Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE CAPDEPERA

Núm. 16606
Edicte relatiu a la publicació del Decret de Resolució de l'expedient sancionador de Medi Ambient 74MA12

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no ha estat possible notificar el Decret de resolució de l’expedient 74MA12, al Sr. (dades personals ocultes), com a presumpte responsable d’infringir l’Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana en l’espai públic de Capdepera, i d’acord amb el que estableix l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, segons la redacció donada per la Llei 4/1999, de 13 d’abril, i a efectes de notificació es publica el Decret de resolució de data 2 de maig de 2013.

DECRET DE RESOLUCIÓ

Atès que mitjançant el decret de Batlia de data 24 de setembre de 2012 es decretava incoar un expedient sancionador al Sr. (dades personals ocultes), com a presumpte responsable de la infracció de l’Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana en l’espai públic de Capdepera per tenir varis cans sense estar degudament identificats ni tenir les corresponents targetes sanitàries.

Atès que no ha estat possible realitzar la notificació del decret abans esmentat, amb registre de sortida núm. 5290 i data 27-09-12, va ser publicat al BOIB núm. 7 de data 15-01-13, i durant el termini per presentar-hi al·legacions, l’interessat no va presentar cap al·legació.

Atès que l’instructor de l’expedient va emetre una proposta de resolució el dia 12 de febrer de 2013, a la qual es proposa imposar una sanció de 200 € al Sr. (dades personals ocultes), com a presumpte responsable de la infracció de l'Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana en l'espai públic de Capdepera. (Tenir varis cans sense identificació ni cartilla sanitària).

Atès que no ha estat possible la notificació de la proposta de resolució amb registre de sortida 511 i data 14-02-13 i dirigida al Sr (dades personals ocultes), va ser publicat al BOIB núm. 40 de data 23-03-13, i durant el termini establert per presentar-hi al·legacions l’interessat no en va presentar cap.

Segons el que disposa l’art. 256 de l’Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana en l’espai públic de Capdepera cita que, “Cada propietari i/o posseïdor haurà de disposar de la corresponent documentació sanitària en la qual s’especificaran les característiques de l’animal, i les vacunes i tractaments que li hagin estat aplicats i que reflecteixin el seu estat sanitari”.

Segons l’art. 262 de la citada Ordenança els posseïdors de cans estan obligats a inscriure’ls en el registre d’identificació d’animals de companyia de les Illes Balears dins el termini màxim de tres mesos a comptar des de la data de naixement o d’adquisició de l’animal, registre que es realitzarà a través dels veterinaris col·laboradors autoritzats per la DG d’Agricultura. L’art 263 esmena que, “Per poder ser inscrits al registre, els animals hauran d’estar prèviament identificats individualment mitjançant la implantació d’un transponder o microxip, d’acord amb l’Ordre del conseller d’Agricultura, de 21 de maig.

Segons l’art. 282 k) se consideren infraccions lleus l’incompliment de qualsevol norma o prescripció assenyalada en aquesta ordenança que no estigui tipificada com a greu o molt greu, i es poden sancionar amb una multa de 60 a 750 €, tal com indica l’art. 286 .1). de l’esmentada Ordenança.

Per les competències que m’han estat conferides mitjançant l’art 21.1.n) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del Règim Local

 RESOLC

Primer: Imposar al Sr. (dades personals ocultes)la sanció de 200 €, com a responsable de la infracció de l’Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana en l’espai públic de Capdepera, per tenir vuit cans de varies races, dels quals set no tenen cartilla sanitària i cinc estan sense identificar.

Segon: Informar que el pagament de la sanció se realitzarà mitjançant una liquidació que pròximament rebreu al vostre domicili. En aquesta liquidació se li comunicarà el termini, forma i lloc de pagament.

Tercer:  Ordenar que es doni compte del present decret al Ple a la propera sessió ordinària que es celebri a partir d’aquesta data, i que es notifiqui als interessats amb indicació dels recursos que hi poden interposar.  

La qual cosa li notific per al seu coneixement i efectes, assenyalant-li que, contra aquest acte que posa fi a la via administrativa, segons l’art. 52.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, de base del règim local, i art. 109. c) de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, pot interposar recurs potestatiu de reposició, previ al contenciós-administratiu, davant aquesta Batlia en el termini d’un mes des del dia següent a la recepció de la notificació (arts. 116 i 117 de l’esmentada Llei 30/1992, modificada per la Llei 4/1999 i art. 52.1 de l’esmentada Llei 7/1985, modificada per la Llei 11/1999, de 21 d’abril) o bé directament recurs contenciós-administratiu davant el Jutjat del Contenciós-administratiu de Palma de Mallorca o si ho prefereix en el jutjat d’aquesta jurisdicció del seu domicili (arts. 8 i 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol  de la Jurisdicció Contenciosa-Administrativa), en el termini de DOS MESOS, comptats des del dia següent de la recepció de la present notificació (art. 46 de l’esmentada Llei de la jurisdicció Contenciosa-Administrativa).

Això no obstant, no podrà simultaniejar ambdós recursos.

Tot això sense perjudici d’exercitar, si s’escau, qualsevol altre recurs o acció que cregui convenient.

 

Capdepera, 14 de agosto de 2013

 

El Batle

Sgt. Rafel Fernández Mallol