Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 16084
Protecció. DP 2007/48 Notificació D.B. núm. 7092 de 24/04/2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 7092 de data 24 d’abril de 2013 de l’Ajuntament de Palma, a CATALINA BOSCH ISABEL, amb DNI. 42.991.108-Z, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient, DP 2007/48, en relació al immoble ubicat al C/ VIRGILI NÚM. 7, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística,de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us notific que per decret del tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 7092 de data  24 abril de 2013 s’ha disposat el següent:

I. Atès que en data 29 de maig de 2012 es va disposar l’execució subsidiària de les obres que havien estat prèviament ordenades mitjançant Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 19 de març de 2008 i reiterades per Decret de Batllia núm. 20722, de data 23 de novembre de 2010, enumerades a continuació, i es va encarregar a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701, l’execució de les mateixes:

  • Reparació de la cornisa de formigó armat.
  • Reparació el fals sòtil de les galeries.

II. Ateses les factures núm. DS 130005 i DS 130006, ambdues de data 28 de gener de 2013, per un import total de 2.625,66€ (DOS MIL SIS-CENTS VINT-I-CINC EUROS I SEIXANTA-SIS CÈNTIMS), de l’empresa Contratas Bartolome Ramon SA, relativa a l’execució de l’obra encarregada i la gestió dels residus a l’immoble ubicat al carrer Virgili, núm. 7 (PC 05764509), i que obra a l’expedient informada favorablement pel tècnic municipal al seu informe de data 7 de febrer de 2013, que parcialment transcrit diu:

“(...) Informe:

A la vista de la documentació presentada:

A.- Les factures DS 130005, DS 130006, ambdues de data 28-01-2013, relativa a la certificació dels treballs realitzats per via d’execució subsidiària a l’immoble situat a carrer Virgili núm. 7, referents a la “reparació de la cornisa de formigó armat, reparació de fals sòtil de les galeries”, s’informa que és correcta des del punt de vista tècnic.

B.- L’import total de les factures DS 130005 i DS 130006 presentades ascendeix a la quantitat de //2.625,66.-€//. (...)”

III. Per tot això, cal procedir al pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32, essent aquestes despeses a càrrec del propietari de l’immoble/terreny afectat.

IV. Atès el que també disposa l’informe tècnic de data 7 de febrer de 2013, parcialment transcrit al dispositiu 5è d’aquest Decret, es pot procedir a l’arxiu de l’expedient.

En conseqüència, atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis, publicada al BOIB núm. 185 EXT., de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; article 124 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local; i el Reglament de la Gerència d’Urbanisme; les Bases d’execució del Pressupost municipal (Base 23); i vist el Decret de Batllia núm. 5309, de data 26 de març de 2012, d’organització dels Serveis Administratius de l’Ajuntament de Palma, i l’altra normativa aplicable, cal formular proposta per l’aprovació del següent,

DECRET

1r) APROVAR les factures núm. DS 130005 i DS 130006, ambdues de data 28 de gener de 2013, per un import total de 2.625,66€ (DOS MIL SIS-CENTS VINT-I-CINC EUROS I SEIXANTA-SIS CÈNTIMS), de l’empresa Contratas Bartolome Ramon SA, amb CIF A-57115701. Els treballs inclosos en la factura són en concepte d’execució de l’obra encarregada i la gestió dels residus a l’immoble ubicat al carrer Virgili, núm. 7 (PC 05764509).

2n) AUTORITZAR el pagament a l’empresa Contratas Bartolome Ramon SA de l’import de 2.625,66€ (DOS MIL SIS-CENTS VINT-I-CINC EUROS I SEIXANTA-SIS CÈNTIMS), assenyalat al paràgraf anterior, quantitat que serà carregada a la partida: obres a càrrec de particulars núm. 08.151.00.226.32 del pressupost municipal vigent.

3r) DISPOSAR L’EXACCIÓ DEFINITIVA del cost de les factures núm. DS 130005 i DS 130006, ambdues de data 28 de gener de 2013, en concepte d’execució de l’obra encarregada i la gestió dels residus a l’immoble de referènncia, per un import total de 2.625,66€ (DOS MIL SIS-CENTS VINT-I-CINC EUROS I SEIXANTA-SIS CÈNTIMS), que serà de compte de la propietat de l’immoble: la comunitat de propietaris de l’immoble ubicat al carrer Virgili, núm. 7, amb CIF H57575987 (100%).

4t) DONAR COMPTE d’aquest Decret al Departament financer als efectes previstos als resolutius 2n i 3r d’aquest Decret.

5è) ARXIVAR l’expedient DP 2007/48, per haver-se realitzat les obres derivades de l’ordre d’execució dictada en data 19 de març de 2008 per Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme, atès el que disposa l’informe tècnic de data 7 de febrer de 2013, que parcialment transcrit diu:

“ (...) Informe:

(...) C.- Vist que s’han duit a terme les ordres d’execució que es varen ordenar pel Consell de Gèrencia d’ Urbanisme de data 19-03-2008, el tècnic que subscriu és del parer que es pot donar per finalitzat l’expedient i, per tant, procedir a l’arxiu d’aquest.”

6è) NOTIFICAR aquesta Resolució a la comunitat de propietaris de l’immoble ubicat al carrer Virgili, núm. 7, amb CIF H57575987, representada per la seva presidenta, Sra. Catalina Bosch Isabel, amb DNI 42.991.108-Z; i a l’empresa Contratas Bartolome Ramon SA, amb CIF A-57115701.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 28 de agost de 2013

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011,
BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.