Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

CONSELL INSULAR DE MENORCA

Núm. 15948
PLE. Modificació puntual de les Normes Subsidiàries de Sant Lluís i adaptació al Pla Territorial Insular de Menorca a l'àmbit de les zones turístiques (46PGM11802)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que el Ple del Consell Insular de Menorca, en sessió extraordinària de 22 de juliol de 2013 adoptà, entre d'altres, l'acord següent:

PRIMER.- Donar per acomplertes les prescripcions assenyalades en l’acord del Ple del CIM de data 8 d’agost de 2012 en l’expedient 46 PGM11802 de “MODIFICACIÓ DE LES NORMES SUBSIDIÀRIES PER ADAPTAR-LES AL PLA TERRITORIAL INSULAR A L’ÀMBIT DE LES ZONES TURÍSTIQUES DE SANT LLUÍS” a excepció de les següents que s’han de mantenir i amb el comentari del punt segon d’aquesta conclusió:

1.- A l’apartat 5.5.3, a la taula XXXVII relativa al sector 2 Cap d’en font – Cala Binissafuller, s’han d’ajustar les superfícies de les qualificacions urbanístiques per tal de que sigui coincident amb el total de l’àmbit i que és “247.836 M2”

2.- En tots els plànols normatius s’ha de procedir a rectificar totes les deficiències gràfiques conseqüència de les prescripcions assenyalades en l’informe.

3.- Al plànol SU-TUR–2 s’ha de grafiar el sistema local d’espais lliures públics de la ART Binissafuller platja tal i com es grafia al plànol ART-1

4.- Al plànol SU-TUR–8, a la parcel·la hotelera ZH-1 situada al nord del sector S-9 Bininacolla, s’ha de qualificar en part com a sòl rústic protegit en la categoria d’ANIT i en conseqüència s’ha modificar la delimitació del sòl urbà d’aquest sector per tal de que sigui coincident amb les determinacions gràfiques del PTI

5.- Als plànols d’ordenació del sòl urbà i urbanitzable (sèrie SU-TUR) s’ha de grafiar correctament la partió del domini públic marítim terrestre i aquelles altres que delimiten les zones sobre les qual recau les servituds de trànsit i de protecció segons l’expedient DL-102.PM aprovat per OM de 20.01.2010.

SEGON.- El text publicat en data 2 d’octubre de 2012, BOIB núm143, incorporava el compliment de totes les prescripcions imposades en virtut de l’acord del Ple del CIM de data 8 d’agost de 2012 relatives al document normatiu i que són de la número 25 a la 49.

El nou document aprovat per l’Ajuntament de Sant Lluís en data 8 de març de 2013, és coincident amb el text publicat a excepció dels articles 126 i 264.

En conseqüència preval el redactat d’aquests articles amb el tenor literal del text publicat en el BOIB. Aquesta circumstància s’ha d’assenyalar mitjançant la diligència oportuna en el document normatiu .

TERCER.- Donar per esmenades les deficiències assenyalades en el punt segon de l’acord de Ple del CIM de data 8 d’agost de 2012 en l’expedient 46 PGM11802 de “MODIFICACIÓ DE LES NORMES SUBSIDIÀRIES PER ADAPTAR-LES AL PLA TERRITORIAL INSULAR A L’ÀMBIT DE LES ZONES TURÍSTIQUES DE SANT LLUÍS”, i aprovar definitivament l'expedient en els següents àmbits concrets:

a) Els àmbits d’Alcalfar i Biniancolla delimitats en els plànols d’ordenació com a àmbits “d’estudi d’edificació i ordenació de volums“

b) El solar situat al carrer xaloc núm. 21 amb referència cadastral 1199702FE1019N00 01ZS, el solar situat al carrer passeig marítim de Biniancolla amb referència cadastral 8380504FE0088S0001EL, el solar situat al carrer tramuntana de Biniancolla amb referència cadastral 8380006FE0099S0001QL, dos solars situats al carrer Sa Davallada de Bininacolla amb referències cadastrals 8380029FE0088S0001HL i 8380018FE0088S0001DL respectivament i un solar situat al sector de Binibèquer – Cala Torret amb referència cadastral 6783101FE0068S0001OA “.

QUART.-Suspendre l'àmbit de 20.214 m2 amb la qualificació d'espai lliure privat situat al sector S-12 de Punta Prima en tant no es justifiqui, segons el dictamen del Consell Consultiu, l'interès general prevalent de la modificació que es proposa, o en tot cas, mantenir la qualificació d'aquest àmbit com a espai lliure públic.

CINQUÈ.- Recomanar la formulació d’un text refós de la normativa urbanística que integri, en un sol text articulat, les normes vigents del Text Refós de les NNSS de Planejament de Sant Lluís aprovades definitivament en data 24.5.2004, publicades en el BOIB núm. 120 ext. de data 28.8.2004, amb les normes urbanístiques de la modificació puntual de les Normes Subsidiàries per adaptar-les al PTI a l'àmbit de les zones turístiques, aprovades definitivament en data 8.8.2012, publicades en el BOIB núm. 143 de data 2.10.2012.

Contra l'acord precedent, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar, en el termini de dos mesos a partir de l’endemà del dia que es publiqui aquest edicte al Butlletí Oficial de les Illes Balears, recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.

Tot això sens perjudici que pugueu utilitzar qualsevol altre recurs que considereu procedent en dret.

Tot l'anterior s’ajusta a la Llei 29/1998, de 13 de juliol, que regula de la jurisdicció contenciosa administrativa, i a la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Finalment, escau d'indicar que la interposició dels recursos pertinents no suspèn l'eficàcia de la resolució impugnada ni interromp els terminis que se'n puguin derivar, excepte que l'autoritat competent ho acordi expressament.

 

Maó, 19 d'agost de 2013

El cap de secció d'Urbanisme
Mateu Martínez Martínez