Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 15757
Iniciar expedient sancionador (exp. núm. 2004/2012, DU 135/12 )

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per no haver-se pogut notificar al domicili que consta als arxius municipals per infracció urbanística incoat el dia 20 de juny de 2.013 (exp. núm. 2004/2012, DU 135/12 ) que es tramita al Departament de Disciplina Urbanística d’aquest Ajuntament en relació a la realització d’obres sense la preceptiva llicència, a l’immoble ubicat al carrer Llebeig, núm. 4, parcel·la 1204, de la urbanització Cap d’Artrutx, pel present Anunci es notifica a la senyora C.C.R, la resolució d’aquesta Alcaldia del dia assenyalat, d’acord amb el que disposa l’art. 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les  Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú:

RESOLC:

“Primer.- INICIAR un expedient sancionador contra la senyora C.C.R, com a promotora, per l’execució, sense la preceptiva llicència municipal, a l’immoble ubicat  al carrer (dades personals ocultes), de la urbanització Cap d’Artrutx, per les obres consistents en la construcció d’un traster adossat a l’habitatge de mesures aproximades de 1,00x1,60 m i 2,20 m d’alçada.

Segon.- QUALIFICAR els fets com a constitutius de la infracció urbanística tipificada a l’article 27.1.B) i C) de la Llei 10/1990 de Disciplina Urbanística, i que:

  • si s’insta la legalització abans que s’imposi la sanció, aquesta ha de ser del 5 al 10 % del valor de     l’obra executada (art. 46.1 LDU).
  • si la infracció no pot ser objecte de legalització o la legalització de la qual comporta que s’hagi de demolir una part de l’edificació, es sancionarà amb una multa del 5 al 10 % del valor de l’obra executada quan l’infractor, abans que se li imposi la sanció, restitueixi la realitat física alterada al seu estat anterior art. (46.1 LDU).
  • si no es sol·licita la legalització dins dels terminis fixats en l’article 46.1. de la LDU la sanció serà del 50 al 100% del valor de les obres (art.45 LDU).

Tercer.- COMUNICAR que, sense perjudici del que resulti de la instrucció de l’expedient, i atès que el valor de les obres és de 966,51 EUROS, la sanció a imposar podria anar:

  • si ens trobem en alguns dels supòsits de l’art. 46.1 de la LDU de 48,33.-EUROS a 96,65.-EUROS;
  • si resulta d’aplicació l’art. 45 de la LDU de 483,26 a 966,51.-EUROS.

Quart.- DESIGNAR com a instructor de l’expedient sancionador el Regidor de la Corporació, el senyor RAMON SAMPOL ANTICH i com a secretària, la funcionària de la Corporació, la senyora (dades personals ocultes)

Quant a la designació d’instructor i secretària de l’expedient sancionador, poden presentar, en qualsevol moment, una recusació contra les persones  designades i prèviament a la resolució de l’expedient, d’acord amb els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de l’administració pública i del procediment administratiu comú.

Cinquè.- COMUNICAR als interessats que l’òrgan competent per a la resolució d’aquest procediment és la Junta de Govern.

Sisè.- COMUNICAR als interessats, la possibilitat que la persona infractora vulgui reconèixer  voluntàriament la seva responsabilitat, en qualsevol moment i sempre anterior a la resolució; amb els efectes prevists als articles 10 i 11 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment que ha de seguir l’Administració de la Comunitat Autònoma.

Setè.-  NOTIFICAR els anteriors acords als interessats perquè en tinguin coneixement i als efectes oportuns, per tal que, conformement al que estableix l’article 8.3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, del reglament del procediment a seguir per l’Administració de la Comunitat Autònoma en l’exercici que té de la potestat de sancionar, puguin presentar, EN EL TERMINI DE QUINZE DIES, les al·legacions a la iniciació de l’expedient i presentar les proves corresponents, concretant els mitjans dels quals es pretenen valer, amb l’ADVERTIMENT que si no presenten cap al·legació sobre el contingut del present acord d’iniciació de l’expedient en el termini previst en l’esmentat precepte legal,  aquest expedient inicial podrà ser considerat proposta de resolució quan s’hi manifesti clarament la responsabilitat imputada,  d’acord amb l’article 8.4 del susdit Decret.”

La present resolució que és un acte de tràmit, no decisori, que inicia el procediment administratiu, és inimpugnable i, per tant, no es susceptible de recurs; sens perjudici de la possibilitat d’impugnar en el seu dia la decisió que posi fi al mateix.

Us indico, no obstant,  que disposa d’un termini de quinze dies per tal que pugui presentar les al·legacions oportunes i proposi prova, conforme al que preveu l’article 8.3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s’aprovà el Reglament del Procediment a segui per l’Administració de la comunitat autònoma en l’exercici de la potestat sancionadora i l’art. 84 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les  Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú


Ciutadella de Menorca, 19 d’agost de 2.013.

L’ALCALDE
José Mª. de Sintas Zaforteza