Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE SELVA
Núm. 16687
Acord de Ple de data 12 de març de 2013 pel qual s'aprova la modificació de la relació de llocs de treball corresponent al personal funcionari i laboral de l'Ajuntament de Selva per adaptar-la al que estableix la Llei 9/2012
Versió PDF
En data 21 de juliol de 2012 es va publicar en el BOIB núm. 106 la Llei 9/2012, de 19 de juliol, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en què s’afegeix la disposició addicional dotzena, que estableix:
El coneixement de la llengua catalana no serà, de manera general, un requisit per accedir a la condició d’empleat públic de les administracions públiques de l’àmbit territorial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears ni per ocupar-hi llocs de treball.
Per ocupar els llocs de treball en què, ateses les característiques especials de les seves funcions, es motivi que és imprescindible exigir el coneixement d’un determinat nivell de català, la qual cosa es farà mitjançant la relació de llocs de treball...”
La Disposició Final quarta, dos de la Llei 9/2012 estableix que: “En el termini d'un any, les administracions de l'àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears i els ens del sector públic instrumental que en depenguin han d'adaptar les seves relacions de llocs de treball al que estableix aquesta llei”.
Per tot això, el Ple de l'Ajuntament de Selva en data 12 de març de 2013 adoptà, entre d'altres l'Acord següent:
PRIMER.- Modificar la relació de llocs de treball de personal funcionari i laboral de l'Ajuntament de Selva en el següent sentit:
a) Incloure en la descripció identificativa de la totalitat de les places de personal funcionari com una de les funcions principals la informació i l’atenció al públic.
b) Establir que en els llocs de treball corresponents a habilitació de caràcter estatal (Secretari/a General, Interventor/a General), Tècnics superiors (Cap dels Serveis Jurídic i Administratiu, Bibliotecari, arquitecte) s’exigirà com a requisit per accedir a les places el nivell C1 de coneixements de llengua catalana o equivalent.
c) Establir que en els llocs de treball corresponents a cossos, escales, subescales o categories professionals per ingressar en els quals es requereixi un nivell de titulació acadèmica corresponent al grup B, C1 i C2, s’exigirà com a requisit per accedir a les places el nivell B2 de coneixements de llengua catalana o equivalent.
SEGON.- Establir que les places de personal laboral de l’Ajuntament de Selva incloses en Administració General, Recaptació (exceptuant les places amb la categoria de netejador/a i oficials/operaris de manteniment), que tenen com una de les funcions principals la informació i l’atenció al públic, se’ls exigirà els següents nivells de coneixement de la llengua catalana;
a) Establir que en els llocs de treball corresponents a categories professionals per ingressar en els quals es requereixi un nivell de titulació acadèmica corresponent als grups A1, A2, B i C1 i C2, s’exigirà com a requisit per accedir a les places el nivell B2 de coneixements de llengua catalana o equivalent.
b) Establir que en els llocs de treball corresponents a categories professionals corresponents al grup AP s’exigirà com a requisit el nivell A2 de coneixements de llengua catalana o equivalent.
TERCER.- Establir que les places de personal laboral de les escoletes municipals, que ocupen llocs de la funció pública docent, s’exigirà el coneixement de la llengua catalana a les següents:
- Director, mestre i educador infantil, s’exigirà com a requisit per accedir a les places el nivell C1 de coneixements de llengua catalana o equivalent.
QUART.- Procedeix modificar la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Selva en els següents extrems
:
| Codi |
Denominació |
Requisit Català |
Responsabilitats principals (s'afegeix) |
| F1 |
Secretària/Interventora |
C1 |
5. Informació i atenció al públic. |
| F2 |
Cap dels Serveis Jurídic i Administratiu |
C1 |
5. Informació i atenció al públic. |
| F3 |
Responsable de Tresoreria |
B2 |
5. Informació i atenció al públic. |
| F4 |
Aux. de Serveis Administratius |
B2 |
6. Informació i atenció al ciutadà. |
| F7 |
Aux. Serv. Administratius i Batlia |
B2 |
5. Informació i atenció al públic. |
| F8 |
Aux. Administratiu base |
B2 |
3. Informació i atenció al públic. |
| F9 |
Cap de la Secció d'Urbanisme |
C1 |
6. Informació i atenció al públic. |
| F10 |
Responsable d'activitats i instal·lacions |
B2 |
4. Informació i atenció al públic. |
| F11 |
Administratiu/va d'activitats, instal·lacions i urbanisme |
B2 |
5 Informació i atenció al públic. |
| F12 |
Oficial de Policia Local |
B2 |
4.Informació i atenció al públic. |
| F13 |
Zelador |
B2 |
4. Informació i atenció al públic. |
| F14 |
Cap del Cos de Policia |
B2 |
4. Informació i atenció al públic. |
| F15 |
Policia Local |
B2 |
4. Informació i atenció al públic. |
| F17 |
Encarregat de la brigada de manteniment |
B2 |
4. Atenció al public. |
| F18 |
Oficial de Manteniment |
3. Atenció al públic. |
|
| F19 |
Netejador/a |
2. Atenció al públic. |
|
| F24 |
Operari de Manteniment |
3. Atenció al públic. |
|
| F25 |
Educador/a Infantil |
C1 |
|
| F26 |
Auxiliar de Biblioteca |
B2 |
3. Informació i atenció al públic en les seves tasques. |
| F27 |
Dinamitzador cultural |
C1 |
4. Informació i atenció al públic en les seves tasques. |
Selva, 9 de setembre de 2013
El Batle
Joan Rotger Seguí