Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 16087
Protecció. DP 2011/87 Notificació informe documentació.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 29 d’abril de 2013, a ANDRÉS FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ amb DNI 12.392.726-G, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2011/87 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ CAN VALTLORI, NÚM. 6, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us comunic que:

Atès l’expedient de protecció de l’edificació DP 2011/87, relatiu a l’immoble situat al carrer  Can Vatlori, 6  (R.C. 0304619), i com a continuació de la seva tramitació, us comunic l’informe tècnic de data 15.04.2013, amb registre intern doc. núm. 77851 de 18.04.2013, que transcrit diu:

“S’ha presentat la documentació següent respecte de les obres a realitzar,  comunicació per part de l’arquitecte Pedro Rabassa Sansaloni, sobre el fet que se està procedint a la realització dels documents necessaris per la reparació dels elements afectats a la finca

- CONCLUSIÓ.

Vist que es sol·licitarà llicencia d’obres, es demanda a la propietat que presenti una fotocopia de la sol·licitud i que sigui dirigida al nostre  Departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis i Ite, per tal de poder aturar l’expedient de Protecció DP 2011 - 087 en marxa.”

Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació del’expedient, sense prejudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 21 d’agost de 2013.

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.

Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011)

Elvira Salvá Armengod.