, mestre i educador infantil, s’exigirà com a requisit per accedir a les places el nivell C1 de coneixements de llengua catalana o equivalent.

QUART.- Procedeix modificar la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Selva en els següents extrems

 

:

Codi

Denominació

Requisit Català

Responsabilitats principals (s'afegeix)

F1

Secretària/Interventora

C1

5. Informació i atenció al públic.

F2

Cap dels Serveis Jurídic i Administratiu

C1

5. Informació i atenció al públic.

F3

Responsable de Tresoreria

B2

5. Informació i atenció al públic.

F4

Aux. de Serveis Administratius

B2

6. Informació i atenció al ciutadà.

F7

Aux. Serv. Administratius i Batlia

B2

5. Informació i atenció al públic.

F8

Aux. Administratiu base

B2

3. Informació i atenció al públic.

F9

Cap de la Secció d'Urbanisme

C1

6. Informació i atenció al públic.

F10

Responsable d'activitats i instal·lacions

B2

4. Informació i atenció al públic.

F11

Administratiu/va d'activitats, instal·lacions i urbanisme

B2

5 Informació i atenció al públic.

F12

Oficial de Policia Local

B2

4.Informació i atenció al públic.

F13

Zelador

B2

4. Informació i atenció al públic.

F14

Cap del Cos de Policia

B2

4. Informació i atenció al públic.

F15

Policia Local

B2

4. Informació i atenció al públic.

F17

Encarregat de la brigada de manteniment

B2

4. Atenció al public.

F18

Oficial de Manteniment

 

3. Atenció al públic.

F19

Netejador/a

 

2. Atenció al públic.

F24

Operari de Manteniment

 

3. Atenció al públic.

F25

Educador/a Infantil

C1

 

F26

Auxiliar de Biblioteca

B2

3. Informació i atenció al públic en les seves tasques.

F27

Dinamitzador cultural

C1

4. Informació i atenció al públic en les seves tasques.

 

Selva, 9 de setembre de 2013

 

El Batle

Joan Rotger Seguí