Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 15349
Tràmit d'Audiència previ a l'inici de l'expedient de mesura cautelar de tall del subministrament d'aigua potable
Versió PDF
Com a conseqüència dels expedients tramitats en el Departament de Tributació i atès que no és possible fer la notificació administrativa de la resolució a les persones interessades per causes no imputables a l’Administració, i desprès d’haver intentat realitzar les següents notificacions:
- Al c/ Safareig núm. 21 (dues vegades) , a nom del sr. José Garcia Guerrero i sr. José Fuentes Pardo. Exp. 841/13.
- Al c/ Siurells núm. 9 (dues vegades), a nom de l´entitat INDUSTRIAS MONSERRAT SOMIERES Y ENREJADOS S.A . Exp. 843/13.
- Al c/ Celleters núm. 144-naus de la A fins la D-actualment núm. 14 (una vegada) i al c/ Jardin de Sant Telm, pavelló s/n, a nom de l´entitat ESCRIBANO Y ESCRIBANO SL. Exp 847/13.
- Al c/ Albert Catell núm. 8 P01 D (dues vegades), a nom del sr. Juan Gonzalo Esteva Jimenez i la sra. Isabel Mª Bestard Ramis. Exp 848/13.
- Al c/ Av. Pont des Caülls núm. 7 ESC 2 ATC B (dues vegades), a nom del sr. Diego Ruzafa Martínez. Exp 852/13.
- Al c/ Licorers núm. 163-local 4-actualment núm. 27E (dues vegades), a nom de l´entitat ALUMINIOS LOW COST. Exp 876/13.
- Al c/ Valero núm. 4 PBJ (una vegada-direcció incorrecta) de Palma, a nom de l´entitat CAOBYRE CONTRATAS S.L. Exp 876/13.
- Al c/ Galatzo núm. 7 (dues vegades), a nom de la sra. Isabel Valls Valls i del sr. Fernando Garcia Vidal. Exp 890/13.
- Al c/ Jaume Vidal Alcover núm. 22A (dues vegades), a nom del sr. Lucio Luis Hortelano Diaz i de la sra. Asuncion del Carmen Diaz Gonzalez. Exp 884/13.
- Al c/ Pare Antoni Serra núm. 15B P01 A (dues vegades), a nom de la sra. Neus Rebassa Mestre. Exp 212/13.
- Al c/ Pare Antoni Serra núm. 17A (dues vegades), a nom de la sra. Natalia Mayol Martí. Exp 212/13.
I, d’acord amb el que disposa l’article 59-4 de la llei 30/92 sobre Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/1999 de 13 de gener, pel present edicte es notifiquen els següents Decrets de l’Alcaldia, que diuen el següent:
“SECCIÓ: A.E.F.
NEGOCIAT: Tributació / Aigües
REF: AFS
De conformitat amb allò que disposa a l’article 192.2 del Reglament d´Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, us comunico que el Batlle, en data 19/08/13, 20/06/13 , 21/06/13, 02/07/13 , 03/07/13 i 01/08/13 ha dictat la següent Resolució:
“NEGOCIAT: TRIBUTACIÓ
ASSUMPTE: TRAMIT D’AUDIÈNCIA PREVI A L´INICI DE L´EXPEDIENT DE MESURA CAUTELAR DE TALL DEL SUBMINISTRAMENT D’AIGUA POTABLE.
DECRET DE BATLIA
Atès la documentació remesa per l´Agència Tributaria de les Illes Balears, en relació als rebuts pendent de pagament de la taxa de subministrament d’aigua i clavegueram.
Atès l’escrit remes per FACSA, comunicant la manca de pagament....
Atès l’escrit remes per AGUAS TERMINO DE MARRATXI, comunicant la manca de pagament....
Atès que el vigent Reglament de servei de subministrament d’aigua potable al municipi (BOIB núm. 087, de data 30/05/09), disposa el següent:
Art. 6. “Obligacions de l’abonat: .../...;Art. 48. “Renovació del subministrament.
Vists els fets abans exposats, aquesta Batllia, fent ús de les atribucions conferides per la normativa vigent, té a bé dictar el present DECRET:
1. Autoritzar la suspensió del subministrament d’aigua de la connexió dels comptadors, excepte que amb anterioritat a la mateixa es regularitzi la seva situació, segons els termes i condicions assenyalades a l´article 47 i 48 del Reglament del servei d´abastament d´aigua potable als següents interessats:
- Comptador núm. Q12EA022109, c/Safareig, 21, a nom del José García Guerrero (DNI 43019862H). Data tall 19/08/13.
- Comptador núm. 07799372, c/ Siurells, 9, a nom de l´entitat INDUSTRIAS MONSERRAT S.A (NIF A07266489). Data tall 19/08/13.
- Comptador núm. 07798905, c/ Celleters, 144 (actualment núm. 14), a nom de l´entitat ESCRIBANO Y ESCRIBANO S.L (NIF B07590888). Data tall 19/08/13.
- Comptador núm. 07799469, c/ Albert Castell, 8 P01 DR, a nom del sr. Marcial Bestard Serra (DNI 78172494W). Data tall 20/08/13.
- Comptador núm. Q12EA002935, c/ Av. Pont des Caulls, 7 ESC 2 ATC B, a nom del sr. Diego Ruzafa Martínez (DNI 23194648E). Data tall 20/08/13.
- Comptador núm. 07798452, c/ Licorers, 163-local 4, a nom de l´entitat CAOBYRE CONTRATAS S.L (NIF B57190969). Data tall 02/09/13.
- Comptador núm. Q11AZ002902, c/ Galatzo, 8, a nom del sr. Fernando Garcia Vidal (DNI 42975833B). Data tall 03/09/13.
- Comptador núm. Q11AZ001860, c/ Jaume Vidal Alcover , 22A, a nom del sr. Lucio Luis Hortelano Diaz (DNI 43028574J). Data tall 03/09/13.
- Comptador núm. 05416991, c/ Mossen Joan Vich, s/n, a nom de l´entitat BROS INVERSIONES S.L (NIF B82093063). Data tall 02/09/13.
2. Informar als interessats que el pagament íntegre del deute a l´Agència Tributaria de les Illes Balears , oficines del carrer Gabriel Gafim Fuster, núm 3-baixos, Marratxí, (horari: de 8´30 a 13´30 hores), telèfon 971608143, a l´entitat concessionària “FACSA” (c/ Casa del Poble,1 –local 1-Tel. 971603771) o a l´entitat AGUAS TERMINO DE MARRATXI (c/ Joan XXIII núm 2 -Tel. 971723620), segons pertoqui a cada abonat, produirà la finalització del procediment incoat.
3. Concedir als interessats tràmit d’audiència per a que, en el termini de 5 dies hàbils comptats a partir del següent al de la seva notificació, puguin adduir les al·legacions que n’estimin procedents.
4. Notificar el present decret a l’interessat als efectes legals adients.
Conformement amb el que disposa l'article 89.3, de la llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, s'expressa que:
Contra aquest Decret, que es definitiu en via administrativa, es podrà interposar el preceptiu recurs de reposició que estableix l’article 108 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local 7/1985, de 2 d’abril (text modificat per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de Mesures per la Modernització del Govern Local), en relació a l’article 14.2 del Text Refús de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals aprovat per el RDL 2/2003, de 5 de març, davant el Sr. Batle, en el termini d’un mes comptat a partir del dia següent al de la recepció del present escrit.
L’esmentat recurs s’entendrà desestimat si transcorris un altre mes sense que es notifiqui la seva resolució.
Contra la desestimació expressa o presumpta del recurs de reposició, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar Recurs Contenciós-Administratiu davant el Jutjat de lo Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de DOS MESOS comptats des del dia següent al de la notificació de la resolució desestimatoria, si fos exprés. Si no ho fos, el termini serà de SIS MESOS comptats a partir del dia següent a aquell en que, el referit recurs de reposició s’entendrà desestimat de forma presumpta.
No obstant això, podreu utilitzar qualssevol altres recursos si ho creieu adient.
Ho mana i signa, per delegació del senyor Batle Sr. Tomeu Oliver Palou, la regidora delegada d’Economia i Hisenda.- Donc fe.-“
<<De conformitat amb el que disposa l’article 58.2,Llei 30/92 de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i el Procediment Administratiu Comú s’expressa que:
Contra aquest Decret, que es definitiu en via administrativa, es podrà interposar el preceptiu recurs de reposició, que estableix l’article 108 de la Llei Reguladora de les Bases de Règim Local núm. 7/1985, de 2. d’abril, (text modificat per la llei 57/03, de mesures per la modernització del govern local de 16 de desembre),en relació a l’article 14.2 del Text Refús de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals aprovat per RDL 2/2004, de 5 de març, davant el Sr. Batlle, en el termini d’UN MES comptat a partir del següent dia al de la recepció del present escrit.
L’esmentat recurs s’entendrà desestimat si transcorregués un altre mes sense que es notifiqui la seva resolució.
Contra la desestimació expressa o presumpte del recurs de reposició que posa fi a la via administrativa, podrà interposar recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat de lo Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de DOS MESOS, comptats des del següent dia al de la notificació de la resolució desestimatòria , si fos exprés. Si no ho fos, el termini serà de SIS MESOS comptats a partir del dia següent a aquell en que, el referit recurs de reposició s’entendrà desestimat de forma presumpta.
No obstant això, podreu utilitzar qualsevol altres recursos si ho creieu adient.>>
Marratxí , 9 d´agost de 2013.
EL SR. BATLE ACCTAL,
SEBASTIÀ FRAU SERRA.