Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'EIVISSA
Núm. 15734
Bases Reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de Benestar Social per a l'any 2013
Versió PDF
Bases Reguladores de les subvencions de benestar social
Article 1 – Objecte
L’objecte d’aquestes bases específiques és la regulació de la convocatòria pública municipal per a la concessió de subvencions en matèria de Benestar Social per a l’any 2013, orientada a aquelles entitats socials i sociosanitàries del municipi d’Eivissa, que impulsin de forma específica actuacions dirigides a col·lectius en situació de vulnerabilitat social
Article 2 - Entitats beneficiàries
Poden sol·licitar o ser beneficiaris o beneficiàries de les subvencions a les quals es refereixen aquestes bases:
Les persones jurídiques, públiques o privades i sense ànim de lucre, ja siguin entitats, grups associatius o organismes legalment constituïts que impulsin de forma genèrica actuacions dirigides a col·lectius en situació de vulnerabilitat social al municipi d’Eivissa i que estiguin inscrits al Registre Municipal d’Associacions veïnals de l'Ajuntament d'Eivissa amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d’instàncies i que compleixin els requisits d’aquestes bases.
Excepcionalment l’Ajuntament estudiarà les peticions d’associacions que tenguin la seua seu social fora del municipi d’Eivissa, però dins l’àmbit autonòmic, per a activitats que es realitzin dins el nostre municipi.
Article 3 - Termini de presentació de les sol·licituds
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils des del dia següent a la seua publicació al BOIB.
Article 4 - Documentació a presentar
1 – La sol·licitud es realitzarà mitjançant la presentació de l’imprès d’instància normalitzat, Model 049, adjuntant la documentació corresponent, al Registre General de l’Ajuntament, o bé a través d’alguna de les formes autoritzades a l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
2 – La documentació i/o les dades que hauran d’acompanyar la sol·licitud seran les indicades a l’imprès d’instància normalitzat, annex a la present convocatòria.
3 - En cas que la sol·licitud o la documentació siguin incorrectes o incompletes, l'Ajuntament en requerirà l’esmena en un termini de deu dies. Transcorregut aquest termini sense que la entitat sol·licitant hagi donat compliment al requeriment, se la tendrà per desistida de la seua petició i s'arxivarà l'expedient.
Article 5 - Procediment per a la concessió de la subvenció
1 - Inici
El procediment de concessió de subvencions s'iniciarà mitjançant la presentació d'una instància en la qual se sol·liciti la subvenció, s'especifiqui l'activitat a subvencionar i es declari el caràcter amb què la persona o entitat sol·licitant actua.
2 - Instrucció
El procediment de concessió de subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva. Tendrà la consideració de concurrència competitiva el procediment mitjançant el qual la concessió de les subvencions es realitzi a partir de la comparació de les sol·licituds presentades, a fi d'establir una prelació entre les mateixes d'acord amb els criteris de valoració fixats en aquesta convocatòria i adjudicar, amb el límit fixat i dins del crèdit disponible, aquelles que hagin obtingut major valoració en aplicació dels citats criteris.
En cas que la sol·licitud o la documentació siguin incorrectes o incompletes, l'Ajuntament en requerirà l’esmena en un termini de deu dies. Transcorregut aquest termini sense que l’entitat sol·licitant hagi donat compliment al requeriment, se la tendrà per desistida de la seua petició i s'arxivarà l'expedient.
Atesos l’expedient i l’informe de l’òrgan col·legiat, l’òrgan instructor ha de formular la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es notificarà a les persones interessades mitjançant la seua publicació al tauler d’anuncis de la Corporació i, en el seu cas, a la pàgina web municipal, amb un termini de deu dies per formular al·legacions.
Es podrà prescindir de l’audiència quan no figuri al procediment ni siguin tenguts en compte altres fets que els adduïts per les persones interessades. En aquest cas, la proposta de resolució formulada tendrà el caràcter de definitiva.
La competència per atorgar les subvencions correspon als òrgans fixats a l'article 9.
3 – Resolució
L'acte que resolgui el procediment de concessió de la subvenció serà motivat i expressarà el sol·licitant o la relació de sol·licitants als quals es concedeix la subvenció i la quantitat atorgada. Així mateix es farà constar de manera expressa la desestimació de la resta de sol·licituds.
4 - Publicitat de les subvencions concedides
L’acord de resolució del procediment de concessió es notificarà a les entitats interessades en el lloc per elles indicat i es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears, indicant la convocatòria, el programa i crèdit pressupostari al qual s’imputen, l’entitat beneficiària, la quantitat concedida i la finalitat de la subvenció. No serà necessari aquesta publicació al BOIB quan els imports de les subvencions concedides, individualment considerades siguin de quantia inferior a 3.000 €. En aquests casos la publicació al BOIB es substituirà per la publicitat al tauler d’anuncis de la Corporació i en la pàgina web municipal.
5 – Termini per resoldre i efectes del silenci
El termini per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos des de la data de finalització del termini per presentar les sol·licituds. Si en aquest termini no s’hagués produït resolució expressa s'entendrà decaiguda per silenci negatiu la sol·licitud de subvenció.
Article 6 – Normes generals i criteris objectius de concessió
L’objectiu de les subvencions en matèria de Benestar Social per a entitats socials i sociosanitàries del municipi d’Eivissa és promoure la realització de projectes d’intervenció social i sociosanitària, i crear una xarxa d’accions per promoure la millora de la qualitat de vida, la integració i l'intercanvi social dels diferents col·lectius representats en igualtat de condicions.
La claredat i especificitat dels projectes presentats en relació a l’objectiu principal de la convocatòria són necessàries per a la seua valoració.
De conformitat amb el que disposa a l’article 17.3 e) de la Llei general de subvencions, les sol·licituds presentades es valoraran i seleccionaran tenint en compte els següents criteris objectius de valoració. La puntuació serà de 0 a 60 punts. El mínim necessari per obtenir subvenció serà de 15 punts.
Article 7 - Quantitat de la subvenció
L’import global del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiàries de la subvenció es determina sobre la base de l’assignació, que als Pressupostos Generals es fa al programa de 60.000 € que contempla aquesta convocatòria, el 25% d’aquest import s’imputa a l’aplicació pressupostària 2013 23200 48900 i el 75% restant s’imputarà a l’exercici de l’any 2014.
La quantia de la subvenció es determinarà d’acord als següents criteris:
La quantia de les subvencions es determinarà en funció de l’import global de la convocatòria i de la valoració total en punts de les sol·licituds, dividint l’import global entre el nombre de punts de valoració total de totes les sol·licituds, el que donarà el valor en euros del punt. La quantia individual a concedir es calcularà de la següent forma: valor en euros del punt multiplicat per la valoració individual de la subvenció, sempre tenint en compte els límits establerts.
Es considera despesa subvencionable als efectes d’aquesta convocatòria aquelles que responguin a la naturalesa de l’activitat subvencionada, i es realitzin en el termini establert entre l’1 de gener de 2013 i el 31 d’octubre de 2013, en relació:
1- Despeses de personal
2- Despeses de transport
3- Despeses de material fungible
4- Impost sobre el valor afegit (IVA)
5- Despeses de subministraments i manteniment (llum, aigua, gas, telèfon, fax, Internet). Han de respondre a costs reals, efectivament portats a terme, pagats i justificats mitjançant una factura.
En cap cas serà motiu de subvenció factures corresponents a begudes alcohòliques, ni altres factures per conceptes que no estiguin recollits explícitament en el projecte de sol·licitud de subvenció. En relació a les despeses de combustible de vehicles, caldrà especificar clarament el motiu, vehicle d’ús, trajecte i quilòmetres realitzats.
De conformitat amb l’article 58.2 del RD 887/2006, a més de la quantitat total màxima dels crèdits disponibles, es podrà fixar una quantia addicional que no requerirà d’una nova convocatòria per a la seua aplicació a la concessió de subvencions, en cas d'haver-se incrementat l’import del crèdit pressupostari disponible com a conseqüència d’una generació, una ampliació o una incorporació de crèdit. La distribució de l'increment es realitzarà proporcionalment a la puntuació obtenguda per cada projecte presentat.
La convocatòria haurà de fer constar expressament que l'efectivitat de la quantia addicional queda condicionada a la declaració de disponibilitat del crèdit com a conseqüència de les circumstàncies abans assenyalades i, si s’escau, prèvia aprovació de la modificació pressupostària que procedeixi en un moment anterior a la resolució de la concessió de la subvenció.
Article 8 – Composició de l’òrgan col·legiat (comissió de valoració) per a la concessió de subvencions
De conformitat amb el regulat pels òrgans col·legiats al títol II, articles 22 a 27 de la Llei 30/1992, de regim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, l’òrgan col·legiat estirà format per:
Presidència: Regidor/a de Benestar Social
Secretaria: Aux. Administratiu/va
Vocalia 1:Director/a de l’Àrea de Benestar Social
Vocalia 2: Cap de l’Àrea de Treball Social
Vocalia 3: Coordinador/a d’Unitat de Treball Social
Article 9 – Òrgans competents per a l’autorització i disposició de subvencions
De conformitat amb la base 46a, punt 5è, d’execució dels pressupostos, l’òrgan competent per a l’autorització i disposició de les subvencions serà la Junta de Govern Local.
Article 10 – Compatibilitat amb altres ajudes o subvencions per a la mateixa finalitat
Les ajudes rebudes en aquesta convocatòria són compatibles amb la percepció d’altres ajudes procedents de qualsevol altra administració o ens públic o privat, sempre que el seu import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el cost total de l’activitat subvencionada, d’acord amb el previst a l’article 19.3 de la Llei general de subvencions.
No seran subvencionables les activitats o projectes que ja reben aportació econòmica d’aquesta o altra regidoria de l’Ajuntament d’Eivissa.
Serà obligació de les persones beneficiàries de les ajudes informar l'Ajuntament d'Eivissa de totes les subvencions rebudes amb destinació a l’activitat objecte de subvenció i aquesta comunicació s’haurà d’efectuar així com es conegui i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l’aplicació donada als fons percebuts.
Article 11 – Termini i forma de justificació
1 – Període màxim de justificació
S’estableix com a període màxim per a la justificació el 31 d’octubre de 2013.
2 – Forma de justificació de la subvenció
Les persones o entitats beneficiàries tenen l’obligació de justificar davant l'òrgan concedent l’aplicació dels fons percebuts a la finalitat que va servir de fonament a la concessió de la subvenció, en la forma i en els terminis establerts a les presents bases.
Amb caràcter general, l’import de les subvencions s’ha d’abonar una vegada justificat l’acompliment de la finalitat per a la qual es varen concedir.
Per percebre la subvenció cal presentar a l’Ajuntament la següent documentació:
Article 12 - Obligacions de les entitats beneficiàries de les subvencions
Les entitats subvencionades adquireixen les següents obligacions:
- Presentar els documents recollits en l’article anterior, en l’article 30 de la Llei general de subvencions i el que específicament es determini en aquesta convocatòria.
- Presentar tota la documentació que li sigui sol·licitada en relació amb les facultats de control de l’activitat subvencionada.
- Fer constar en qualsevol acte o acció de difusió del projecte o activitat subvencionada que aquest es realitza amb la col·laboració de l'Ajuntament d’Eivissa.
- Comunicar a l’Ajuntament qualsevol alteració o modificació que es produeixi durant la seua execució.
- Mantenir les condicions i elements declarats al projecte que varen servir de base per atorgar la subvenció.
- Les activitats desenvolupades i la seua publicitat han de respectar el principi d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes.
- Tota la documentació o material de publicitat que es generi a les activitats desenvolupades haurà de ser en català.
Article 13 - Pagament
El pagament de la subvenció es podrà efectuar amb l’avançament d’un 25 % de la quantitat subvencionada, quedant exemptes les entitats de presentar la garantia o aval corresponent. La resta s'abonarà un cop justificades la totalitat de les despeses de l’activitat subvencionada, en el primer trimestre de l’any 2014.
En cas que s’hagi satisfet una bestreta i que la subvenció sigui anul·lada o reduïda a un import inferior al de la bestreta, la persona o l'entitat beneficiària restarà obligada a reintegrar a l’Ajuntament la totalitat o l’excés sobre el que li correspon.
Article 14 - Causes de reintegrament
Com a conseqüència de la revocació pertoca reintegrar totalment o parcialment l’ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l’exigència d’interès de demora, en els casos següents:
Per al reintegrament s’han d’aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s’ha de garantir l’audiència a les entitats interessades.
Les quantitats reintegrables tenen la consideració d’ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.
L’incompliment de l’obligació de justificar la finalitat de l’ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d’ajudes municipals, mentre no es faci la devolució de l’import reclamat.
Article 15- Minoració de la quantitat concedida
Quan l'import justificat per l’interessat, amb motiu de la rendició del compte justificatiu de les despeses sigui inferior a la quantitat concedida, l’Ajuntament d’Eivissa haurà de minorar l’import de la subvenció, exigint, si escau, el reintegrament de les quantitats indegudament percebudes.
Article 16 – Legislació, publicació i vigència de les Bases
Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, per l’Ordenança general reguladora de les bases per a l’atorgament de subvencions vigent a l’Ajuntament d'Eivissa (BOIB 81 de 10 de juny de 2008, modificat per BOIB 25 de 13 de febrer de 2010), la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003 i la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en tot allò que hi sigui d’aplicació.
Aquestes bases es publicaran al BOIB i entraran en vigor a l’endemà de la seua publicació. Tendran vigència durant l’exercici d’aquesta i fins a la pròxima convocatòria.
ANNEXOS
SOL·LICITUD D’AJUDA ECONÒMICA – Àrea: Benestar Social
| ENTITAT SOL·LICITANT |
|||||||
| Raó Social: |
CIF: |
||||||
| Adreça: |
Núm. |
Bloc: |
Escala: |
Pis: |
Porta: |
||
| Municipi: |
Província: |
CP: |
|||||
| Telèfon 1: |
Fax: |
Correu electrònic: |
|||||
| Número Registre Entitats Veïnals de l’Ajuntament d’Eivissa: |
Com voleu rebre la notificació? ( ) Fax ( ) Correu postal ( ) Correu electrònic |
||||||
| PERSONA REPRESENTANT |
|||||||
| President/a (nom i llinatges): |
Document d’identitat: |
||||||
| Secretari/ària (nom i llinatges): |
Document d’identitat: |
||||||
| SOL·LICITUD PER AL PROJECTE O ACTIVITAT |
|||||||
| DECLARA/EN: que desitgen realitzar les següents activitats per a les quals sol·liciten subvenció: ...........................................………………………………………………………………………..................................................................... a) Que l’entitat es troba al corrent del compliment de les seues obligacions tributàries amb l’Ajuntament i igualment davant l’Administració de l’Estat i de la Seguretat Social, autoritzant l’administració concessionària de la subvenció a recavar en el meu nom dites dades de conformitat amb l’article 23.3 de la LGS. b) Que l’entitat i els seus o les seues representats no es troben compresos en cap dels supòsits de prohibicions per obtenir la condició de beneficiari/ària de subvencions establerts a l’article 13.2 i 3 LGS. c) Que l’entitat no té pendent de justificar cap subvenció fora de termini.
ES COMPROMET/EN: a desenvolupar les activitats que són objecte de subvenció i les obligacions que li corresponen com a beneficiari/ària d’aquesta subvenció, establertes amb caràcter general en l’article 14 de la Llei 38/2003 general de subvencions (executar el projecte, justificació de fons, sotmetre’s a les actuacions de comprovació, presentar documentació requerida, etc.), comunicar a l’Ajuntament d'Eivissa l’obtenció de subvencions o ajuts per a la mateixa finalitat, procedents d’altres administracions o ens públics.
SOL·LICITA/EN La concessió d’una subvenció per a les activitats presentades, per un import de ..................... € |
|||||||
| DOCUMENTS QUE ADJUNTEN |
|||||||
| __ Memòria justificativa del projecte o activitats que es pretenen realitzar __ Actualització de dades d’inscripció en el Registre Entitats Veïnals de l’Ajuntament d’Eivissa __ Fotocòpia DNI/CIF de l’entitat i dels seus representants __ Imprès d’alta o modificació de dades bancàries de l’Ajuntament d'Eivissa __ Més documentació ......................................................................................................... |
|||||||
Eivissa, d de 20
El/la president/a Segell de l’entitat El/la secretari/ària
EXCM. AJUNTAMENT D’EIVISSA
| MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DEL PROJECTE (presenti un full per a cada programa) |
||
| ENTITAT: |
||
| PROGRAMA: |
||
| MEMÒRIA DE SOL·LICITUD |
||
| Descripció de les activitats a realitzar, calendari i persones a qui van dirigides
Objectius a aconseguir
Motius pel quals sol·licita la subvenció
|
||
| PRESSUPOST DE L’ACTIVITAT |
||
| INGRESSOS |
DESPESES |
|
| 1. Persones participants: |
1. Personal: |
|
| 2. Subvenció municipal prevista: |
2. Transports: |
|
| 3. Fons propis de l’entitat: |
3. Materials: |
|
| 4. D’altres (especificar): |
4. Publicitat: |
|
| 5. |
5. Altres despeses: |
|
| TOTAL INGRESSOS: € |
TOTAL DESPESES: € |
|
| SOL·LICITUD D’ACTUALITZACIÓ DE DADES |
|||||||
| INSCRIPCIÓ AL REGISTRE MUNICIPAL D’ENTITATS |
|||||||
| Amb aquesta fitxa actualitzam les dades d’inscripció al cens municipal d’entitats: |
|||||||
| ENTITAT SOL·LICITANT |
|||||||
| Raó Social: |
CIF: |
||||||
| Adreça: |
Núm.: |
Bloc: |
Escala: |
Pis: |
Porta: |
||
| Municipi: |
Província: |
CP: |
|||||
| Telèfon 1: |
Telèfon 2: |
Correu electrònic: |
|||||
| Número Registre General d’Associacions: |
Número d’associats/ades: |
||||||
| CÀRRECS |
|||||||
| PRESIDENT/A: |
Document d’identitat:
|
||||||
| Adreça: |
Telèfon: |
||||||
|
|
|
||||||
| VICEPRESIDENT/A: |
Document d’identitat: |
||||||
| Adreça: |
Telèfon: |
||||||
|
|
|
||||||
| SECRETARI/ÀRIA: |
Document d’identitat: |
||||||
| Adreça: |
Telèfon: |
||||||
|
|
|
||||||
| TRESORER/A: |
Document d’identitat: |
||||||
| Adreça: |
Telèfon: |
||||||
|
|
|
||||||
| VOCAL: |
Document d’identitat: |
||||||
| Adreça: |
Telèfon: |
||||||
|
|
|
||||||
| VOCAL: |
Document d’identitat: |
||||||
| Adreça: |
Telèfon: |
||||||
EXCM. AJUNTAMENT D’EIVISSA
JUSTIFICACIÓ D’AJUDA ECONÒMICA Àrea: Benestar Social
| ENTITAT SOL·LICITANT |
|||||||
| Nom: |
Document d’identitat: |
||||||
| Adreça: |
Núm.: |
Bloc: |
Escala: |
Pis: |
Porta: |
||
| Municipi: |
Província: |
CP: |
|||||
| Telèfon 1: |
Fax: |
Correu electrònic: |
|||||
| Número Registre Entitats Veïnals de l’Ajuntament d’Eivissa: |
Com voleu rebre la notificació?: ( ) Fax ( ) Correu postal ( )Correu electrònic |
||||||
| PERSONA REPRESENTANT |
|||||||
| President/a (nom i llinatges): |
Document d’identitat: |
||||||
| Secretari/ària (nom i llinatges): |
Document d'identitat: |
||||||
| SOL·LICITUD DE JUSTIFICACIÓ |
|||||||
| CERTIFIQUEN: 1. Que s’ha realitzat el programa/activitat: .................................................................…………………………………………………....……………............................................................., subvencionat amb ....................................... mitjançant acord de ...... ........................................ de data ....................................... 2 . Que el cost total de l’activitat/programa és de .......................................€ i s’ha finançat de la següent forma: Aportació entitat: .......................................................... € Aportació sol·licitada: ................................................... € Altres ajudes sol·licitades: ............................................ € SOL·LICITEN ( ) L’aprovació de la justificació presentada. ( ) L’ingrés de la quantitat. |
|||||||
| DOCUMENTS QUE ADJUNTEN |
|||||||
| ( ) Memòria justificativa del projecte ( ) Llistat de justificants i la seua relació amb el programa subvencionat. ( ) Factures i altres documents originals o còpies acarades per la Intervenció de l’Ajuntament d’Eivissa, que acrediten el destí de la subvenció. ( ) Informe de l’AEAT i de la Tresoreria General de la Seguretat Social d’estar al corrent de les obligacions tributàries o autorització expressa per a la seua consulta per part de l'Ajuntament d’Eivissa o declaració responsable signada en cas de subvencions que no superen en la convocatòria l' import de 3.000 € (art.24.4 del R.D. 887/2006) ( ) Més documentació ....................................................................................................................... |
|||||||
Eivissa, d de 20
El/la president/a Segell de l’entitat El/la secretari/ària
| MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DEL PROJECTE (presenti un full per a cada programa) |
|
| ENTITAT: |
|
| PROGRAMA: |
|
| MEMÒRIA DE LES ACTIVITATS REALITZADES |
|
| Descripció de les activitats realitzades, calendari i persones a les quals varen ser dirigides.
Objectius aconseguits.
Motius pels quals es va sol·licitar la subvenció.
|
| RELACIÓ DE FACTURES |
||||
|
NÚMERO |
PROVEÏDOR |
CONCEPTE |
IMPORT |
|
| BASE |
IVA |
|||
| 1 |
|
|
|
|
| 2 |
|
|
|
|
| 3 |
|
|
|
|
| 4 |
|
|
|
|
| 5 |
|
|
|
|
| 6 |
|
|
|
|
| 7 |
|
|
|
|
| 8 |
|
|
|
|
| 9 |
|
|
|
|
| 10 |
|
|
|
|
| 11 |
|
|
|
|
| 12 |
|
|
|
|
| 13 |
|
|
|
|
| 14 |
|
|
|
|
| 15 |
|
|
|
|
| 16 |
|
|
|
|
| 17 |
|
|
|
|
| 18 |
|
|
|
|
| 19 |
|
|
|
|
| 20 |
|
|
|
|
| TOTAL |
|
|
|
|
Declaració responsable en cas de subvencions que no superen en la convocatòria l´import de 3.000 € (Article 24.4 del R.D. 887/2006)
En compliment del article 24.4 del Real Decret 887/2006 de 21 de juliol pel qua s’aprova el Reglament de la llei 38/2003 de 17 de novembre, general de subvencions i pel fet de tractar-se d’una subvenció de quantia a atorgar a cada entitat beneficiària que no supera a la convocatòria l'import de 3.000 euros, aquesta entitat no està obligada a presentar les declaracions o documents que acreditin el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
Es per això que realitza la següent declaració responsable:
a) Que l’entitat es troba al corrent del compliment de les seues obligacions tributàries amb l'Ajuntament d'Eivissa, i igualment davant l´Administració de l´Estat i de la Seguretat Social, i autoritza l’administració concessionària de la subvenció a recavar en el meu nom dites dades de conformitat amb l’article 23.3 de la LGS.
b) Que l’entitat i els seus o les seues representants no es troben compresos en cap dels supòsits de prohibicions per obtenir la condició de beneficiari/ària de subvencions establerts en l’article 13.2 3 LGS.
c) Que l’entitat no té pendent de justificar cap subvenció fora de termini.
d) Que l’entitat no ha rebut cap subvenció per part d’altres administracions destinada al finançament de les activitats subvencionables.
Eivissa, d de 20
Càrrec:
Nom:
Signatura: