Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 16086
Protecció. DP 2008/42 Notificació informe tècnic
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 29 d’abril de 2013, a HAGEDRON WINFRIED i 1, amb PT. 0539293, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2008/42 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ SINDICAT, 35 i 37, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us comunic :
Com a continuació en la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2008/42, relatiu a l’immoble situat al carrer Sindicat, 35 i 37, us trasllat l’informe tècnic de data 19.04.2012, amb (r.i. data 24.04.2013), que transcrit diu:
“ La orden de ejecución dictada en su día tenía el alcance de:
-Reparación de entrevigado flechado del forjado del techo planta baja (local comercial)
-Revisión y consolidación si es necesario del forjado techo planta baja
Se ha realizado visita al lugar en cuestión, y al parecer se puede observar que se han realizado intervenciones para subsanar las patologías que originaron la orden de ejecución; pintado de viguetas, restitución de piezas de entrevigado…, pero el técnico que firma no sabe el alcance de la reparación ni su calidad, tal y que se pueda valorar si ya no existe el peligro que justifique cerrar el expediente. De hecho no se ha presentado la siguiente documentación antes del inicio de la intervención:
Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.”
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 21 d’agost de 2013.
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011,
BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.